![]() |
Bruin
Jullie al Btje bruin??
Ik wel :d Klein beetje dan!! :) |
hele dag op school gezeten, en ik word nauwelijks bruin. tenzij ik 3 weken 24 uur per dag in de zon zit:z
|
heeeeeel, klein beetje. Kheb de hele dag gefietst, maar tschiet nooit zo op bij mij.:|
|
Nee, tis niet gelukt vandaag!!:'(
|
me kont gat wel 8-)
|
Citaat:
Maar je heb wel bijna weekend he!! :) |
nee probeer et nog :(
|
Citaat:
En me gezicht blijft meestal spierwit!! |
ik ben verbrand 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verbrand meestal eerder dan dat ik bruin wordt. Kzit meestal in een keer veel te lang in de zon. En dat gaat vaak fout he!:yes:
|
ik ben ook bruin 8-)
|
geen idee, denk dattik wel een kleurtje heb gekregen maar om nou te zeggen echt bruin. M'n armpjes zijn nog gewoon bruin :)
|
dan wel een heeeeeeeeel mini beetje
|
Re: Bruin
Citaat:
|
Citaat:
|
altijd 8-)
|
Citaat:
damn :( |
Ach ja, als je aan het eind van de middag kilometer of 8-10 gaat hardlopen kleur je ook wel bij;)
Keb alleen het probleem dat ik beetje rood haar heb, dus verbrand ik sneller dan dat ik bruin wordt. Maar tot nu toe valt het allemaal wel meej, niet supererg verbrand en toch heeeeeel iets een kleurtje:Y) |
ik ga vandaag weer verbranden 8-)
en geheime dingen doen :7 |
Ja ben al bruin maar ik ben ook nog 3 dagen onder de zonnenbank geweest...
|
ik ben een beetje rood aargh ik verbrand super snel , maar kword daarna wel lekker bruin :)
|
Citaat:
|
ik ben nog steeds in me gezicht beetje bruin van de wintersport, en ik heb van mezelf niet echt onwijs wittig kleurtje. Maar wel beetje licht beige;)
Maar ben nog niet veel in de zon geweest, dat moet dus nog komen... |
zo ff de stad in en daarna ga ik een poging doen om een uur in de zon te blijven zitten:+
|
Citaat:
|
Citaat:
of k ga huiswerk maken, is ook nodig............nah toch maar nie:p |
Citaat:
|
Ik heb gisteren tijd in de zon gelegen, en vanmorgen nog een hele tijd, o eiglijk van 11 tot 2 :9.. Maar bruin ben ik nog nie.. :(
|
ben nu weer wat bruiner als gisteren
zal vanaaf wel weer knal rood zijnn |
op school heb ik fftjes buiten gezeten en ben gelijk bruin geworden :| dit blijf ik nog wel een paar weken zien :D
|
Citaat:
kga oude donald ducks lezen:p verveel ik me ook niet8-) |
whaaa kben nu best wel rood...dat betekend dat ik morgen best wel bruin ben (eerrug handy eerst verbranden en de volgende dag bennik bruin)
i love this!! moet morgen alleen werken van 9 tot 6 das dan wel weer minder |
Kzit alleen buiten in de pauze of in een vrij uur, maar alle beetje helpen :p
Gister heel de middag gelopen op de hei (voor school excursie) en mijn schouders waren al een beetje bruin!! :d |
me=zwart :d
dat valt ook wel weer mee, maar tijdens mijn werk ben ik vaak buiten en ik fiets elke dag een uur, dus ik krijg genoeg zon om een beetje bruin te zijn |
ik ben nie bruin:( :p
|
moet nog een tijdje dit weer blijven
als ik 3 dagen in de zon zit word ik wel een klein beetje bruin:p |
Vandaag middagje met bloot bovenlijf in de zon gelegen. Nu zie je precies een streep waar mn boxer en broek zaten :9
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
T gaat bij mij altijd best snel,bikini staat er al in:d
|
alleen me armen zijn n beetje bruin, en me gezicht...
maar me benen zijn verbrand :( |
ik ben al bijgebruind *trots*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kweenie of ik echt bruiner ben geworden van die 2 uur in de zon
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.