![]() |
seks cammen
wat vinden jullie daar nou van gewoon seks/zelfgenot voor de cam en ander iemand laten meegenieten
|
Wie dat tof vindt, doet maar.
Zolang ik er niets mee te maken heb, is het goed:) |
optie2, is altijd wel leuk om te zien:$ :yes: :d
|
vind het ok maarja liever toch reallife met een jongen/meid ;) :D
|
nix voor mij...
|
Citaat:
|
bij een wildvreemde jongen hoef ik zoiets echt niet te zien, doe dat maar in de beslotenheid van de slaapkamer, en alleen als je van diegene houdt. Ik ben ook niet zo visueel ingesteld, daar kan t ook aan liggen... en ik zou et zelf al helemaaaaaaaaaaaaaal nooit doen :no:
tis al vreemd dat iemand uberhaupt naar me kan kijken terwijl ik computer :$ *ik heb me cammetje nog ni zo lang* |
Citaat:
|
Citaat:
|
whaahahahah ik weet zeker dat hier wel mensen zijn die het wel doen :p die durven niet et niet eens te zeggen ;9
(nee ikke niet) |
Citaat:
|
optie 2, maar het kan wel een extra push zijn voor een vastgelopen sexuele relatie
|
zie het nut er niet zo van in...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kzou dat wel durven cammen ma niet op inet zetten of aan andere geven zenne :d eigen gebruik dan :d
ma tis niet echt zo iets dak wil proberen eigenlijk :) |
Re: seks cammen
Citaat:
|
Tsja
Het is natuurlijk altijd leuk om jezelf later nog eens terug te zien op KaZaa...
Lang leve Stream recorders! |
Re: Tsja
Citaat:
|
Re: Tsja
Citaat:
Daarentegen die opname die we toen bij mij thuis hebben gemaakt met die verneukte webcam van Cimager echter wel :) |
Citaat:
|
Re: seks cammen
Citaat:
|
ik heb het nog nooit gezien, mareuh lijkt me wel geinig om te zien :Y)
zolang et maar een aantrekkelijk meisje is dan :{ :p maar ik zie neit voor me dat ik in zo'n situatie terecht kan komen.. |
optie wel es gedaan moet er nog tussen
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.