![]() |
Wie doen er allemaal mee?
aan die enquete?
ik vin het maar rukvragen... vorige was een stuk leuker en meer vragen, dus dit keer doe ik denk ik niet mee :{ |
Re: Wie doen er allemaal mee?
Citaat:
|
ik heb al meegedaan:)
|
Ik doe er meestal niet aan mee. Ik heb maar een paar echt coole users en die vul ik dan bij elke vraag in :{ Neh, ga dan naar CU2 ofzow :Y)
|
krijgen we de uitslag te zien dan?
|
Citaat:
|
Ik heb die van mij al opgestuurd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja, maar wannneer bart :+ |
ik heb gen enquete gehad?
|
Citaat:
|
bah wat een baggerenquete :kots:. Dan vind ik die allereerste enquete veel beter daar zaten ten minste ook verhaaltjesvragen in. Dit is meer een boor-elkaar-zo-goed-mogelijk-de-grond-in-enquete
|
Citaat:
|
ik doe niet mee omdat ik gegevens van antwoorden op die vragen niet toevertrouw aan de ogen van de enquete organisator.
:7 |
Hehe, vooral niet doen dan, Koelie, niemand dwingt je.. Ik dacht zo komend weekend ofzo de enquête sluiten? Aan de vragen kan ik niets doen, de leden kwamen nu eenmaal niet verder dan dit, ze hebben zelf de vragen kunnen samenstellen. Ik zal dan proberen de uitslag er zo snel mogelijk op te zetten. Voor de rest; iedereen is vrij om mee te doen :)
|
Citaat:
|
Ik heb gewoon mee gedaan in een vlaag van "kheb nix te doen" :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:wave: |
ik werd gedwongen :'(
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet ik je nou nog helpen Bartr?? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
same here :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik
ff afkafferen op een aantal minkukels hier :P hopelijk wordt dat fijn anoniem verwerkt ;)) |
Citaat:
|
ik heb ook ingevuld :)
voorzover die van mij ergens op slaat aangezien ik hier echt ni zo lang zit :p |
Citaat:
|
Ik heb deze enquete ingevuld en vond juist dat er deze keer goede vragen in stonden. Niet allemaal zo zoetsappig, maar gewoon zeggen wie je niet mag enzo..
|
RickClan is gewoon tegen, omdat hij nu al weet dat hij slecht uit de enquete komt :] (en jah, hiermee laat ik veel doorschemeren over mij antwoorden, maar dat boeit me geen reet)
|
Citaat:
|
ik heb al meej gedaan. Kvond ut op zich wel een leuke enquete. okeeej.. we hebben betere gehad, maar bart doet z'n best en dat vind ik tog wel een pluim waard:thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.