Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ik meld me aan als vrijwilliger voor... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29327)

Bobba. 7 April 2003 08:53

Ik meld me aan als vrijwilliger voor...

...Rick's FB positie. Aangezien hij een tijdje niet aanwezig zal kunnen zijn op dit forum. Nadat politie bij m aan de deur is geweest zal zn papa wel zn computer de raam uit gooien. Dus bij deze stel ik me beschikbaar :7

PFP 7 April 2003 08:55

kan je het hele verhaal nog vertellen? :)

Bobba. 7 April 2003 08:55

The Coin Operat0r (17) zegt:
met alle geluk heeft ie ook internet in de gevangenis hoor

Lijkt me sterk :z

Bobba. 7 April 2003 08:56

Citaat:

Originally posted by PFP
kan je het hele verhaal nog vertellen? :)
Hij en een paar vrienden hebben auto's liggen slopen en dit gefilmt. Fizz gaat nu aangifte doen. Kijk hier

Headliner 7 April 2003 08:56

kerel nu ga je te ver, dadelijk breek je loeloe d'r hart :no: :z

Bobba. 7 April 2003 08:58

Citaat:

Originally posted by Spider-Man
kerel nu ga je te ver, dadelijk breek je loeloe d'r hart :no: :z
Hmm, hoezo loeloe? Loeloe heeft hier niets mee te maken. Loeloe doet niets verkeerd ( *doet net ff of ie mannenforum vergeten is* ). Rick loopt auto's in elkaar te trappen met zn true vriendjes.

Headliner 7 April 2003 09:04

Citaat:

Originally posted by Ruffryder
Hmm, hoezo loeloe? Loeloe heeft hier niets mee te maken. Loeloe doet niets verkeerd ( *doet net ff of ie mannenforum vergeten is* ). Rick loopt auto's in elkaar te trappen met zn true vriendjes.

je vergeet iets :z
misschien moet je HIER nog eens goed naar kijken :z

Rijntje 7 April 2003 09:04

en ik kan natuurlijk dat filmpje weer niet zien :( ook niet die van fizz...

JennyMindTricks 7 April 2003 09:05

Citaat:

Originally posted by Rijntje
Ik ook niet hoor!!

Bobba. 7 April 2003 09:06

Citaat:

Originally posted by Spider-Man

je vergeet iets :z
misschien moet je HIER nog eens goed naar kijken :z

Mja dat weet ik wel. Maar dan nog. Ik heb niets tegen LoeLoe, en ze zal dit ook niet zien als een aanval op haar ... denk k. Maar waar Rick mee bezig is ... is gewoon dom. En als Mo objectief nadenkt zal ze ook tot die conclusie komen.

Bobba. 7 April 2003 09:06

Citaat:

Geloof me maar dat het niet normaal is. Dat je tegen n auto schopt. Bij de volgende erop springt en dan ervanaf valt. En bij de 3e er overheen loopt.

Rijntje 7 April 2003 09:07

vraag ik me toch af waarom jullie je dr zo druk om maken...hij vind het stoer nou ja stoer hoor laat hem lekker in die waan. en als je het echt meent van de politie doe het dan gewoon en ga niet zeggen ik doe het is ga het aangeven en onder tussen het toch niet doen...

Bobba. 7 April 2003 09:09

Citaat:

vraag ik me toch af waarom jullie je dr zo druk om maken...hij vind het stoer nou ja stoer hoor laat hem lekker in die waan. en als je het echt meent van de politie doe het dan gewoon en ga niet zeggen ik doe het is ga het aangeven en onder tussen het toch niet doen...
FiZz heeft gezegt dat hij het zou doen. Ik heb Fizz alle informatie verstrekt die hij nodig heeft. Maar ehm ... stel je eens voor dat dat jou auto is. En je komt volgende morgen buiten. Heel je moterkap naar de klote. Hoe voel jij je? En dan is het nog niet eens zeker of dat verzekerd word. Als Rick aangegeven word iig wel.

Rijntje 7 April 2003 09:11

Citaat:

FiZz heeft gezegt dat hij het zou doen. Ik heb Fizz alle informatie verstrekt die hij nodig heeft. Maar ehm ... stel je eens voor dat dat jou auto is. En je komt volgende morgen buiten. Heel je moterkap naar de klote. Hoe voel jij je? En dan is het nog niet eens zeker of dat verzekerd word. Als Rick aangegeven word iig wel.
jah goed dat snap ik wel...maar ik kan dr gewoon niet zo goed tegen als dr een paar met een grote bek gaan zitten zeggen van we geven hem aan blablabla en het dan niet doen. ik bedoel dan moet je het ook niet zeggen toch?

daarbij...als het mijn auto ofzo was...tjah iedereen word boos je moet gewoon met je fikken van een ander mans spullen afblijven want het is niet van jou. maar je heb rick zn verhaal niet gehoord? je weet niet of het zijn auto was ofzo....dan nog als mijn kind dat zou flikken...zo....

PFP 7 April 2003 09:17

idd, jullie hebben toch niet het lef om dit aan te geven

Bobba. 7 April 2003 09:19

Citaat:

jah goed dat snap ik wel...maar ik kan dr gewoon niet zo goed tegen als dr een paar met een grote bek gaan zitten zeggen van we geven hem aan blablabla en het dan niet doen. ik bedoel dan moet je het ook niet zeggen toch?

daarbij...als het mijn auto ofzo was...tjah iedereen word boos je moet gewoon met je fikken van een ander mans spullen afblijven want het is niet van jou. maar je heb rick zn verhaal niet gehoord? je weet niet of het zijn auto was ofzo....dan nog als mijn kind dat zou flikken...zo....

3 verschillende auto's gebleken. Dan is het misschien nog mogelijk. Maar ik ben bang dat die kerels dat niet eens bij hun eigen auto durven.

Bobba. 7 April 2003 09:19

Citaat:

Originally posted by PFP
Fizz heeft gezegt dat hij dit aan zou geven. Ik niet :wave:

DarkSilence 7 April 2003 09:19

Citaat:

Weet jij dan waarom hij niks meer zei en et filmpie d'raf gehaald heeft... Chickenshit als je et mij vraagt. Tzal dus echt nie hun eigen auto zijn geweest. Anyway ik vind dit gewoon de op een na laagste vorm van humor (geweld tegen mensen is nog erger). Als je in dat soort dingen lol kan hebben ben je gewoon ziek in je hoofd. En dan boeit et niet hoeveel je op hebt.

PFP 7 April 2003 09:20

Citaat:

3 verschillende auto's gebleken. Dan is het misschien nog mogelijk. Maar ik ben bang dat die kerels dat niet eens bij hun eigen auto durven.
de agenten? :?

Headliner 7 April 2003 09:20

Citaat:

Originally posted by PFP

ik woon ook niet in hengelo, dus ik kan hier moeilijk iemand uit hengelo aangeven :wave:

maar wees gerust, dat doet Fizz wel:yes:

Bobba. 7 April 2003 09:21

Citaat:

Originally posted by PFP

de agenten? :?

Nee ... Rick en zn maat. Die durven dat niet bij hun eigen auto's.

Rijntje 7 April 2003 09:22

tjah nou ik wete niet hoor...ik zou eerst zijn verhaal vragen voor dat je iets zou doen...

Bobba. 7 April 2003 09:24

Citaat:

tjah nou ik wete niet hoor...ik zou eerst zijn verhaal vragen voor dat je iets zou doen...
Wat zou jij doen in zijn positie? Juist ... een smoesje verzinnen. Deze feiten liggen nu op tafel. Zijn verklaring is geen feit dat bewezen kan worden. Totdat natuurlijk zn vader hier ff komt zeggen dat er een deuk in zn auto zit. :+

dext0r 7 April 2003 09:31

Citaat:

Nee ... Rick en zn maat. Die durven dat niet bij hun eigen auto's.
mogen hun al autos hebben dan ? :p

Bobba. 7 April 2003 09:32

Citaat:

Originally posted by dext0r

mogen hun al autos hebben dan ? :p

droogkloot :*

koelkast 7 April 2003 09:34

Citaat:

ik geloof niet dat ze 3 auto's bezitten zeker omdat rick zelf nog onder de 18 is geloof ik daar helemaal niets van.

ik vind het een goede zaak dat fizz aangifte gaat doen ik zeg een man een woord en man een daad. Ik ga er vanuit dat fizz gewoon aangifte doet. Anders wil ik graag het telefoon nummer van fizz dan bel ik hem op hoe ie dit anders MOET aanpakken als ie afziet van naar het politie bureau gaan en aangifte doen.

:thumbsup:

Nightwolf 7 April 2003 09:56

tja vandalen moet je aangeven :x

koelkast 7 April 2003 09:58

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
tja vandalen moet je aangeven :x
precies dat is je plicht als GOED nederlands staats burger

Bobba. 7 April 2003 10:04

Word er nog nagedacht over de thread-titel? :d

Nightwolf 7 April 2003 10:05

nee

Nightwolf 7 April 2003 10:06

Citaat:

Originally posted by koelkast

precies dat is je plicht als GOED nederlands staats burger

ben ik niet want ik heb ooit een boete gehad voor het niet aan doen van het licht op m'n fiets :p

Bobba. 7 April 2003 10:09

Citaat:

nee
:d :*

koelkast 7 April 2003 10:50

Citaat:

Word er nog nagedacht over de thread-titel? :d
natuurlijk niet een FB gaat ook wel eens op vakantie of is te ziek of zit zonder pc dan stellen we tog ook niet direct een vervanger aan :7

koelkast 7 April 2003 10:51

Citaat:

ben ik niet want ik heb ooit een boete gehad voor het niet aan doen van het licht op m'n fiets :p

zolang je die boete betaald heb ben je nog steeds een goed staatsburger hoor :).

althans tenzij je nu denkt dat je het zo dus nog een keer doet :)

GregoorvanDijk 7 April 2003 11:09

Ik denk nie dat bijzonder veel mensen voor ruffry zijn O-)

The Phit 7 April 2003 11:23

ik vinnet wel stoer. :) glijen van de auto af, whoeeeeee O-)

FiZz 7 April 2003 11:45

Hij's aangegeven... kom er net vandaan...
zie andere topic.

Nightwolf 7 April 2003 11:49

Citaat:

Originally posted by koelkast
althans tenzij je nu denkt dat je het zo dus nog een keer doet :)
watte? :?

koelkast 7 April 2003 12:31

Citaat:

watte? :?

ALs je maar doorhebt dat JIJ degene was die fout was en je dus terecht die boete hebt gehad dan ben je nog steeds een goed staatsburger :)

Nightwolf 7 April 2003 12:34

ach ja, tis gevaarlijk zonder licht rijden, weet ik onderhand ook wel nu ik zelf in een auto rij :)

koelkast 7 April 2003 12:35

Citaat:

ach ja, tis gevaarlijk zonder licht rijden, weet ik onderhand ook wel nu ik zelf in een auto rij :)
:thumbsup:

LoeLoe 7 April 2003 13:12

Nah ik zaal hier ook nog eens reageren.

Ik zie dit als iets objectiefs..ik was er zelf niet bij, ik heb er niks mee te maken, i kweet dat dit fout is, maar Rick heb alleen gefilmd. Meer niet. Dus ik denk dat hoogstens die jongen die op die auto is gaan staan, de politie misschien voor zijn deur kan verwachten. En bovendien..een opmerking van Brendovic: Geloof mij de politie heb ut veel te druk voor dit soort dingen.

Quote van Mandy:

Mjah..zoals zij het beschrijft, zo denk ik er ook wel een beetje over. Laat die vriend lekker..als hij dat leuk vin, dan moet ie dat doen. Nogmaals ik vin niet dat Rick voor iets beschuldigd kan worden, want hij was niet degene die op die auto heb lopen beuken, maar wel die gast die daarbij was. Dus ik denk niet dat de politie hier veel mee zal doen.

MAar ik vin sommigen van jullie echt schijnheilig want jullie doen nu net alsof jullie neus bloedt, net of jullie zelf nog nooit wat hebben uitgespookt in het leven en als je iemand anders kan pakken op fouten die diegene heb gemaakt, dan zet je alles op alles om dat te kunnen doen.

Maar als jezelf zoiets zou doen zou je op dat moment vast ook de grootste lol hebben en besef je later pas dat het eigenlijk helemaal niet lollig was.

Nou jah da's mijn mening:{

bloon 7 April 2003 13:55

ze kunnen RC 0,0 maken..
misschien zelfs nog wel minder..

denk je echt dat een post op een forum voor kleuters (zo zie ik mijzelf :)) bewijsmateriaal is?

en denk je echt dat ze VINGERAFDRUKKEN gaan nemen, van een camera, die ze misschien niet eens vinden?

denk na mensen.. de politie kan er NIETS mee, tenzij RC zelf bekent..

bloon 7 April 2003 14:01

Citaat:

Originally posted by RickClan
1 woord:

sukkel.

voel je je nu echt stoer?

FiZz 7 April 2003 14:27

Waar is het orginele topic gebleven?

En als rick het filmt (dus niet alleen staat te kijken vanaf een afstand, want dat vind ik ook nog wel een verschil) is die zeker NET zo fout bezig.

Als iemand een moord filmt (op dezelfde soort manier) is die toch ook ZWAAR medeplichtig.

En btw. Het zal mij een worst wezen of hij een FB of wat dan ook is. Als het me zusje was geweest had ik der ook aangegeven.

bloon 7 April 2003 14:28

hmm.. hij heeft zijn post in dit topic ook verwijderd..
die waar ik op reageerde met sukkel..

daar stond namelijk:

Citaat:

okay ff voor de duidelijkheid: dat filmpje was dus gwoon nep (wie die kerl is heb ik geen idee van, gwoon ergens van inet vandaan) en t was bedoelt als grapje. Toen ik dit las schrok ik nogal van de reacties en haalde ik t filmpje maar van me webserver. De politie is hier net geweest, situatie uitgelegd en zijn alweer weg. Jammer he

FiZz 7 April 2003 14:46

Nou ja, als het zo is zoals hij zegt, ookal vind ik het een vaag verhaal... want waarom zou je het fimple weghalen en niet gewoon zeggen dat het een grap is... Hij schrok... yeah what ever, Maar goed... dan zou alles nu opgelost moeten zijn en is het klaar. Simpel... iedereen blij (behalfe de eigenaar van de auto want die weet nog niet wie het gedaan heeft)

Pakspul 7 April 2003 15:06

Eigenschappen filmpje

Author: RickClan :{

PFP 7 April 2003 15:08

dan moet je ook je verantwoordlijkheid nemen , oh nee hij is pas 15 :+

eclipse 7 April 2003 15:09

jah ik moet eerst lezen *edit*

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.