![]() |
Wie wil er met mij darten?
http://www.spele.nl/
Dan bij nieuw en dan darten... Ik heet: "Karliene" (goh :7) Ik wacht met spanning af... :p :Y) ;) Je moet trouwens multiplayer aanvinken |
ik_ben_de_Man , oke , das mijn naam , zie je wel
|
hoe daag je uit? :p
|
ikke niet :no:
|
1-1:p
wel klote pop ups daar8| |
Sorry ik kan niet darten:?
|
Citaat:
SpiderMan: hing je computer ofzo?!?! :rolleyes: :d Ik ben nu even dineren...Bye...:) |
tis leuk :)
|
*klein schopje*
Wie heeft er nu zin? :) Ik word een beetje moe van al die pubers die van alles van je willen weten pfff...:O :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k ben Irene :)
|
Triple wil maar niet. Gooi alleen 20 :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is er nu nog iemand? |
Citaat:
maar als je nog eens zin hebt, dat sla ik niet af :yes: |
|
ik doe het liever in het echt, daar ben ik pas goed :yes:
ik kan alleen die dubbels niet gooien |
ik ben vast te laat ? :(:p
|
Citaat:
|
ik heb mijn bort alweer weggehaald want pijltjes kopen is heel moeilijk voor mij 8| maar mijn hoogste in et echt was denkik gewoon 180 (met echt een gevoel van: UHHHHHH!?) en me uitgooi was niet meer dan 100 hoor, denkik in de 90. Maar darten bennik weer es verleerd maar als Embassy weer komt zieje me weer darten denkik :p
|
Mijn probleem met het echte dartwerk is dat ik het bord niet zuiver genoeg zie :o
|
up O-) :z
|
best verslavend spel :o:yes:
|
ik ben tot 2 keer toe gewoon genaaid door dat spel, eerst gooi ik triple 20, hij stuitert van het bord af :no:
daarna moest ik 2 uitgooien, ik gooide hem uit, maar wordt er beweerd dat ik eronder gooide :no: en dan nog die pop-ups :[ maarre.. karliene, gefeliciteerdO-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.