![]() |
vakantie!!!
ik heb vakantie ik heb vakantie ik heb vakantie:)
Hoef tot sept nie meer naar school8-) en t wordt ook nog is lekker warmpjuhs volgende week:d Hoeveel mazzel ken je hebben*) |
nu al ? :?
|
ik midden juli ofzow pas to midden augustus
|
Waarom zijn er nou mensen die het altijd beter dan me moeten hebben:?
Fijne vakantie dan maar he:thumbsup: (om jaloers op te worden):( |
op wat voor school zit jij nu weer
|
kan dat wel ooit?? gaat dat niet tegen school regels in
|
hoe doe je dat??? :?
|
hmm ik nog 2 maandjes...
|
Citaat:
Dus wees maar niet jaloers hoor, naja mag wel natuurlijk, want als jullie lekker ligge te slapen en vervelen in zo'n klaslokaal, lig ik lekker in de tuin of zwembad of stad ofzoO-) Oja, ik zit op een normale middelbare school, doe havo 5:Y) Maar volgend jaar ga ikke wel me best doen hoor beloofd:) En veel plezier op school nog iedereen he;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
geef mij nog maar ff school:Y)
|
muah me vriende zijn altijd vroeg uit, en als de verveling weer is hard toe slaat toevallig, kom ik wel is in hun tusse uurtjes langs, naja moet ook nog ff bijbaantje zoeken en profiel werkstukje maken, dus verveel me voorlopig (nog) nietO-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stoer hoor:O
|
Citaat:
kheb leuke klasgenoten, opleiding kon ook n stuk erger. gaat wel lekker zo8-) |
Citaat:
|
ik heb maar 1 maand vakantie :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op school doe ik ook niks anders als met vrienden lullen. (alleen jammer dat de leraar er soms doorheen lult) Nouja, strax ff slagen en dan heb ik ook vakantie!
Kdenk trouwens dat je je wel de pokken gaat vervelen, maja sterkte dan maar he:x :aai: |
thanks, jij ook nog succes met je examens:thumbsup:
|
kwou dat ik vakantie had
De opleiding zuigt, aan sommige gasten irriteer ik me gewoon mateloos. Vooral van die klere-projectgroepen:[ De leraren geven les over dingen die ze zelf niet eens begrijpen en dan willen ze het ons uitleggen. Enigste pluspunt is dat er wel stuk of 10 goeie gasten lopen bij de opleiding waarmee je wel vet kunt ouwehoeren. Maar voor de rest?? Hoeft school van mij eigenlijk nie meer dit jaar:no: Maarja...... ik moet toch me studiepunten halen om over te gaan, als ik alsnog door wil met Bouwkunde :| |
Citaat:
|
Citaat:
Stomme school van mij heeft helemaal geen vakanties alleen de kerst en de zomervakantie schiet dus totaal niet op. Gelukkig kun je als student je eigen vakanties plannen :Y) |
Citaat:
:aai: agossie, net een gevangenis waar jij zit zeg:Y) Ik zou daar echt gek worden... maar succes verder :thumbsup: |
Citaat:
Moet je me zo jaloers maken:'( (ben bijna 18, dus ken ik ook een beetje me "vrije dagen" indelen:d |
Citaat:
Agossie,:aai: , nou ja, bijna zomervakantie, nog effe volhouwe he! Enne van die leraren heb je gelijk, of ze snappe er zelf niks van of ze praten nutteloos het boek na ( of sommige lezen het je gewoon voor) :Z |
Citaat:
|
Citaat:
Tja, ik begrijp iedereen (als degene gelijk hebben dan...)O-) |
4,5 maand vrij..Pfff...Jij liever dan ik..:no: :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.