Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Yo LOELOE!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29694)

JoY_RFJK 14 April 2003 18:43

Yo LOELOE!!

Citaat:

Der zijn grenzen..hetbetekent niet dat je meteen iemand finaal de grond in moet trappen.

Waar gaat dat heen met die samenleving van ons zeg..de tering

Ik hoop neit dat ik dan ooit zo word als jou

Noem eens 3 GOEDE voorbeelden(dat ik mensen in de grond trap) als je wilt...

dank u...

SpiNe 14 April 2003 18:44

nee he not again mensen er is gvd msn voor !!!:[

MarkNMGN 14 April 2003 18:45

Re: Yo LOELOE!!

loeloe wil wel eens vaker onzin uitkramen, of domme dingen zeggen/doen :yes: nix van aantrekken

Sjaan 14 April 2003 18:46

Re: Yo LOELOE!!

Citaat:

Originally posted by JoY_RFJK

Noem eens 3 GOEDE voorbeelden(dat ik mensen in de grond trap) als je wilt...

dank u...

nee :)

ook al geef ik je wel gelijk in dat loeloe wel snel en veel zeikt over dingen...

Nightwolf 14 April 2003 18:47

ken je t pm-systeem nog niet?

meiske 14 April 2003 18:52

iedereen roept domme dinge

damn suck up

Nickchange 14 April 2003 18:53

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
ken je t pm-systeem nog niet?
nee, leg eens uit? :|

psychobunny 14 April 2003 18:54

waarom is die treath eigenlijk gesloten? of moet ik voor die vraag echt een nieuwe gaan openen op feedback?

QQQ 14 April 2003 18:57

:{ ik begin er nu echt schijtziek van te worden. Hou alsjeblieft is op met zo triest doen allemaal want jullie verpesten het hele forum door één ruzie waar de meeste mensen niks mee te maken hebben 8|

meiske 14 April 2003 18:58

Citaat:

Originally posted by QQQ
:{ ik begin er nu echt schijtziek van te worden. Hou alsjeblieft is op met zo triest doen allemaal want jullie verpesten het hele forum door één ruzie waar de meeste mensen niks mee te maken hebben 8|

joh ik dacht na 3 maanden zal ut wel weer over zijn integendeel

kindjes die te speels zijn omschrijf ik ut maar :)

Annuh 14 April 2003 18:58

Citaat:

Originally posted by QQQ
:respect:
Vecht het ff tussen jullie 2 uit!

SpiNe 14 April 2003 19:08

ik huur de boksring wel dan vechten jullie het daar maar uit maar tot dan ,plz hou op met die domme irrtante zielige KUT RUZIETJES!!!!!!!!!!!! baby's:[ :[ :[ :[

Nickchange 14 April 2003 19:09

Citaat:

Originally posted by SpiNe
ik huur de boksring wel dan vechten jullie het daar maar uit maar tot dan ,plz hou op met die domme irrtante zielige KUT RUZIETJES!!!!!!!!!!!! baby's:[ :[ :[ :[
:aai:

Plankje 14 April 2003 19:42

laat haar nou eens met rust man. Ik weet wel dat je graag wil zeiken en dat zij niet altijd een heldere mening heeft, maar dacht je nou echt dat ze niets beters te doen heeft dan zich steeds en steeds maar weer te moeten verantwoorden tegenover een paar luitjes die niets beters te doen hebben dan de hele dag vanachter hun pctje te zeiken

Forza_vitess 14 April 2003 19:44

Citaat:

Originally posted by RickClan
laat haar nou eens met rust man. Ik weet wel dat je graag wil zeiken en dat zij niet altijd een heldere mening heeft, maar dacht je nou echt dat ze niets beters te doen heeft dan zich steeds en steeds maar weer te moeten verantwoorden tegenover een paar luitjes die niets beters te doen hebben dan de hele dag vanachter hun pctje te zeiken

Moet je hem horen, mister Cyberboy, die al zijn vriendinnetjes van internet haalt

Plankje 14 April 2003 19:45

Citaat:

Originally posted by Forza_vitess
Moet je hem horen, mister Cyberboy, die al zijn vriendinnetjes van internet haalt
krijg vrienden :z :aai:

PFP 14 April 2003 19:46

Citaat:

:d

TheGroovMaster 14 April 2003 19:46

Citaat:

whehehe jammer dak die enquete niet gedaan heb :+

eclipse 14 April 2003 19:47

Citaat:

:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O

Sjaan 14 April 2003 19:47

Citaat:

:respect: :respect: :respect:

enne RickClan... RACISTEN moeten hun mond houden!!! :yes:

Plankje 14 April 2003 19:48

Citaat:

Originally posted by Sjaan

:respect: :respect: :respect:

enne RickClan... RACISTEN moeten hun mond houden!!! :yes:

ik blij dat ik geen racist ben

Forza_vitess 14 April 2003 19:49

Citaat:

das het probleem ventje, eerst loop je stoer te prate over buitelanders, andere moment ontken je dat je rasict bent, je weet nog niet wat je bent! maarja das de pubertijd he..

MarkNMGN 14 April 2003 19:49

Citaat:

:x :d :respect:

Sjaan 14 April 2003 19:50

Citaat:

eerst stoer doen... maar achteraf zie je dat hierdoor toch wel veel mensen tegen je zijn en dan ben je opeens geen racist meer toch...

JennyMindTricks 14 April 2003 19:52

Je kan ook erg doorgaan op iets...

PFP 14 April 2003 19:54

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
jah idd, het is nu wel leuk geweest :{

TheGroovMaster 14 April 2003 19:55

ga msnen ofzo... sjonge jullie zittena ltijd te zeiken dat we niet mogen flamen en chatten en wat doen ze zelf :no:

Forza_vitess 14 April 2003 19:55

Citaat:

Mensen maken opmerkingen, door die opmerkingen krijg je een bepaald beeld van iemand, dat beeld dat hou je. als je dat niet wil, moet je niet van die domme opmerkingen maken

Sjaan 14 April 2003 19:55

Citaat:

dat komt omdat zich hier een grappige situatie voordoet...
de 1 mag wel wat de ander niet mag... vandaar dat er dus lang over door wordt gegaan...

Banaan 14 April 2003 20:07

*zucht*

Rickclan heeft al een waarschuwing voor zijn dingen gehad dus laat hem ff. Als je iets wil weten want van LoeLoe vraag je dat haar via PM of MSN. Hier kom je er niet uit want zie maar de reacties de gegeven worden. Ik zie nergens antwoord op je vraag...

LoeLoe 14 April 2003 20:21

Yo JOY uh nog wat

Lees wat hierboven door Sick-Dude is geschreven en dan hoop ik dat het een beetje tot je doordringt dat je niet telkens door moet gaan lopen miepen over allemaal ouwe sjit. Ik dachtr dat ze daar een spreekwoord voor hadden: Ouwe koeien uit de sloot halen of zoiets.

Stuur maar lekker een pm ofzo..daar zijn die dinegn voor vriend

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:38.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.