Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   kan er niet meer tegen !!!!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29790)

jaak_trek_haak 16 April 2003 22:53

kan er niet meer tegen !!!!!

kan er echt niet meer tegen mijn ma zit altijd te zagen over haar tijd |:( altijd zo van zit je nu weer achter je comp in mijne tijd hadden we geen comp's de ganse dag van die zever in mijn tijd ging ik naar de chiro in mijn tijd dit dat gvd kan er nie meer tegen :[ :[ :[ moest ik gewoon even van mij afscrijven

DaRick 16 April 2003 22:55

Re: kan er niet meer tegen !!!!!

Citaat:

Originally posted by jaak_trek_haak
kan er echt niet meer tegen mijn ma zit altijd te zagen over haar tijd |:( altijd zo van zit je nu weer achter je comp in mijne tijd hadden we geen comp's de ganse dag van die zever in mijn tijd ging ik naar de chiro in mijn tijd dit dat gvd kan er nie meer tegen :[ :[ :[ moest ik gewoon even van mij afscrijven
Vroeger in de tijd van mijn moeder was er nog geen forum waar gefrustreerde mensjes zoals jij niet een enge indruk op andere mensen wekte:p
Neej, ik ken dat, volgens mij is dat normaal verschijnsel bij mensen die gewoon jaloers zijn op onze moderne jeugd8-)

jaak_trek_haak 16 April 2003 23:18

Re: Re: kan er niet meer tegen !!!!!

Citaat:

Originally posted by DaRick

Vroeger in de tijd van mijn moeder was er nog geen forum waar gefrustreerde mensjes zoals jij niet een enge indruk op andere mensen wekte:p
Neej, ik ken dat, volgens mij is dat normaal verschijnsel bij mensen die gewoon jaloers zijn op onze moderne jeugd8-)

hehehe denk dat nie het geval is bij mij ;) overlaatst vroeg ik aan mijn ma wa moet ik dan gaan doen als ik op de comp zitten fijn vind wa moet ik dan buiten doen haar antwoord " ga je oma is bezoeken " :Z daar reageerde ik zelfs nog nie op

SpiNe 17 April 2003 16:30

Re: Re: Re: kan er niet meer tegen !!!!!

Citaat:

hehehe denk dat nie het geval is bij mij ;) overlaatst vroeg ik aan mijn ma wa moet ik dan gaan doen als ik op de comp zitten fijn vind wa moet ik dan buiten doen haar antwoord " ga je oma is bezoeken " :Z daar reageerde ik zelfs nog nie op

als je oma er niet was was je moeder er ook niet en als je moeder er niet was was jij er ook niet duz respect voor je oma:yes:

Atjeuh 18 April 2003 08:24

:yes: :yes: :yes:

koelkast 18 April 2003 09:26

download van die filmpjes van cor kouwenaar van vroegâh. laat die zien dan snapt ze de boodschap wel.
:Y)

jaak_trek_haak 18 April 2003 15:40

Re: Re: Re: Re: kan er niet meer tegen !!!!!

Citaat:

Originally posted by SpiNe
als je oma er niet was was je moeder er ook niet en als je moeder er niet was was jij er ook niet duz respect voor je oma:yes:

das wel dikke zever wa ge nu zijt uit aant kramen zene zo kunt ge bezig blijven he als mijn over over over grootmoeder geen kinderen wouw was ik er ook niet als dit als dat zo kunt ge bezig blijven ...

jaak_trek_haak 18 April 2003 15:41

Citaat:

Originally posted by koelkast
download van die filmpjes van cor kouwenaar van vroegâh. laat die zien dan snapt ze de boodschap wel.
:Y)

waar kun je dat doawnloaden :?

The6thgate 18 April 2003 16:06

Citaat:

waar kun je dat doawnloaden :?

kazaa lijkt me

jaak_trek_haak 18 April 2003 23:12

Citaat:

Originally posted by The6thgate
kazaa lijkt me
over wat gaan die eigenlijk ???

Queenie 19 April 2003 11:20

Citaat:

over wat gaan die eigenlijk ???

Over vroegah... Toen schaftte je nog met een hand en kon je met de andere werken.... En vroegah had je geen drempels maar gewoon kuilen in de weg... Ofzowiets.nl

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:29.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.