![]() |
internet voor luilakken forum meest ideaal voor deze kinderen
naaaaaaaaaaah lees net artikel in de krant met deze titel
pfff slaat toch nergens op iedereen die dus regelmatig op forum zit is lui??? mee eens? |
whaha waarom zouden we lui zijn :? :? net alsof ik de hele dag op di forum zit ofzow |:(
|
DUHS NIET!! :p
Zit dan wel veel op het forum maar ik dans net zoveel!! :) |
ja ik sport, zit op school, fiets elke dag naar school en trug
op zaterdag ook weer naar nalek voor me werk en dan i-net :p :D |
Who cares..
We hebben toch nog alle tijd om een stressvol bestaan te leiden.. Laat mij lekker lui zijn zeg :Y) :z |
in mijn geval wel :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
en iedereen wassut er mee eens en ik van de 25 met nog iemand alleen niet. :p ga jij ff met zn 2e de discussie leiden was wel coowl we wonnen wel :p maarja ik denk kijken wat jullie vinden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ze weten niet hoe het is om elke keer te forummen..
Das het probleem..:d :) |
Citaat:
bij de yoghurt en toetjes en voorverpakte vlees :p komie keertje langs? ;) je herkent me aan bordje met a.middelhoek ;) (niet dit za benk er namelijk niet :9 ) :p O-) |
Citaat:
Ja ik wou net zeggen kom wel X langs!! *HiHi* :) (alleen je gaat je rotschrikken...maarok...) Hey maar ken je toevallig mijne tante die heet Ria en werkt daar ok, ik weet het je werkt der net, maar miss kon je der al :) Maar ik zeg dan wel wanneer ik kom!! Laat ik wel horen!! Ken zaterdag denk wel!! Alleen lust geen vlees :) |
Citaat:
nee ik ben vega kan je na gaan :p nee meestal sta ik bij toetjes soms invallen bij verpakt vlees of ijs :D |
Citaat:
Maar volgende zaterdag weer wel?? :) Wist trouwes niet dat de winkels op stille zaterdag ook dicht zijn... Maar toetjes zijn wél lekker he!! :9 |
Citaat:
|
ik ben überlui maar me konditie en me hoe heet et, ermmm sportdinges zijn nog wel ok vindik :|
|
ik ben van nature lui, maar als t nodig is, ben ik hartstikke actief, maar aangezien het niet nodig is, doe ik t ook maar nie :)
|
nu ik er over denk,ik ben eigenlijk altijd neig lui :$
|
ja mee eens... lui idd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was dat nou weer voor een bullshit in de krant??
Morgen staat er; I-net maakt dik!! en dan overmorgen; Forumkindjes goed op de hoogte met de actualiteiten in ons land!! En dan staat er onderaan de pagina; Teveel sporten is nie goed voor de gewrichten Met andere woorden overal is wel wat op aan te merken, die mensen van de krant weten gewoon niet wat ze moeten schrijven en verzinnen 1 of ander dom lulverhaaltje:Y) |
ik ben lui
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.