![]() |
Aso........
GRRR.... K word soms niet goed van de maatschappij waar wij tegenwoordig in leven. Waarom kunnen mensen niet met hun poten van andersmans spullen afblijven........?!?!?!?!?!?! Als je zelf geen geld hebt om iets te kunnen aanschaffen.. SPAAR DAN! Neem een baan! Maar blijf toch gewoon van andersmans spullen af!
PS: sorry maar de scooter van mijn lieffie is gejat... En ik ben boos op die aso's die dat gedaan hebben..... Hij heeft dat geld helemaal zelf bij elkaar gespaard 2 jaar drvoor moeten werken end an komen er 2 van die eikels(het staat op cam...) en die pikken het zomaar! |
Moet hij die scooter verzekeren:wave:
|
Citaat:
|
Vind eerlijk gezegd dat er gewoon is een keer anti-diefstal beveiliging aangebracht moet worden op die scooters. Gewoon beetje stroom van 220 V opzetten, blijven ze er wel met de poten van af denk ik.
Zelf hek ook altijd zo'n hekel aan die junkies die autoradio's jatten, breken ze je auto open voor zo'n kutding. Zelf heb je paar honderden euro's schade, hoewel zo'n radiotje maar een honderd euro waard is. Gewoon harder straffen die asoluitjes.:] |
Citaat:
Van andermans spullen hoor je afte blijven met je tengels klaar uit!!!! |
Zeker. Gastjes die jatten moeten ze gewoon met de kop tegen de |:( aan laten slaan...
( *heeft geen goed woord over voor die aso's* ) |
dood aan aso's :Y) :]
|
Citaat:
|
Kom maar eens bij mij op school, daar wordt sinds alle afdelingen samen gekomen zijn 75 % meer gejat..
jassen, fietsen, beurzen, rekenmachines, mobiele telefoons enz enz.. |
Weet je hoe duur het tegenwoordig is om een scooter te verzekeren?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je de scooter nou gewoon bij een stopcontact plaatst, kunnen ze best wel aanleggen bij een fietsenstalling. Camera's helpen niet, je ziet ze alleen. En dan?? wordt er toch geen actie ondernomen. Aso's moeten Pijn lijden!!! Stroom op die lui!! Opgeruimd staat netjes!!! |
Citaat:
|
Citaat:
hehe idd aso's moeten pijn lijden:Y) ik ben voor!!!! |
Kijk, een scooter, das nog 1 ding als je het jat, daar heb je nog wat aan! Maar ze hebbe bij my gister GVD mijn spatboorden van me fiets gejat! :no:
|
Citaat:
|
Vandalisme is ook iets waar ik geen goed woord voor over heb
(gebeurt erg veel hier in Glanerbrug) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.