![]() |
*Kusj*-topic =)
Om het weer even gezellig te maken... ;)
Ik :* Linnea omdat ze het ff moeilijk heeft en omdat ik toen ze vannacht belde sliep dus bel der straks ff :) Jo, dikke :*!! :) |
:* aan Rickclan, omdat hij moeilijke tijden tegemoet gaat komen, en dit heeft hij hard nodig ... :wave:
|
- :* aan Spidie omdat ie de enigste is die me gezellig houwt op MSN&Forum, en omdat ie nog B-tje 'ziek' is :p :* :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Ook :* aan Ruffyryder omdat ie nu ook gezellig in het gesprek zit!! :) :* |
- :*je aan COTN omdat ze altijd van die massa-forum-MSN-gesprekken start. :Y)
|
Citaat:
- :* aan Ruff (op je ballen:p) Omdat ik de foto's nu mag!! O-) :wave: :) |
Citaat:
|
:* aan loeloe omdat ze binnenkort haar vriendje misschien een tijd moet missen :( :7
|
Citaat:
Ik houw ze heus wel bij me je ken me ook wel geloven hoor... :? - :* aan BoP omdat ik hem zo liev vind en hem het langst ken!! :) |
Citaat:
|
kusjuh aan het hele forum :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kusje iig aan amber, mag ze van mij altijd wle hebben..
kus aan jo, :aai: kus aan biffy,monolo, me zusje anne ;) en....de rest krijgt wel een aai over de bol :) |
kusje aan dex omdattie liev is
zelfde voor BW :p kusje aan COTN omdat ik mocht smsen maar geen btg had en zei dat zij mocht smsen maar ze had mn nummer niet |:( :p en ook een kus aan jo :aai: |
:* je aan mezelf :yes:
|
Re: *Kusj*-topic =)
Citaat:
:) Dankje lief!! :):) Kusje Terug Citaat:
Citaat:
Oww.. en kusje voor Ien, en DarkSilence. En Kampie, René en Nils en Nick omdat ik iedereen zelf altijd vergat :$ |
Re: Re: *Kusj*-topic =)
Citaat:
|
:* je voor redman omdat hij morgen jarig is
|
euhmmmmzzz
*start msn op* *kijkt* kusje aan: blossom, biffy, chesta, chica, Mlieke, bananaqueen, appelshampoo, linnea, irene, babysmurfje, lizz, ambypur, mandy, loeloe, wendovic en CotN omdat die op me msn staan :* |
Citaat:
Dus: -:* voor Biffyclyro omdat ik der niet ken smsen ;) En Jo graag gedaan :* I call you!! :) |
Citaat:
|
Citaat:
ging je tentame goed? |
Citaat:
En ja ging goed, jouwe niet he!! :( |
Citaat:
|
Citaat:
(m'n wiskunde ging trouwens :thumbsup: ) |
Citaat:
maar was tog ook bes wel makkelijk uit het boek. zei niek.. maar ik had economie |
Citaat:
Ingrid zei me al dat iedereen economie moeilijk vond. Hopelijk valt de schade wat mee. |
Citaat:
ontopic.. dim, jij ook een kusje;) |
aan bijna me hele klas die een onvoldoende heeft gehaald voor bestuursrecht incl. Moi :*
|
- :* aan Wocky reden zie hierboven ;) :)
- En nog een :* aan Linnea omdat we 40.min. hebben gebeld en omdat ik haar nu nóg liever vind!! :) :D |
Citaat:
|
:* voor FoL... lijkt me logisch :)
:* Voor Linnea, omdat ze heel erg liev is en ze heel veel geluk verdient :) :* voor COTN omdat het me meissie is :* blauwe/flauwe poedel tja heb ik zin in :+ :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
:* aan niemand, want ik krijg er ook geen :(
|
:* aan iedereen die cool is :)
|
Dank je Sick-Dude. :*
|
Citaat:
|
- :* aa n Bartje omdat ie der 1 wil en omdat ie lievig is
- :* aan Sick-Dude & Eclipse omdat ze weer terug zijn welkoms:* dus :) |
:* aan DA, ondanks dat ze me altijd voor is :[
:* aan youssef, omdat hij homoseksuele moslim is :* aan de rest, ondanks dat die mij niet genoment hebben, op sick dude na misschien :p |
@ Youssef: Ja je hept me overtuigt met onze ontmoeting 8-) khou bijna geen lulhaar meer over 8-)
@ Spider-Man: Tyf op met de nickname spider-man en zet SiCkO ofzow trug :p @ FoL: :( |
ik geef n :* aan SD omdattie trug is :) en een aan remco :* zomaar en een aan linnea, :aai: :* en een aan .lotte, succes :* en een aan spider-man :* ook euh zomaar :p
|
Whoei, :* terug :yes:
@ Sick-Dude: SiCkO staat zo breezer hehe, en dan ben ik de helft van mijn posts kwijt :no: :wave: |
Citaat:
|
Ik geef natuurlijk een :* aan Mliekje omdat ze een lief vriendinnetje is
Een :* aan Miss_Sweetgirl omdat ze ook heel lief is :yes: Een :* aan Bartje omdat ie weer vergeten wordt :aai: |
Citaat:
en aan cotn:* en aan miss sweetgirl:* en aan mliekje:* allemaal zeer lieve dames:yes: :+ |
:* voor Reni (DarkSilence) omdat ik net djietug was en hij me aan ut lachen maakte
:* aan Jo (linnea) omdat ze mijn liefste (en enige :p) zus is! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.