![]() |
het "Note to youself" topic
schrijf hierin wat je moet onthouden van wat je later op de dag of van de week nog moet doen :7
*belangrijk emailtje schrijven naar iemand* |
op report to moderator rammen bij elk topic van funfair met dit of een lager gehalte van inteligentie. :]
|
jonguh..
daar heb je post-its voor.. :{ |
*7uurwerken*
*strandgaan* Heb dit weekend eig bes wel weinig om te onthouwen!! Ohja: *Laurabellen* *Nienkebellen* En dan ook meteen Marco, Remco en Bob bellen!! :) Kijken of ze opnemen... :p |
Citaat:
|
danku funfair, ik herinner me ineens weer dat ik nog iets moest inpakken :*
|
Citaat:
|
- Morgenvroeg rijles
- Morgenmiddag vakantie boeken - Morgenavond feest bij een maar - Zaterdag kleren kopen - Zaterdag naar joodjes - Zondag uiteten met mijn opa die jarig is - maandag huiswerken - rest van de week school :? |
slapen...
slapen... slapen.. opstaan tandenpoetsen.. weet ik veel.. slapen... |
note: niet teveel drinken zaterdag :yes:
|
-morgen zo laat mogelijk op staan.
-hele dag niks doen -rond 17:45 eten -om 18:35 de bus naar t station halen -trein van 18:08 halen -in heerlen bus naar n klasgenoot halen -hele avond wat indrinken en dan naar de vizion8-) -verder niet meer slapen die nacht -trein van 08:18 naar maastricht -werken, dat word nog wat:no: -rest van het weekend lekker niks doen |
Citaat:
Komt door t weer :yes: je weet van warmte gewoon ni meer wat je aan moet, en bovendien had je halverwege de week gewoon n zomerse outfit nodig terwijl je winterse outfit nog ni in de was hoefde naja dat had ik tenminste :$ uhm wa moe'k ni vergeten? Lidy moet me bellen zaterdag, profielwerkstuk, Frans dossier EN ckv moet af! en verder hm, ni vergete Reni ze geld te geven :) moest ik nog meer? ow gelijk maar ff een tip doneren hier: Mensen tis pasen he, veel eitjes ete!!!! :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wilde mezelf er gewoon aan herinneren, aangezien ik nu pas weer thuis ben... (en ik weiger om die email te versturen, maarjah) :p |
Note to myself: als ik thuis ben, stop m'n gsm dan altijd in die fucking oplader :[
|
Citaat:
|
morgen kijken of FiZz nog leeft :thumbsup: :p
|
*vergeet niet te slapen*
gaaap.. :O |
Citaat:
|
brief op de bus doen:yes:
|
Citaat:
maar ik moet vandaag nog een strippenkaart halen :z |
- aankleden
- vriendjuhs uitzwaaien - naar de markt - zonnen - opruimen - naar de fisio - uitgaan maar met wie :? zaterdag - naar de stad voor kleding en ik denk dat ik dat maar de hele dag moet gaan doen zondag NIET VERGETEN OM GELD MEE TE NEMEN!!! |
* half 1 Fleur bellen
*1uu naar de stad |
- strippenkaart+beltegoed halen
- verjaardagkaart voor Sander kopen+ versturen - pakjes drinken kopen voor morgen - Sietske bellen - logeerbed klaarzetten+dekens+kussen - voor mn moeder nog wat vergeten boodschapjes halen - niet vergeten het drinken te verversen van mn valkparkiet - geld pinnen voor morgen :) |
opzoeken hoe de tent waark vanavond heenga heet :p
logeerbedje klaarzetten bikini aandoen :D |
Citaat:
|
*genoeg geld mee nemen om leuven onveilig te maken
*sigaretten en boekjes kopen voor op de trein *pielen voor discman niet vergeten :) |
danielle van het station te halen..
AAAH |
note: boek voor nederlands en 2 boeken voor engels lezen :|
|
vandaag:
*kalinda bellen *in de tuin zonnen (geen zin om naar het strand te fietsen vandaag) *mensen bellen om wat te gaan drinken vanaaf morgen: *mensen bellen om naar braband te gaan *schoenen kopen |
* Direct vriendin bellen
* Vanmiddag naar vriendin toegaan * Maandag niet per ongeluk naar school gaan maar thuis vakantie vieren :) * Morgenavond TMF awards kijken want Gareth komt :) * Ehm.. tsja.. Dat was wat ik misschien per ongeluk zou kunnen vergeten :yes: (Oke, die van vakantie niet :)) |
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
*zonnen zodra het wat minder waait*
*ook nog wat leren* |
*onthouden dat ik de cmos moet resetten en de vidkaart opnieuw moet insteken als de pc 4 piepjes maakt met 1 seconde interval nadat ik een nieuwe koeler heb geinstalleerd waardoor er kortsluiting is ontstaan :{*
|
Note: na GTST aanfietsen naar Carlijn en lekker met een mega groep naar de bioscoooop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
|
een weekend naar Denekamp gaan.. 8|
|
Bruine muntjes van de Kings in mijn portomonee stoppen.:yes:
|
Kamer opruimen, koffers pakken, zingen, naar de kerk zondagochtend, morgen werken, nog ff op stap..weet ik veel wat
|
Citaat:
oww note to myself navragen hoelaat de winkels dichtgaan ivm drank.. |
[list=1][*]Vanavond douchen want heb morgenochtend geen tijd[*]Morgen hele dag werken[*]Morgen vreetwerk en drank in huis halen[*]Kwart voor 8 morgen komt isa me ophalen want we gaan met zn allen TMF-Awards kijken, niet vergeten..[*]Informatica PO maken[*]Wiskunde PO beetje uittypen[/list=1]
|
-trein later pakken omdat ik het niet red met eten:+
|
oh ja, drank en chips inslaan, tmf awards wil ik voor geen goud missen! stel je voor zeg ... :( :no: :z
|
- voor me wiskunde pw leren :yes:
- bruin worden (maar zonder zon lukt dat niet he :[ ) |
hehe, ik lees het de hele tijd verkeerd, denk dat er staat:
Note to youssef |
Citaat:
|
ik moet ook nog een pop up killer downloaden en em meteen weer deleten :{ (don't ask)
|
Citaat:
|
heel erg logisch Irene :?
Note to myself, niet vergeten om voor morgen een fles drank te kopen :no: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.