![]() |
Niet cool.
Morgen repetitie Wiskunde+Natuurkunde (2 vakken waarik onvoldoende voor sta, en dat weet youssef wel denkik :p)
Ik wil leren maar die klote meester irriteert me en hij dwingt me om te blijven zitten. wat moetk doen? Youssef inschakelen en zijn nek breken zodattie behandeld kan worden in de plaatselijke nigeriaanse geestelijk inrichting of gewoon leren |:( AAAAAH IK HAAAAAAAAAT DIE ***************meester !!!!! Kom we doden hem? |
meester?, zit jij nog op de basisschool :{
ik heb morgen wiskunde her tentame, eerste keer had ik een 3,3 en wat zal het nu worden :z |
Zal ik jou eens vertellen wat ik morgen heb?
PAASONTBIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een MEESTER haha, zoiets noemen we meestal zo'n mafkees voor de klas die denkt dat hij slim is en iedereen ken dwingen dingen te doen en denkt dat die altijd gelijk heeft,maar dr vaak ook geen moer van snapt of domweg t boek voorleest, en die je ook nog is helemaal "meneer" moet noemen:O
Om zo'n geval nou helemaal meester te gaan noemen, uhm nou nee:Y) Uhm zou maar gewoon leren, voordat die meneer gelijk krijgt dat je blijft zitten en dat is zijn bedoeling ook om altijd gelijk te krijgen, dus laat die leraar lullen en bewijs maar dat je niet dom bent en dus niet blijft zitten. (dus die ene z'n nek breken dat kan altijd later nog wel) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oja en die *pieps* wijf van duits, noemen we altijd miss Hitler, maar om de een of andere reden, zijn we 5 min later dan altijd bij t afdelingshoofd8| |
neej meester is gewoon goed :|
|
Citaat:
Leraren krijgen uiteindelijk toch altijd gelijk, ook al leer je je rot (das mijn ervaring) Maak er wat van iig*) |
morgen werken :(
in de vakantie :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan krijg je een knal voor je harses nou goed:x |
Citaat:
Maakt het wat uit hoe ik heet dan?:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan moet ik eerst 5 kilometer naar beneden scrollen |
Citaat:
ff heel offtopic: is er een aparte cd van K4 :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat nr is bruutje :d |
Citaat:
ps: Hou je nog wel een beetje van me?:d ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
L------ uhm stevie jij vroeg dus ook hoe ik heettte:yes: oja en sick dude... Oke, je reden vond ik redelijk voldoende hoor sick dude:) Aangenaam ik ben Tamara:wave: (ik kijk wel is bij profile's,maar dr staan niet veel namen bij...) |
Citaat:
|
foto?
|
Foto? Van mij? Uhm wil je dan al dood? ( want je schrikt je namelijk dood als je mij ziet):]
oja heb geen scanner ofzo dus ken ik niet op site zetten helaas, nou ja, je ben ook veel te jong om te sterven he:d ( uhm nu ik heb gezegd hoe ik heet, ist misschien wel aardig als andere zich ook effe voorstellenO-) ) |
Citaat:
:{ |
Geniaaaale oplossing, die tweede. :thumbsup: :D
Natuurkunde is makkelijk :{ :) |
natuurkunde is idd best wel makkelijk ja.. :p
maar ik zou gewoon leren.. schiet je tenminste iets mee op :{ |
ik heb morgen ook pw na, maar ik leer er nooit voor eigenlijk :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke klas zit je? 3de of 4de? Tsjah, tuurlijk, dan is alles nog makkelijk :z |
rustig,... rustig...
uhh.. doden.. tja.. daar gaat je cijfer niet van omhoog. maar iiig veel suc6 morgen:aai: |
ik heb morgen proefwerk duits, matuurkunde en wiskunde:( en ik heb nog helemaal niks gedaan:( en ik zit ook op punt van zitten blijven:'( (heb medelijden :+)
|
Citaat:
of kom op msn:+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.