![]() |
een oorbel
in je tragus laten zetten...
doet dat pijN ? |
Erm wtf is een tragus ?????:$
|
in je wat?8|
|
Re: een oorbel
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
o dat
weet niet me nicht heeft het aan beide kanten lijkt me wel wat pijnlijker dan in gewoon je oorlel maar het voelt precies hetzelfde als zeg maar in de bovenkant van je oorschelp want dat is ook gewoon kraakbeen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriendin van me heef thet ook en bij haar deed het ontzettend veel pijn....
|
Mijn zusje gaat 1 van deze dagen mijn oor piercen :thumbsup:
En dan een ringentje met een bolletje erin... en later een gekleurd bolletje.... Laatst naalden bij de apotheek gekocht :thumbsup: |
dat lijkt me HARTSTIKKE veel pijn doen :o maar k vind t ook niet zo mooi :)
|
Het schijnt wel dat dat pijn doet
|
probeer het en kijk maar of het pijn doet, maar volgens mij is een prins albert pijnlijker
|
een klasgenootje van me had het ook laten piercen, maar hij begon te ontsteken .... het deed zo'n pijn dat ze het tijdens de les eruit heeft moeten halen :{
|
paar meiden uit me oude klas lieten het op de markt doen...doet geen pijn zeggen ze...
|
Citaat:
|
Je kan dan ook geen oordopjes meer in toch?
Of is dat echt onzin? |
banana,ik gaan da ook late doen :)
en as ge et laat schiete ni,ma as get laat steke wel,ma soms ej geen keus om te laten steken, as da lelleke te kort is moej wel (en voor de nederlanders:) ja,het doet pijn :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) btw om mooi te zijn moet je afzien zeggen ze hier :d dus :d kwenie ... het is zo de laatste tijd in mijn hoofd opgekomen om nog een piercing bij te halen :z |
Zou het me god niet weten...
|
http://www31.tok2.com/home/itoyan/medatsu04.gif ik wil een oooorbel ik wil een ooooorbel
wat zou het mooiste zijn? links of rechts? |
pijn is lekker, waneer leren jullie dat nou.... jullie zijn allemaal nep
|
Citaat:
en nog een piercing? edde der dan al mischien? ikke nog ma ene,ma binnenkort nen tweede :d |
Citaat:
bwa gewoon gaatjes in mijn ore he:D kwilde stoer doen |
Citaat:
|
ik vind dat niet zo mooi maar je moet t zelf weten natuurlijk:)
|
bij de weg, hoeveel zou dat zo eigenlijk kosten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.