![]() |
Meeting in Amsterdam
dit waren de hoogte puntjes:
- De film - De macdonalds 3 keer - Jolie tegengekomen(Ja ik was er ook :p) - Foto's genomen voor de rest nix bijzonders dan wat sigaretten stof opsnuiven... |
Aha, heb ik toch een boeiender dag meegemaakt :{
|
Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
|
Re: Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
|
Jolie tegenkomen een hoogtepunt.. :? :?
Wat een leven... :{ |
Re: Re: Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW, kerl, de sneltrein gemist? :7 |
ben ik blij dat ik nie gekomen ben.. :p :yes:
bespaarde me geld en tijd.. :p |
Citaat:
Edit: de sneltrein naar DB had dus een paar minuten vertragen, de intercity naar E had 10 minuten vertraging. Op het bordje stond heel duidelijk Den Bosch.. En dus zaten we met een coupe vol mensen die naar DB moesten in Eindhoven.. |
8|
|
MAAR HET WAS WEL HEEL LEUK!
jammer dat ik in tijdnood zat overigens :P |
en ik was ur ni :(
jootje is net thuis btw, en dimas heb ik ook al naar gezwaaid :d |
Citaat:
Citaat:
ik was hier lekker bezig dus kon niet komen, welke film hebben jullie nou gezien? |
Citaat:
|
euh Johnny English, is wel chille film :yes:
|
:{
kijk ik liever gewoon zelf :p 6000 post :huh: :d |
mcdonalds :|
maar j. english is wel cool ja :respect: |
Het was ontzettend warm maar op de een of andere manier heb ik toch met jas aangelopen. Vervolgens zijn we eerst de McDonalds ingeglipt en wat gegeten. Daar probeerde Andy zich van z'n leven te beroven door wat as uit zo'n sigarettenbakje op te gaan snuiven. Daarna doorgelopen naar een biosje, Johhny English kijken, en weer teruglopen. Werd ik opgebeld door de bios dat ik me portomonnee had laten liggen (GODZIJDANK!!!) en dus weer terug naar de bios. Toen nog is de McDonalds in omdat die vreetzak van een Monique zo'n honger had. Vervolgens nog meer gelopen naar het station, monique en rick uitgezwaaid, en toen zijn Jo en ik ook maar op de trein gestapt. En gewoon zo'n hele dag amsterdam, in de brandende hitte, veel lopen...ZONDER EEN ENKEL BIERTJE!!! Dus toen hebben Jo en ik maar in Leiden een biertje gepakt. Einde verhaal :)
|
Ging rick nog op auto's staan dansen, en kon Loeloe het niet laten om een mannentoilet op te zoeken ? :wave:
|
Ach stop eens met je oude koeien uit de sloot halen het begint serieus te irriteren :x
Als je toch zo'n grote drang hebt om steeds hetzelfde te herhalen tot vervelens toe ga dan op bezoek bij je oma ofzo, die zal je wel kunnen helpen 8) 8| |
Citaat:
|
-
en nog wat hoogte punten....
-Weer vrienden gemaakt!! -ff een middagje achter de pc vandaan |
Re: -
Citaat:
|
Re: Re: -
Citaat:
|
Re: Re: Re: -
Citaat:
jammer hoor :) |
Re: Re: Re: Re: -
Citaat:
ja he, hoezo zit je al om kwart voor 9 op forum dan? |
T was jammer dat ik niet kon, maarja t was gewoon te kort dag :) hahaha hoop dat het gezellig was!! Ik rook trouwens niet meer dus is t misschien wel goed :)
|
Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
Toch nog 1 pluspunt dat ik niet kon komen dan :) Scheelt me weer wat vet!! :p |
Citaat:
|
Re: Re: Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
Gezond&lekker!! :) :9 |
Re: Re: Re: Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
|
Citaat:
|
Meeting ":?
|
Citaat:
|
Twas gewoon leuk, en dat biertje drinkenb in leiden als afsluiting ook
En oww.. zooo lief!! andy en rick.. Ik ben vandaag niet naar hun trouwendag gekomen maar wel van harte gefeliciteerd hoor:* |
waarz ijn de foto's?????????????
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
Of in het Westland of in Den haag!! En :* voor BoP!! :) |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
Maar miss komt der nog wel een biosmeeting in Den Haag maar als dat door zou gaan hoor je het wel!! :) |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Meeting in Amsterdam
Citaat:
|
Citaat:
:] |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.