![]() |
Boeiend! Welke steden staan aangegeven..
Op de snelweg bij jullie huis? :no: Kwam ik op door irene, hehe..
Nou, bij ons: Maastricht (26km) Eindhoven (87km) Kerkrade (6km) Aken (17km) Vaals (16km) Landgraaf (4km) Valkenburg (10km) Luik (40 km) en de verschillende stadsdelen van heerlen :z.. Vooruit, nu jullie :Z ;) |
Sterk trouwens dat de toch redelijk uit de kluiten gewassen steden Ulft, Silvolde en Den Dungen er bij ons nog nie opstaan :o
|
-Chesapeake
-Portsmith -Williamsburg -Norfolk -Newport News -Suffolk O-) |
week niet...
|
Eh, Zeist, Woerden, Vianen, Amersfoort, Gorinchem, Wijk bij Duurstede, etc...
Voor de rest wat kleine dorpen in de omgeving.. |
den bosch
eindhoven tilburg? kleinere dorpen in de buurt kweeni.. let ni zo op de borden |
Er is geen snelweg bij mijn huis:?
|
afslag kralingen
afslag alexander afrit 26 euhm dan 6 borden naast elkaar en god knows wat dr op staat :D |
Hier geen snelweg is!! :)
En let der niet op ook!! ;) |
Re: Boeiend! Welke steden staan aangegeven..
Citaat:
|
De walle en wat coffeeshops
|
- den Helder (km of 40) :+
- Leeuwarden (km of 90) :o - Alkmaar (3 km) 8-) - Heerhugowaard (9 km ofzo) :love: - Egmond (2 km) 8{ - Limmen (2 km) :rolleyes: - Akersloot (4 km) :? - Haarlem (39 km) :wave: - Amsterdam (34 km) :thumbsup: - Castricum (5 km) :O - Bergen (5 km) :D - Schermer (3 km) :7 |
d'r loopt geen snelweg langs ons huis :{ :+
|
Veghel denk ik, voor de rest.. Don't know :D
|
Citaat:
- tilburg -raamsdonkveer -breda -made eindhoven dat was het denk k :p |
Citaat:
|
Citaat:
en nee dat lijstje klopt voor geen meter. - breda - bavel en tot zo ver weet ik t zeker :p die staan iig op de a27 en van de a59 weet ik t niet meer wat er wel precies staat :o wel made iig maar volgens mij is dat t enigste |
Almere Buiten
Almere Haven Almere Hout Almere de vaart Almere Stad-West Almere Stad-Zuid Lelystad Dronten Zwolle Emmeloord Utrecht Hilversum Amsterdam dat was het volgens mij:z |
eidnhoven en breda en tilburg enzow en uhh de rest weetk nie let nooit op die borden..... nog andere boschenaren hierow?:p
|
Citaat:
Kerkrade-West Heerlen Atrium MC Heerlen Abp Heerlen-zuid Heerlen-Centrum Heerlen-Noord Hoensbroek (wijk) En dan staat de woonplaats van Queenie er trouwens ook op, Voerendaal :d |
Citaat:
|
Afslagen A-27:
Beek/Kilder Zeddam/Wehl Doetinchem-West Doetinchem/Terborg/Ulft Varsseveld richting Enschede :7 En Bartje, voor de metropolen Silvolde en Ulft zijn er natuurlijke aparte ringsnelwegen en verkeersaders. |
Citaat:
|
Bij mijn kamer in Tilburg staat trouwens aangegeven:
- Vlissingen - Breda - Eindhoven - 's-Hertogenbosch - Efteling - Tilburg-Noord - Tilburg-West - Tilburg-Centrum - Turnhout - Goirle - Tilburg-Zuid Da wast geloof ik :) Weet nie of Maastricht er al opstaat :o |
haarlem noord
haarlem zuid bloemendaal aerdenhout heemstede zandvoort hoofdorp dat zal erop staan |
Citaat:
|
Citaat:
Almere Buiten en Haven Amsterdam Lelystad Emmeloord Zwolle Utrecht Hilversum :yes: |
Jah, ik vergat Simpelveld en Bocheltz zomaar even :{:o
|
moet je daarvoor ook nog op een speciale kaart kijken? of gewoon op een kaart kijken naar welke plaatsen die bij jou in de buurt liggen, de snelwegen in de buurt van je woonplaats naar toe gaan? :?
|
Citaat:
|
rotterdam,antwerpen,Oosterhout, Utrecht, Tilburg, Eindhoven, Den Bosch, Raamdonksveer, Breda- Noord zei mn vader dan :)
|
Ik zou het niet weten en heb weinig zin om naar de snelweg toe te huppelen
|
de snelweg is ver weg :p maar op de fietspaal ( :p ) staat voorschoten en stompwijk en leiden O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uuuh haarlem, den haag, heemstede, amsterdam enzo:? weet niet:)
|
Citaat:
gorinchem-utrecht (volgensmij)-amsterdam :p |
nee hoor je kan dan ook via Rotterdam gaan :yes:
|
Groningen
Ter Apel Rütenbrock Stadskanaal Emmen en natuurlijk Onstwedde Mussel Kopstukken & Musselkanaal. Dit is dan bij paps en mams thuis.. bij mijn kamer weet ik het niet.. :) |
ik weet alleen -->rotterdam 114 km
:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
euhm, maar bij mij zeist west amersfoort zwolle soestdijk meer niet, geloof ik, maarja, het is maar de A28 |
dat zijn geen steden bartje
|
Maastricht (26km)
Eindhoven (87km) Kerkrade (6km) Aken (17km) Vaals (16km) Landgraaf (4km) Valkenburg (10km) Luik (40 km) Deze op Vaals, Landgraaf en Valkenburg na allemaal :o.. Maar die andere zette ik erbij omdat iedereen kleine plaatsen heeft, dus zette ik alles maar neer wat er bij ons opstaat ;) |
Kick man, zou ik ook wel willen
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.