![]() |
Kijk allemaal zondag naar de Goldrace..
Ikke sta ergens langs de kant van de weg O-).. Waarschijnlijk aan de voet van de Cauberg als er plaats is, anders probeer ik Keutenberg :).. Je herkent me aan een groep malloten met een vlag :+:9
|
neuj
|
Ik ga zeker kijken :)
Maar ik denk niet dat jij echt duidelijk in beeld gaat komen op de cauberg:o |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nu is de finish daar:) |
Citaat:
|
ik ben orig jaar ook twee keer in beeld geweest oor mijn eingen huis nog wel!
:yes: wij gaan dit jaar punaises strooie! :+ dus wie weet ik woon tegen over de keuteberg maar dan een paar weilanden verder dus morgen is hier alles afgesloten :( dus ben ik wel verpilcht om te kijke |
Citaat:
:{ |
punaises strooien? :{ i'll see you in hell :yes:
bart ga je ook reklame maken voor ll.com? O-) |
Citaat:
|
Mijn papa gaat er ook heen!
Zijn er hier wielerfans? Die kennen vast wel De ronde van Stiphout, ieder jaar twee dagen na de tour..IK WOON IN STIPHOUT!!!!! |
Jaaaah ze komen ook bij mij in t durp....Voor het eerst sinds lange tijd... maar ik ga niet kijken... K moet al naar de kerk:?
|
Hehhe, tuurlijk zijn er wielerfans hiero, ikke 8-) Ronde van Stiphout heb ik echter nog nooit van gehoord :no:.. Wel van de ronde van heerlen, elke VRIJDAG na de tour :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikke jou maar pesten hoor.....:aai: |
Citaat:
Is wel vet, je grote favoriet door je eigen straatje en dat wel 80 keer..geweldig..:yes: |
Zolang Musseeuw of Betini wint ist goe, want ze hebben al pech gehad.
Amstel Gold Race is gene gemakkelijke, mor Luik-Batsenaken-Luik is zeker voor quick step.*) :d :d :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
|
Ik ga zeker wel kijken. En met een beetje geluk kunnen jullie me komende zomer op TV zien bij de ronde Dwars door Gendringen en Anholt hier in de buurt :p Of de Ronde van Nederland, die komt ook nog wel eens hier door Montferland.
|
nee doe ik niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh fuck goed dat je het zegt, dalijk formule 1 kijken (ja kweet ook niet hoe ik ineens die link leg:+)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit nu ook nog even F1 te kijken, neem het laatste deel op, want dan ga ik naar Valkenburg fietsen :+
|
Citaat:
Ik vind wielrennen cool en het hele feest eromheen is kei gaaf!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, ze deden wel erg hun best om maastricht goed in beeld te krijgen:+
|
deed Sjonnie Romme (ofzo :p) mee? :D die komt uit Made :yes:
|
Citaat:
dat is schaatsen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kben dan zelf ook op vakantie dit jaar :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.