![]() |
mission to mars
jeminee... wat een sneue film :{
|
Re: mission to mars
Citaat:
echt slecht |
waarom gaat die computer nou slechter praten als de atmosfeer in het ruimteschip achteruit gaat?
en waarom gaat het schip in de eerste plaats al kapot aan een godverdomme ruimtesteentje ??? zo'n ding moet toch sterk zijn ofnie soms... |
WHAT THE FUCK??? wat is dit nou voor iets zieligs????
ze geven gas.. en vervolgens ontploft de motor... wtf is dat voor een ruimteschip? gemaakt door experimental monkeys ofzow???? god damnit this sucks EN WAT EEN KUTSTEM HEEFT DIE COMPUTER!! |
'prepare to abbandon ship'
vervolgens hoor je een victory deuntje... net alsof het goed gaat :{ en nu gaan ze maar ff de atmosfeer van mars invliegen met hun ruimtepakken :{ |
whaha :D hij knalt straks op de planeet :+
|
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
|
whaha hij pleegt zelfmoord :Y)
vette trauma voor die vrouw van hem :] hij trekt ook heel droog z'n helm van z'n kop.. midden in de ruimte :thumbsup: |
ook mooie muziek die erachter zit :Y)
en ze moeten ook zoveel bedenken om de goede dingen te doen... normaal zou zoiets 30 jaar research kosten... en nu doen ze et even in een paar uur :o |
ook een manier om meer post dan ik te krijgen :9
|
ajoh dat was m'n bedoeling niet :p
als er nog meer mensen reageerden ging het tenminste over de film ofzow :) konden andere mensen hun visie erop geven enzow :) |
Citaat:
|
OMG zwak einde aan die film :{
|
is dat die film waar ze ook DNA vergelijkingen doen? :?
|
niet gezien weet gelijk dak hem ook niet hoeft te zien :D
|
lol, ik wou zeggen van he! die film hebben we hier toch al eens met z'n alleen gekeken?? :?
maar weet alweer waarom je der niks van weet :+ :z |
het is idd wel een erg slechte (en onrealistische) film...
|
Ik heb hem nog nooit gezien
maar nu ga ik um zeker niet kijken iedereen vind het zwaar slecht |
Citaat:
|
Citaat:
die had ik btw al eerder gezien dus daar heb ik niets gemist :Y) |
Mission to Mars is voor mijn idee een film waar een domme regisseur (v) :) de film heeft bedacht, zonder enige natuurkundige kennis/achtergrond.
|
Citaat:
nouja, zelfde verhaal :z |
Die film ga ik dan iig maar niet kijken :z
Ik houd zowiezo niet zo van science fiction Maar Armageddon was vet :thumbsup: |
Citaat:
Damn dat was echt erg ja,... lagen we daar met z'n allen te maffen :{ :D :o |
is dat niet die film met clint eastwood???
zo ja, dan moet het opzich wel een goede film zijn, maar met een bagger verhaal |
die film was ook al 100 keer op canal+ geweest
|
Citaat:
|
naja, ik ken hem niet :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.