![]() |
Aarg
Kut school:( morgen mondeling examen nederlands over 3 boeken, en ene natuurkunde proefwerk over examens van vorig jaar:(
|
:aai:
|
suc6 alvast :*
|
Dank u
en sicko dat had ik nou net ff nodig:D |
t lukt je wel:*:+
|
Re: Aarg
Citaat:
maaruhm : :aai: :p |
Als ze vragen wat je van die boeken vond dan kun je toch wel mooi dom lullen. :)
|
Citaat:
|
Re: Re: Aarg
Citaat:
|
succes :* :yes:
|
moest over 11 boekjes voor nederlands. Werd er uiteindelijk maar over 4 wat gevraagd. 7,5 voor gehaald :)
|
Citaat:
Dat is ook wel nazi, leer je er 11 hoef je er maar over 4 te lullen. |
Citaat:
|
ik moet 12 boeken kennen
en moet over 3 ouwehoeren daarbij uiteraard nog leesautobiografie en me uiteindelijke leesbalans.. ik hda het eigenlijk vrijdag al..maa werd uitgesteld want ik kon onmogelijk halfuur van tevoren aanwezig zijn *SK tentamen..*.. dus nu heb ik um pas woensdag... , kwam mooi uit... want ik kreeg dus half uur van te voren te weten eigenlijk welke boeken het waren...en eentej daarvan wist ik echt helemaal niets meer van.... hopelijk woensdag 3 betere boeken =) |
:aai:
kom wel goed.. als je ze goed kent.. komt ut wel goed. denk vooral aan thema's motieven. karaktertrekken van hoofdpersonen en blaat;) |
Als ik maar een voldoende haal
|
7,5 voor me mondeling Nederlands
En me Natuurkunde ging ook wel volgens mij |
:thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thnxz:)
Nou aleen me Engelse mondeling overmorgen, ff kijken wat dat word |
Citaat:
|
deal:)
|
Citaat:
|
Suc6 alvast met je Engels!! :)
Wat moet je doen dan?? ;) |
Citaat:
or should i ring you about it :p |
Pff moet vanmiddag al.
Moet samenvatting geven van de film Gladiator (das nie zo moeilijk). En heb een dossier gekregen met daarin info over: Racisme in Amerika, Immigratie in Amerika, De talen in Amerika, Dat Decleration Of Independence gebeuren en over de slavernij |
Citaat:
|
anders had ik ff een 9 voor me mondeling :Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.