![]() |
waarom worden de threads van...
Sjaan altijd gesloten omdat iedereen altijd bijdehand gaat doen zo van ik hoop dat je weer geblokt wordt en dan doet sjaan wat terug en ja dat zien de fb's weer wel
|
waarom denk je zelf
|
Citaat:
|
Re: waarom worden de threads van...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
joh...:? |
Citaat:
|
kan je ophouden met het bevuilen van mijn inbox pm , alvast bedankt
|
dit is meer een freeback topic hoor i dunno :S :P :D
|
Citaat:
|
ik mis de optie :
Omdat de threads die gesloten zijn van Sjaan geen leuke toegevoegde waarde hebben voor op het forum, en vaak alleen berust op het beledigen en provoceren van andere leden. Zet die der even tussen dan kan iedereen daar op klikken :7 overigens wens ik ook al ben ik een super mens en een zeer goed voorbeeld voor de maatschappij niet vergeleken te worden met een god. Ik heb tenslotte geen bovennatuurlijke krachten.. :Y) |
Citaat:
euhh WHATEVER!!!:wave: |
Citaat:
|
nou sinds sjaan trug is heptie 2 topics geopend over of rickclan een ban moet hebben :p, 1 wordt gesloten en de pollversie blijft open, die andere werd gesloten omdat het dubbeltread was, en voor de rest zie ik nog topics open :p
|
- ik haat hem
- ik vind hem een eikel - zomaar voor de lol, het is een nieuwe sport onder de FB's |
Citaat:
|
Omdat de threads die gesloten zijn van Sjaan geen leuke toegevoegde waarde hebben voor op het forum, en vaak alleen berust op het beledigen en provoceren van andere leden
Bovendien heb ik Sjaan al gewaarschuwd. Als ie vanavond alsnog een ban wil hebben, moet ie vooral doorgaan. En ook dit topic gaat dus op slot door bovenstaande regel. |
Citaat:
http://www.heerenvanh7.nl/smilies/smoke.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.