![]() |
Ik heb gezondigd :|
Ik was vanmiddag in de stad, en mijn moeder moest wachten bij pearle, dus ging ik even wat rondslenteren.. Heb ik verdumme een broodje braadworst met curry gegeten :{.. En dat op goede vrijdag.. Helemaal nie bij stilgestaan.. En vanaaf wel onschuldig een ei eten, in plaats van vlees O-)..
De oogst van het stadten was wel ok :).. Zwarte 3/4 broek, nieuwe zwarte nike-max, blauw nike-shirt en zwart lonsdale-shirt.. Alleen hetgene waar ik voor ging, een zomerjas, heb ik nog steeds nie :no: |
Is dat zo dat je met goede vrijdag geen vlees ofzo mag eten:? Sorry heb er echt geen verstand van:p
|
Citaat:
|
Ik heb gewoon bij Mc Donalds gegeten hoor.. M'n oma zei ook nog dat je om 3 uur moest bidden ofzoiets..
|
oops...
kzat net op terras heerlijk van de zon (en pils) te genieten.. toen heb ik ook een broodje kroket naar binnen gewerkt.. niet eens bij nagedacht :S net wel schijnheilig vis gegeten :p |
Citaat:
|
sorry hoor, maar chocola is toch wel me eerste levensbehoefte
kep geen vlees gehad ( bij de patat had me moeder een kaassoufle gemaakt :p ) maark wist eiglijk nie dat dat nie mocht op goede vrijdag :? |
Ik heb niet gezondigd, ik doe gewoon niet mee aan dat verbod:+
|
Citaat:
|
ik wist nog geen eens waarvoor goede vrijdag was whahha:p maar mijn ma zei net dat jezus toen aan het kruis gespijkert werdt ofzow maarja boeiend:? 8)
|
Citaat:
|
A wattus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikke heb m dr netjes aan gehoudenO-) Maar dat komt ook omdat ik de hele dag niks gegeten heb.. Naja wel avond eten koekjes en chocola:d
|
Wist ik niet...
Maarja: Eet toch al geen vlees!! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.