![]() |
Hoe maak je een kapot electrisch vuur ?
Gooi het op de grond :yes:
Ons vuurtje van de badkamer was kapot, najah, het brandde wel maar na 3 min viel het steeds uit en was de volgende 2 uur niet meer aan te krijgen :'( Maar deze morgen liet ik het per ongeluk vallen (bijna mijn teen verwoest :p) and guess what .. het werkt weer perfect :D Dusse iets op de grond gooien om het te herstellen helpt echt :huh: Ik ben blij, niet meer in de kou in bad gaan :D*) Ik ben niet verantwoordelijk voor breuken,letsels of andere mislukkingen opgedaan door het uittesten van deze revolutionaire methode. Ik ben een non-profit organisatie en kan dus nergens verantwoordelijk voor gesteld worden. |
Haha gekkie!! :)
Maar wel handig dat ie het weer doet!! :D Zeker gelijk de hele avond in bad blijven zitten?? :p |
Citaat:
maar als ik deze avond niks te doen heb .. :9 |
euh je hebt t over de geiser? of wat:+
hoe kan je dat dan op de grond gooien, zit toch vast?:p naja k heb teveel gedaan vandaag dus kan niet helder denken ;) |
Citaat:
staat niet vast ofzo hoor :no: |
oh zo'n ding :p heb je toch ook een verwarming voor of niet bij jullie? :? :p
|
Hollanders |:(
Dat vuur (= een apparaat om ruimten te verwarmen) uiteraard ? |
Citaat:
maar in de badkamer is geen gewoon verwarming snap je ? :+ Volgens mij kan geen enkel van jullie helder denken :yes: |
ooooh ik dacht om t water te verwarmen. vond t al vreemd:+
|
nee ik had m verwijderd nadat ik jouw reactie op Remco zag :) maar bij ons heb je wel verwarming in de badkamer dus vandaar :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij noemen wij zoiets een straalkachel
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.