![]() |
Neem hier alvast afscheid
van onze beste FB RickClan
:wave: :wave: :wave: |
:d :wave:
|
:wave: :wave: :wave: :wave:
|
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
|
ik ben weer eens weekend weg en mis iets:?
|
okeej en dit slaat echt nergens op
|
idd, denk niet dat Fizz t echt zou doen dus maak je niet zo druk
|
Bah wat zijn jullie gemeen!!! Ik geloof dat dat wat hij gedaan heeft best wel los staat van dit forum..........
|
Citaat:
|
sinds zijn video kun je er wel op rekenen dat ie de bak in draait hiervoor of op ze minst een paar dagen een taakstraf.
ik zwaai hem lachend uit en hoop dat ie er iets van leert :wave: |
Citaat:
|
Wes, denk eens na....hij krijgt hooguit taakstraf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee hij is nog minderjarig....hij krijgt eerder meer en meer taakstraf dan volgens mij :yes: en dat zou heel erg dom zijn :yes: maar goed, ik wacht wel af op wat er nou wel en niet gaat gebeuren. denk eerder dat er niets gaat gebeuren :)
|
Citaat:
|
merk+type?
|
k, wat heb ik gemist...
Okee, heb het al gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hopelijk wordt hij gehankyspankyed 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu snap je meteen dat het eenvreselijk droombeeld was :'( |
hmm btw, hoe willen ze rick een taakstraf gaan geven terwijl ie zelf niet in de video voorkomt? en de politie zal t wel weer te druk hebben met auto's flitsen dan dit te behandelen. khoop dat het fizz gaat lukken:yes:
|
Houdoe kerl :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij's aangegeven..
En wat een gezeik dat ik het niet zou doen. Ik wou het meteen wel doen maar jah, een zondag he.... Dus net gedaan. |
ik dacht t maar goed, vergissen is menselijk he? :)
|
Citaat:
Als ie ontkent en hij liegt is dit een soort van mijneed want in een verklaring mag je niet liegen. Onder in de verklaring wordt een zin opgenomen dat al het bovenstaande de waarheid is en zus en zo en dat moet je op elke pagina ondertekenen. |
Wat zijn we weer lekker kinderachtig hoor:rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.