![]() |
auw auw auw auwww
ik heb echt zoooon pijn he...net of dr een balon in me buik zit en die wqord steeds verder en verder opgeblazen tot die op knappen staat...en steken en al die sjit...nee niet me buik maar richting me blinde darm...en je legt echt dubbel van de pijn :(
iemand een tip hoe ik het verminderen kan? - niet eten (want het komt vrijwel altijd nadat ik eet en dan stopt de pijn niet meer bijna) -asprientjes -neurofen -warme handdoek al geprobeert.. |
huisarts
|
dokter? :?
|
dokter? maag problemen kan je hebben! is wel zo belangrijk dat je asap naar de dokter gaat!
|
hallo..tis zondag..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
me reet...ik ga niet naar de dokter...morgen vast wel weer over...kwou alleen weten of jullie misschien iets wisten waaror het minder word..
|
medicijnman :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga jij voor alles dan naar de dokter?
trouwens me moeder belt um ook morgen...moet toch maar ff onderzoekje doen vind ze.. maar dan nog...daar heb ik nu niets aan en het doet nu echt zeer..je wilt niet weten hoe ik achter die pc zit :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:aai: |
richting blinde darm? :p
|
ja..je weetw el..bij je darmen maar dan iets dr boven das toch blinde darm ? althans..dat dacht ik
|
is het al over? O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga toch voor een inwendige bloeding..... :z |
hallo doe ff normaal?
|
Citaat:
|
bel 112 als het te erg wordt:d
|
Citaat:
bovendien meen ik me te herinneren (uit posts :P) dat ze de pil doorslikt ..., |
Citaat:
|
:aai: als het morgen nog zo erg is tog maar ffies naar de dokter.
for now.. sterkte.. |
Ik had ongeveer hetzelfde en bij mij was het een onsteking..
ik ben naar de dokter gegaan, ook al was het zondag en kreeg pilletjes die hielpen.. en heb zeer veel geslapen.. |
zet je msn aan en ga met mij chatten ;)
maar gewoon gaan pitten, dat helpt altijd tegen alles |
Citaat:
:aai:sterkte en ik denk dat je nu beter kunt gaan slapen |
Kheb et ook wellis gehad, kweenie of et net zo erg was, maar veel rusten helpt. Pijnstillers neem ik zelf zo goed als nooit. Als je slaapt voel je et niet zeg ik maar altijd. Sterkte iig! :aai:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.