![]() |
tijd voor een douchie
hmm al 1 uur geweest en welke gek zit dr nog in dr berepyjama? uhm ikke:$ tijd voor een douchje, ken wel in pyjama zo naar de stad majaa beetje TE:huh: hmm me haar is beetje vet, wordt weer shampoo mixxie... gaan jullie nog wat doen toevallig?:d
|
Ik was al om 8 uur opO-) ik had rijles.... En nu luister ik n rowen heze liedje dat ik van bert moest horen....En zometeen ga ik mn kamer opruimen............. En vanavond ga ik....... iets doen maar ik ga het hier niet schrijven dat bedenken jullie je zelf maarO-)
|
ik ga zo ook maar es douchen.... en me bro komt zo terug van rijlessen heeft vanaf 9u gereden ofzo als het niet eerder was.... kwas nog wazig en had geen klok naast me
|
Citaat:
Ja ik ben ook al maanden van plan me kamer uit te meste, maar komt dr nooit echt van:z Hm hot date met een vet lekker ding??;) Hm zit nog steeds in me pyjama, moet echt is gaan douche:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet ook is gaan douchen, zit nog steeds in m'n ochtendjas
|
ik ga nu docuhen.... tot zo mensjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IETS??? je maak je iedereen nieuwsgierig meid...O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo ik ben weer helemaal fris en kaal :Y) lekkere douch genomen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:no: :d
en het staat al eregens op het forum dus ga maar zoeken :yes: |
Citaat:
|
ruilen?
ik kan niet eens in de douche tot eind juni vanwege dit _(*%#JKEJGPE(U*%#$JTKEJ gipscorset|:( |
Citaat:
|
lol, k kleed me altijd meteen aan zodra ik op sta:p
denk dat ik zo nog maar ff ga slapen:O :z |
nou had vanmiddag toch nog eindelijk gedouched hoor, ben ook weer fris en fruitig8-)
Enne dat ene meisje.. (ff naam kwijt) ga je ooit nog vertelle van dat IETS, en jou kamer is misschien wel een freakshow,maar de mijne is uhm alsof dr een orkaan door gewoeid heeft (wat een zin):d |
der is trouwens ook een douche foto van mij op het forum 8-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.