![]() |
*beuh*
ik verveel me ontzettend erg, en ik heb een chagarijnige (hoe schrijf je dat in hemelsnaam?) wie gaat me bezighouden?
:Z :O :wave: 8| |
*Bezighouddoet* :)
*Chagerijnige;) |
chagrijnige :p
|
*zucht*
*puf* naja :) kheb me in ieder geval weer een halve minuut vermaakt ik ben u eeuwig dankbaar :respect: |
Citaat:
Ganzeborden?? ;) |
graag gedaan.
Zoek nog is een leuk woord op en spel het fout, weer 1 minuut :D |
Citaat:
of ben ik nu de enige :p |
Citaat:
Dat je chagrijnig ben of dat je het verkeerd typt?? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je had het er tochover dat je wel eens een chagrijnige bui kon hebben? nou ja dus ben iki niet de enige, of heb ik je nu totaal misbegrepen? |
Citaat:
|
Citaat:
alleen tis toch wazig dat uitgerekent IK nu een chaggy bui heb.... en danook nog op DIT moment. Da's nog wel het vreemdste. grmbl |
Citaat:
|
Citaat:
|
jahe n ik had trek in pannekoeken. dus ik zo bakken en nu stinkt het hele huis?!
|
Citaat:
ik wil trouwens niet zeggen dat dat wel lekker ruikt ;) |
Al een beetje minder sago??
En al minder aan het vervelen?? ;) :) |
Citaat:
maar dat vervelen :( boeh echt.... te erg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet zo ook gaan leren maar heb geen zin dus d8 gaat ik nog maar ff naar het forum!! Is veel gezelliger, en doet ondertussen ook nog paar andere dingetjes, dus nee ik verveel me niet!! :) |
Citaat:
maar ik denk ook niet dat me dat gaat lukken eerlijk gezegt |
Citaat:
Heb ik ook altijd hoor, nooit zin in HW, alleen maar forummen of bellen :) Maar moet je boekverslagen maken dan ofzo?? |
Citaat:
niet dat ik denk dat hij veel over DIE boeken gaat vragen, want de andere boeken waren veel interessanter en literaturiger |
Citaat:
Heb ik in mijn de tentamenweek al gehad, had een voldoende!! :) Maar suc6!! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.