Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Neem hier alvast afscheid (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29328)

Headliner 7 April 2003 09:17

Neem hier alvast afscheid

van onze beste FB RickClan

:wave: :wave: :wave:

Bobba. 7 April 2003 09:17

:d :wave:

PFP 7 April 2003 09:18

:wave: :wave: :wave: :wave:

DarkSilence 7 April 2003 09:20

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

dext0r 7 April 2003 09:22

ik ben weer eens weekend weg en mis iets:?

Rijntje 7 April 2003 09:23

okeej en dit slaat echt nergens op

Nightwolf 7 April 2003 09:26

idd, denk niet dat Fizz t echt zou doen dus maak je niet zo druk

Queenie 7 April 2003 09:27

Bah wat zijn jullie gemeen!!! Ik geloof dat dat wat hij gedaan heeft best wel los staat van dit forum..........

Bobba. 7 April 2003 09:27

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
idd, denk niet dat Fizz t echt zou doen dus maak je niet zo druk
Zou wel jammer zijn. Heb ik al die moeite voor niets gedaan :+

koelkast 7 April 2003 09:28

sinds zijn video kun je er wel op rekenen dat ie de bak in draait hiervoor of op ze minst een paar dagen een taakstraf.

ik zwaai hem lachend uit en hoop dat ie er iets van leert :wave:

Bobba. 7 April 2003 09:29

Citaat:

Originally posted by koelkast
sinds zijn video kun je er wel op rekenen dat ie de bak in draait hiervoor of op ze minst een paar dagen een taakstraf.

Eindelijk iemand die het objectief bekijkt. En nog eens volkomen gelijk heeft (voor de verandering :*) :yes:

Nightwolf 7 April 2003 09:30

Wes, denk eens na....hij krijgt hooguit taakstraf

Bobba. 7 April 2003 09:31

Citaat:

Buro-Halt lijkt mij ook... Je kunt natuurlijk ook zn vader mailen en een keer opbellen. Die verzint wel een ergere straf voor m. :z

koelkast 7 April 2003 09:40

Citaat:

Als ie die weigert of hij is al eerder in aanraken gekomen mag ie echt wel zitten hoor een 2 of 3 dagen :)

Nightwolf 7 April 2003 09:55

nee hij is nog minderjarig....hij krijgt eerder meer en meer taakstraf dan volgens mij :yes: en dat zou heel erg dom zijn :yes: maar goed, ik wacht wel af op wat er nou wel en niet gaat gebeuren. denk eerder dat er niets gaat gebeuren :)

koelkast 7 April 2003 09:57

Citaat:

nee hij is nog minderjarig....hij krijgt eerder meer en meer taakstraf dan volgens mij :yes: en dat zou heel erg dom zijn :yes: maar goed, ik wacht wel af op wat er nou wel en niet gaat gebeuren. denk eerder dat er niets gaat gebeuren :)
Dat hoop ik niet. hier moet iets aangedaan worden. ik zag bij dat filmpje al mijn auto staan in me gedachten 8|

Nightwolf 7 April 2003 10:04

merk+type?

Dimas 7 April 2003 10:04

k, wat heb ik gemist...

Okee, heb het al gezien.

Bobba. 7 April 2003 10:14

Citaat:

Originally posted by Dimas

Okee, heb het al gezien.

Jou mening?

Dimas 7 April 2003 10:17

Citaat:

Originally posted by Ruffryder
Jou mening?
Hiero

Pakspul 7 April 2003 10:34

hopelijk wordt hij gehankyspankyed 8-)

psychobunny 7 April 2003 10:46

Citaat:

koelkast 7 April 2003 10:55

Citaat:

merk+type?
BMW X5

Nu snap je meteen dat het eenvreselijk droombeeld was
:'(

The6thgate 7 April 2003 10:55

hmm btw, hoe willen ze rick een taakstraf gaan geven terwijl ie zelf niet in de video voorkomt? en de politie zal t wel weer te druk hebben met auto's flitsen dan dit te behandelen. khoop dat het fizz gaat lukken:yes:

GregoorvanDijk 7 April 2003 10:57

Houdoe kerl :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

koelkast 7 April 2003 10:59

Citaat:

Originally posted by The6thgate
hmm btw, hoe willen ze rick een taakstraf gaan geven terwijl ie zelf niet in de video voorkomt? en de politie zal t wel weer te druk hebben met auto's flitsen dan dit te behandelen. khoop dat het fizz gaat lukken:yes:
hij post het in deze thread. hij zet zijn naam er onder dus is zeer aannemelijk dat hij de filmer is. De camera laat ook een vingerafdruk achter op de film waaruit precies is aan te tonen of het de bewuste camera nu wel of niet was, indien hier twijfel over zou bestaan.

Brendovic 7 April 2003 11:03

Citaat:

hij post het in deze thread. hij zet zijn naam er onder dus is zeer aannemelijk dat hij de filmer is. De camera laat ook een vingerafdruk achter op de film waaruit precies is aan te tonen of het de bewuste camera nu wel of niet was, indien hier twijfel over zou bestaan.

hmz de dader zelf mag zijn schuld niet bewijzen eh, ik denk dat rick zijn cameratje wel ff bij een vriend heeft ondergebracht hoor, en aangezien hij zelf gaat ontkenne krijgt rick echt geen straf

FiZz 7 April 2003 11:51

Hij's aangegeven..

En wat een gezeik dat ik het niet zou doen. Ik wou het meteen wel doen maar jah, een zondag he.... Dus net gedaan.

Nightwolf 7 April 2003 11:53

ik dacht t maar goed, vergissen is menselijk he? :)

koelkast 7 April 2003 12:48

Citaat:

Originally posted by Brendovic

hmz de dader zelf mag zijn schuld niet bewijzen eh, ik denk dat rick zijn cameratje wel ff bij een vriend heeft ondergebracht hoor, en aangezien hij zelf gaat ontkenne krijgt rick echt geen straf

de politie neemt een verklaring af bij rick hier stelt de politie simpel de vraag heb je dat en dat gefilmt.

Als ie ontkent en hij liegt is dit een soort van mijneed want in een verklaring mag je niet liegen.

Onder in de verklaring wordt een zin opgenomen dat al het bovenstaande de waarheid is en zus en zo en dat moet je op elke pagina ondertekenen.

LoeLoe 7 April 2003 12:59

Wat zijn we weer lekker kinderachtig hoor:rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:02.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.