![]() |
Ik zie echt álles draaien :S
Dit gaat echt nie goed hoier,.. Kom net terug van een maat.. We zouden even boektje bvan vakantie gaan kijken, maar hij ghad in uDitsland een 50-liter vat gehaald, van dat vieze goeidkoppe bier.. maar inmiddels was de hele buurt daar gekomen, enzo.. En bleegf ik ook daar, van 8 uur 's avonds tot nu bier zittern drinken enzo.. Tgaat ecght nie goed hierzo.. lag net op bed, maar zag alles draaiens enzo.. Als ik dara lang lig, eindigt t zeker bij de plee, en dat moey niet, dus zit ik hier nog maar evne, bonnie te vervelen enzo..
Truste, mense!!! :wave: :wave: :* |
Tot zo laat uitgaan je moest je schamen !
Slaapwel :p |
foei foei foeiii Bartelomeus (heheh) zal je wel lekkere kater hebben vandaag :p
|
Citaat:
|
whaaaaaahaa van goedkoop bier zul je wel lekker gekotst hebben.....:d :d :d :d :d :d :d
|
:aai:
Beterschap :* ;) |
doe je goed :+
|
Tgaat inmiddels weer beter :).. Of jullie t nu willen geloven of niet, maar ik heb niet gekotst :d.. Allemaal te danken aan Bon denk ik :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d Je wist het in je eerste post ook niet te verbergen8)
|
Citaat:
|
ik snap niet waarom mensen na het uitgaan nog even op het leerlingen forum gaan posten hoe zat ze wel niet zijn..
zie ik de laatste tijd steeds vaker.. is het een wedstrijd wie als laatste thuis mag komen, of wie het zatste is ofzo? :? (en ik meen dit dus serieus, geen flame tegen de TS) |
Citaat:
|
nog een katertje?
|
dat had ik toen ik in de bus naar huis zat. werd ik me ook nog eens een potje misselijk:kots:
|
Citaat:
|
Had ik gister oooowk :(
|
Re: Ik zie echt álles draaien :S
Citaat:
|
ik zag vann8 ook alles draaien :D ging net lezen wat vriendinnie en ik in dronken hebben opgeschreven op papiertje :p lol :D
|
je had echt niet hoeven te zeggen dat je dronken bent want dat hadden we wel aan je post gezien :p beterschap iig :* :*
|
Citaat:
|
Citaat:
onder invloed tekenen helemaal :d |
Ik was op me werk een beetje duizelig en misslyk!!
Maarre betershap Bart :aai: :* |
Citaat:
|
Citaat:
Ook :* voor jouw dan!! :) |
jeej ik heb goed veur je gezorgd he jungsk :)
en geef bartbakkert:respect: op ze flikker dat ie goedkoop bier haalt :* |
sjonge sjonge:]
|
Ben nu broodnuchter.. :) Zo maybe nog naar Vizion :7 :thumbsup:
|
Citaat:
ben dr aan verslaafd na gister:+ net hier weer op stap geweest, echt n wereld van verschil:| |
Citaat:
|
Citaat:
ben gisteravond ook nog maar op stap geweest:+ en dan word k net wakkergebeld terwijl ik t liefst nog 3 uur blijf slapen:z life's a bitch:+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.