![]() |
Stoere film
Ghost Ship
lekker vage dingetjes die erin zitten :Y) |
oke lamaar... 1 klein c4 bommetje zorgt voor zo'n grote explosie dat et opeens niet meer cool is :[
|
maaaaar... ze heeft een heleboel geesten gered van een eeuwige gevangenis en nu kunnen ze naar de hemel :aai: O-)
|
hoe krik ik mijn post omhoog zonder dat iemand het merkt ;)
maar het lijkt mij een beetje een waardeloze film, net als 13 ghost, is opzich wel een leuke film, met leuke effecten, maar het verhaal is zo dom en dat is volgens mij het verhaal bij ghost ship ook zo kijk dan liever black hawk down ofzo, of windtalkers, dat zijn pas leuke films |
hoe krik ik mijn post omhoog zonder dat iemand het merkt ;)
maar het lijkt mij een beetje een waardeloze film, net als 13 ghost, is opzich wel een leuke film, met leuke effecten, maar het verhaal is zo dom en dat is volgens mij het verhaal bij ghost ship ook zo kijk dan liever black hawk down ofzo, of windtalkers, dat zijn pas leuke films, braindead, army of darkness en bad taste zijn trouwens ook erg goed |
geesten.. das iets waar ik 's avonds niet van kan slapen :p
|
Citaat:
13 ghosts? dat was toch met die trein naar zo'n gevangenis ofnie? |
Damn... ik vond ghost ship behoorlijk eng hoor... vooral dat eerste stukkie is zoooo fucking goor:$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet gemerkt maar laurens, 13 ghost gaat over een gastje die geesten verzameld om zo de hel te openen waardoor hij de machtigste man ter aarde word :yes: |
begin van ghost ship is zalig,met die kabel :z
|
mmm heb nog nooit van ghost ship gehoord is dat zoiets als de blair witch project :? blair witch project vind ik wel lachen :) ma waarom zeg je dat van die post op krikken wat heb je daar aan als je dat opkrikt :?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.