![]() |
je ouders een kus geven raar?
wendy lacht me uit omdat me ouders nog ene kus geef als ik weg ga of ga slapen? maar ik vind het wel normaal hoor
wie doet het wel en niet en waarom? |
Neuh, vind ik nie raar.. Doe t alleen meestal nie :]
|
ik doe het altijd , als ik weg ga of ga slapen en ik vind het absoluut niet raar, maar tis voor iedereen anders natuurlijk
|
ik doe het ook altijd gewoon, bijna als automatische, vind het ook niet raar ofzo
|
Ja wrom zou je in godsnaam je ouders een zoen geven as je weggaat of as je gaat slapen. Dan zou k als k weg ga helemaal naar boven moeten nou k zeg doei en gooi de deur dicht. K ga egt nie helemaal naar boven hoor k vind ut allemaal een beetje onzin. En als ik ga slapen dan slapen me ouders meestal al:p Je ouders zoenen is voor kleine kinderen. Me broertje en ik weigeren nu al jaren om me ouders een zoen te geven:p Ik zoen lekker maar 1 persoon. Want die zoent ook zo lekker;)
|
ik doe dat ook gewoon als ik ga slapen of weg ga heel normaal bij ons :)
|
wat is daar nou raar aan ? soms vergeet ik het, maar ik doe het meestal wel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zoen me ouders :yes: en ik knuffel ze ook :o maar ik zoen en knuffel iedereen dus waarom mijn ouders niet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik gaat slapen meestal wel, als ik boos ben niet, me broer doet ik niet meer, hij zoent liever zijn vriendin!! Maar dat snap ik natuulek wel :) Ik kus ook liever me vriend, maarja als ik die niet (ken) krijg(en) dan ken dat natuulek niet... :(
|
Ikke doe het ook nog meestal wel alleen als ik wegga. Maar ik vind het zeker nie stom of kinderachtig. Ik bedoel ik geef mn oma ook altijd een kus als ik haar zie of als ze weggaat. Das ongeveer hetzelfde toch?
|
ik geef me ma een kus als ik haar feliciteer met iets, of ze feliciteerd mij met iets. :o
|
Citaat:
Mag ik nu ook een kus?? O-) ;) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stef, ik kreeg geen kus toen roda van nec had gewonnen :(..
|
ik geef me ouders soms wel een kus en knuffel soms niet, me vader eig zeer weinig, mijn moeder wel. knufel ook vaak. voeld gewoon prettig
|
het is wel een teken van respect, maar niet iedereen heeft blijkbaar dat respect. ydp
|
[15:45:51] wendy---->(..: Als je gaat slapen eh of als je weggaat
geeft je dan je moeder een kus? [15:46:03] M@rtin: nee [15:46:06] M@rtin: ik zeg doei [15:46:09] wendy---->(..: ja precies [15:46:13] M@rtin: wat dan? [15:46:16] wendy---->(..: tis tog onzin om ze te zoenen [15:46:33] M@rtin: doe ik sinds groep 6 al niet meer... [15:46:35] wendy---->(..: nah sanne vind ut raar dat k me ouders geen kus geef ofzo [15:46:39] wendy---->(..: precies k ook [15:46:43] M@rtin: as ik het al deed dan [15:47:05] M@rtin: ik vind het best wel raar als je het wel doet [15:47:11] wendy---->(..: ja idd Martin is ut met me eens8-) |
Citaat:
|
nee vroeger wel, nu zeggik: ok doei
klaar :| |
Citaat:
|
Is niet raar
Ik deed dat vroeger ook, nu niet meer :z |
Citaat:
|
niet raar idd,
toen ik 12jr was ofzo stopte ik er wel mee, pubertijd zal wel gepaard zijn gegaan met afstandelijkheid richting ouders... |
Citaat:
|
Zie je wel er zijn veel mensen die ut alleen vroeger deden. Dus is het tog wel een beetje iets voor kleine kinderen:p Zie je wel Sanne ik ben helemaal nie gek. Er zijn wel meer mensen die hun ouders nie meer elke keer zoenen.
|
Citaat:
|
Ik doe het bijna nooit...
Alleen als ik op vakantie ga of terugkom ofzo en op verjaardagen.. |
nee ik vind t niet raar....maar doe t alleen op verjaardagen geloof ik :)
|
is niet raar hoor
|
alleen als ik mn ouders voor langere tijd niet zie, en op verjaardagen.
verder niet eigenlijk, vind het wel prima zo:yes: |
Doe ik ook wel...volstrekt normaal ook vind ik :yes: Ik vinut belachelijk die mensen die vies zijn van hun eigen ouders :no: ik ken iemand die haar moeder of vader echt nooit een kus geeft, enkel op een verjaardag van één van hen, en zelfs niet uit het glas van één van de ouders durft te drinken, omg |:(
Ik kom uit een knuffelfamilie en ik ben er blij om! :D |
uuhm nou ik geef ze altijd een kus als ik ga slapen en altijd mn ma als ik wegga:) en dan vinden ze het maar raar!
|
mwha ik geef meestal scheten met me mond tegen hun wang aan :]
min of meer aangeleerd, dus ik vind het nie raar ofzo om een kus te geven aan je oudjes |
ik vind het niet raar..... bedoel mag toch wel, al vind ik het raar staan en doe ik het zelf niet.... sja moeders he :+
|
Ik geef mijn moeder een kus als ik wegga. Als ik haar daar een plezier mee kan doen, waarom niet?
|
Ik geef mn ouders altijd een kus voor het slapen gaan, maar niet als ik wegga ofzo..
Vind ik gewoon fijn..:) |
ik geef mn ouders geen zoen meer als ik ga slapen of wat dan ook...dat deed ik vanaf de eerste klas niet meer eigenlijk... maar dat is ieder voor zich... maar ik vind het niet raar ofzow... wat ik wel doe is mn ma vaak n knuffel geven:aai:
|
Af en toe :yes:
En ik knuffel ze heel veel :yes: Alleen daar is mn pappie nie alijd blij mee :no: |
meestal geef ik mn ouders wel een kus als ik wegga of ga slapen.
|
ja ik doe dat ook altijd :)
kvind dat normaal alleja u ouders zien u ook graag he :) |
sins een hele tijd al niet meer alleen alsk op vakantie ga ofzo of als dr iets aan de hand was net als toen ik in het ziekenhuis lag toen wel...maar verder eigenlijk nooit nee
|
ik doe het altijd als ik weg ga of naar bed ga :)
|
Citaat:
|
Echt helemaal nooit.... Geen idee waarom, maar kan me ook weinig schelen eigenlijk :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.