![]() |
lekker weertje he ;)
Lekker op terrasje gezete, lekkuhr swirl fruit gegete:9~
En nu ff tv kijken, jullie nog wat boeiends gedaan vandaag met dit mooie weer8-) |
nog 1 keer een lekker-weer topic en ik pleeg zelfmoord
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsjah kheb eerst op een terrasje gezeten en daarna 40 km in 1,5 uur gefietst, en nu ben ik doodop...:{
|
:rolleyes:
|
Citaat:
(geen terrasje dichterbijer?):? |
Ik wou in mn bikini in de tuin gaan zitten..loopt er een tuinman rond :[
|
Citaat:
dat wil ik meemaken:] |
Citaat:
Ik heb 2 uurtjes gelezen in de tuin. Daarna maar weer naar binnen gevlucht |
Citaat:
|
hmm me kat hangt weer is uit me raam, denk nu opeens aan: "katten komen altijd op hun pootjes terecht"...
Zal ik ff testen?:] |
Nou moet ik zeggen, hij mocht er zeker wel wezen, jaartje of 22, lekker aardig ook 8-)
Maar ik dacht toch; nahh toch maar niet |
Nee heb niet leggen zoenen maar ben wel lekker door de zon gefietst met me ma :) FF een broek 2 truitjes en zomerschoentjes gekocht!! :) *JeuJ* Eieindelijk... :p Ohja en 2 pennen en 2 strings heb ik ook nog gekocht!! Jaja, bijna vergeten... :)
|
ik heb in de pauze gekke zon-poses gemaakt met een vriend :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb me kapot gewerkt :{
Ga nu lekker :z |
Ik wou dinsdag van me trampoline af te springen met een 360 draai . Alleen had ik geen vaart en viel in de struiken . Nu heb ik overal schrammen en er is iets met me voet . Weet nog niet wat het is , want ik moet nog naar de dokter gaan ( had er namelijk dinsdag nog geen last van ) Maar ik kan nu bijna niet naar buiten gaan , omdat lopen pijn doet :no: . Maar ik weet nu tenminste wel hoe die gasten van Jackass zich voelen als ze iets pijnlijks doen :d
|
Ben vanmiddag lekker de hele middag naar het strand geweest met een paar vrienden:)
Alleen ben nu wel een btje verbrand...:no: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.