![]() |
Straat = afgesloten...
Onze straat gaat eruit...komt nieuwe riolering enz. allemaal iet zo leuk...maargoed, om daar mee te beginnen moet natuurlijk de straat afgesloten worden...en dat is vandaag gebeurt. Nou woon ik aan een hele drukke straat, de weg van Borne naar Hengelo zeg maar, komt nogal wat verkeer overheen. Was vandaag nou zo leuk...ik heb getennist op straat! :D Zag er echt stom uit...een normaal hardstikke drukke straat nu helemaal leeg, alleen 2 mensen aan het tennissen :D was geweldige ervaring:p
|
nou meis, geniet ervan:yes:
|
Moet je omrijden nu om ergens heen te kunnen of niet? :)
|
Citaat:
|
Er kunnen toch smalle steegjes zijn waar fietsers/brommers/etc. overheen kunnen |:(
|
Citaat:
|
*tuut* *tuut*
*splash* 8-) :p |
aah, doordat die straat is afgesloten moet ik mezelf de weg overgooien omdat ik anders na 3 uur nog niet kan oversteken :\
|
Ik geniet er van hoor :yes: maak je daar geen zorgen om.
Nou we kunnen zeg maar nu nog met de auto bij huis komen, wurmen langs die borden...maar dat duurt ook niet lang meer...en zo fijn is dat als we op vakantie gaan over 2 weken, de straat er helemaal uitligt...:) en we dus met koffers ed. naar ee nandere straat moeten slepen! :p |
Zal wel lekker uitslapen zijn nu, geen lawaai meer van auto's enzo :)
Hoelang blijft die straat eruit trouwens? paar maanden toch? |
ik ken dat gevoel. :D ik woon op de weg van Heiloo -> Egmond, en die is ook erg druk. De hoofdriolering loopt erdoor en de weg was enkele maanden afgesloten, grote diepe kuilen van 5 meter en grote zandhopen, dat was leuke ervaring voor een jongentje van een jaar of 11-12. :)
|
Citaat:
Paar maanden ongeveer ja...:{ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.