![]() |
Yo LOELOE!!
Citaat:
Noem eens 3 GOEDE voorbeelden(dat ik mensen in de grond trap) als je wilt... dank u... |
nee he not again mensen er is gvd msn voor !!!:[
|
Re: Yo LOELOE!!
loeloe wil wel eens vaker onzin uitkramen, of domme dingen zeggen/doen :yes: nix van aantrekken
|
Re: Yo LOELOE!!
Citaat:
ook al geef ik je wel gelijk in dat loeloe wel snel en veel zeikt over dingen... |
ken je t pm-systeem nog niet?
|
iedereen roept domme dinge
damn suck up |
Citaat:
|
waarom is die treath eigenlijk gesloten? of moet ik voor die vraag echt een nieuwe gaan openen op feedback?
|
:{ ik begin er nu echt schijtziek van te worden. Hou alsjeblieft is op met zo triest doen allemaal want jullie verpesten het hele forum door één ruzie waar de meeste mensen niks mee te maken hebben 8|
|
Citaat:
joh ik dacht na 3 maanden zal ut wel weer over zijn integendeel kindjes die te speels zijn omschrijf ik ut maar :) |
Citaat:
Vecht het ff tussen jullie 2 uit! |
ik huur de boksring wel dan vechten jullie het daar maar uit maar tot dan ,plz hou op met die domme irrtante zielige KUT RUZIETJES!!!!!!!!!!!! baby's:[ :[ :[ :[
|
Citaat:
|
laat haar nou eens met rust man. Ik weet wel dat je graag wil zeiken en dat zij niet altijd een heldere mening heeft, maar dacht je nou echt dat ze niets beters te doen heeft dan zich steeds en steeds maar weer te moeten verantwoorden tegenover een paar luitjes die niets beters te doen hebben dan de hele dag vanachter hun pctje te zeiken
|
Citaat:
Moet je hem horen, mister Cyberboy, die al zijn vriendinnetjes van internet haalt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O |
Citaat:
enne RickClan... RACISTEN moeten hun mond houden!!! :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
das het probleem ventje, eerst loop je stoer te prate over buitelanders, andere moment ontken je dat je rasict bent, je weet nog niet wat je bent! maarja das de pubertijd he.. |
Citaat:
|
Citaat:
eerst stoer doen... maar achteraf zie je dat hierdoor toch wel veel mensen tegen je zijn en dan ben je opeens geen racist meer toch... |
Je kan ook erg doorgaan op iets...
|
Citaat:
|
ga msnen ofzo... sjonge jullie zittena ltijd te zeiken dat we niet mogen flamen en chatten en wat doen ze zelf :no:
|
Citaat:
Mensen maken opmerkingen, door die opmerkingen krijg je een bepaald beeld van iemand, dat beeld dat hou je. als je dat niet wil, moet je niet van die domme opmerkingen maken |
Citaat:
de 1 mag wel wat de ander niet mag... vandaar dat er dus lang over door wordt gegaan... |
*zucht*
Rickclan heeft al een waarschuwing voor zijn dingen gehad dus laat hem ff. Als je iets wil weten want van LoeLoe vraag je dat haar via PM of MSN. Hier kom je er niet uit want zie maar de reacties de gegeven worden. Ik zie nergens antwoord op je vraag... |
Yo JOY uh nog wat
Lees wat hierboven door Sick-Dude is geschreven en dan hoop ik dat het een beetje tot je doordringt dat je niet telkens door moet gaan lopen miepen over allemaal ouwe sjit. Ik dachtr dat ze daar een spreekwoord voor hadden: Ouwe koeien uit de sloot halen of zoiets. Stuur maar lekker een pm ofzo..daar zijn die dinegn voor vriend |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.