Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Straks meeting in de Jodenstad (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29886)

GregoorvanDijk 19 April 2003 14:04

Straks meeting in de Jodenstad

Jah, als alles een beetje meezit, dan gaan Bartje, Superjood en Goefoe nog even een biertje pakken voor de wedstrijd. Wordt gezellig :thumbsup: 8-)

Queenie 19 April 2003 14:31

Veel plezier:yes: ....... En laten we nu maar hopen dat het bier niet te goedkoop is anders word bert weer ziek:wave:

Irene!!!! 19 April 2003 15:37

veel plezier :yes:

Arie-Kanarie 19 April 2003 21:47

Als jullie nou hadden gewonnen....

Maar nee hoor |:(

GregoorvanDijk 20 April 2003 00:05

Citaat:

Originally posted by Arie-Kanarie
Als jullie nou hadden gewonnen....

Maar nee hoor |:(

Dat zat er geen moment in Alwin, met zo'n slappe instelling.. :z.. Enige voldoende scoorde Sergio, die een briljante wedstrijd speelde. De heren Luijpers en Addo scoorden ieder niet meer dan een 2,5.
Verders was het wel even gezellig met Dirkie en Mark, alleen jammer dat de tijd zo kort was. In feite hadden we net zo goed bier kunnen blijven drinken, want aan de wedstrijd hebben we niks gemist natuurlijk :d.
De terugweg daarentegen was een aloude klassieker. Duitse schlagers werden aangeheven, en om 12 uur werd er gezongen vanwege de verjaardag van de held van velen onder roda-fans (niet ondergetekende overigens :o), Adolf Hitler, die vandaag zijn 114e verjaardag zou hebben gevierd. De songs 'Hitler was een Roda-fan' waren dan ook niet van de lucht.
Onderwijl discusiërde ik met nog 2 personen over de algehele politiek, met name in Heerlen, over de goldrace, de formule 1 enz enz, en voor we het wisten waren we alweer thuis, oftewel, een topper :)

:thumbsup:

BlueWolf 20 April 2003 00:09

Citaat:

Originally posted by bartje518

'Hitler was een Roda-fan'

Niveau zeg 8|

GregoorvanDijk 20 April 2003 00:37

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Niveau zeg 8|
Dat heb je met een extreem-rechtse aanhang ;)

Arie-Kanarie 20 April 2003 13:15

Citaat:

De terugweg daarentegen was een aloude klassieker. Duitse schlagers werden aangeheven, en om 12 uur werd er gezongen vanwege de verjaardag van de held van velen onder roda-fans (niet ondergetekende overigens :o), Adolf Hitler, die vandaag zijn 114e verjaardag zou hebben gevierd. De songs 'Hitler was een Roda-fan' waren dan ook niet van de lucht.

Dan was Adolf vast een Roda fan toen nog niet al die negers daar speelden.

Maar is het niks voor jullie om dan voortaan in dit soort shirts naar de 11 Helden van het zuiden te kijken? Perfecte kleurcombinatie voor jullie dacht ik zo...

GregoorvanDijk 20 April 2003 13:26

Citaat:

Dan was Adolf vast een Roda fan toen nog niet al die negers daar speelden.

Maar is het niks voor jullie om dan voortaan in dit soort shirts naar de 11 Helden van het zuiden te kijken? Perfecte kleurcombinatie voor jullie dacht ik zo...

Ik denk dat ze niet aan te slepen zullen zijn :thumbsup: :7

2-D 20 April 2003 14:14

en ik maar denken dat adolf een schalke fan was :{

Nickchange 20 April 2003 14:16

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Niveau zeg 8|
Wie niet springt is een jood vind jij toch zo geweldig?:|

Miss_Sweetgirl 20 April 2003 15:37

gezellig:yes:

GregoorvanDijk 20 April 2003 15:40

Citaat:

Originally posted by 2-D
Valt dát even tegen :7 :Y)

Bird Of Prey 20 April 2003 17:06

Citaat:

Originally posted by 2-D
was ie niet eerder voor Sturm Graz? of Austria Wien? :? :+

MarkNMGN 20 April 2003 20:15

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

was ie niet eerder voor Sturm Graz? of Austria Wien? :? :+

Ik dacht Twente :?

Ar-Tuur 20 April 2003 22:46

FC Berchtesgaden :?

Arie-Kanarie 20 April 2003 22:51

:no:

Banaan 20 April 2003 23:06

veel plezier :)

GregoorvanDijk 20 April 2003 23:15

Wordt vaak best massaal gezongen :no: Ik ben er ook tegen, maarjah, sommige mensen hebben te weinig hersencellen.. :{

Arie-Kanarie 20 April 2003 23:21

Citaat:

Wordt vaak best massaal gezongen :no: Ik ben er ook tegen, maarjah, sommige mensen hebben te weinig hersencellen.. :{
Adolf was toch heel slim Bart?

Bird Of Prey 21 April 2003 00:40

Citaat:

Adolf was toch heel slim Bart?
kweet t...ik ben Bart nie, maar goed...moet toch toegeven dat Hitler op zich een intelligente man was, alleen jammer van die bepaalde gedachten die hij had waardoor hij berucht werd en dat nu nog steeds in bijna alle kringen is

Plankje 21 April 2003 10:13

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

kweet t...ik ben Bart nie, maar goed...moet toch toegeven dat Hitler op zich een intelligente man was, alleen jammer van die bepaalde gedachten die hij had waardoor hij berucht werd en dat nu nog steeds in bijna alle kringen is

hij was niet intelligent ofzow. Hij kon gwoon goed praten. Echt intelligente mensen hebben niet zulke gedachten als hij

xlizzx 21 April 2003 10:18

Hitler was schizofreen... en daar door kwamen die gedachten.

Linnea 21 April 2003 11:08

ik vind je titel 3x nix. Jodenstad... zo heet ut toch helemaal nie..

GregoorvanDijk 21 April 2003 11:21

Citaat:

Originally posted by linnea
ik vind je titel 3x nix. Jodenstad... zo heet ut toch helemaal nie..
In de voetbalvolksmond dus wel :+. Maargoed, over Adolf. Ik heb die man altijd fascinerend gevonden. Ik ben het met lang niet altijd zijn gedachten, feit blijft wel dat hij een land geheel achter zich heeft gekregen. Moet je nagaan, een groot land als Duitsland geheel overtuigen dat ze jóu moeten hebben om hun land uit het slob te trekken. Meer dan de helft van de Duitsers stemden op hem :{. Dat hij er daarna een zooitje van heeft gemaakt, tjah.. Dat had niet eens gehoeven trouwens, maar dat kwam door zijn zieke gedachten..
Intelligent wasie dus zéker wel :).

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:25.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.