![]() |
Straks meeting in de Jodenstad
Jah, als alles een beetje meezit, dan gaan Bartje, Superjood en Goefoe nog even een biertje pakken voor de wedstrijd. Wordt gezellig :thumbsup: 8-)
|
Veel plezier:yes: ....... En laten we nu maar hopen dat het bier niet te goedkoop is anders word bert weer ziek:wave:
|
veel plezier :yes:
|
Als jullie nou hadden gewonnen....
Maar nee hoor |:( |
Citaat:
Verders was het wel even gezellig met Dirkie en Mark, alleen jammer dat de tijd zo kort was. In feite hadden we net zo goed bier kunnen blijven drinken, want aan de wedstrijd hebben we niks gemist natuurlijk :d. De terugweg daarentegen was een aloude klassieker. Duitse schlagers werden aangeheven, en om 12 uur werd er gezongen vanwege de verjaardag van de held van velen onder roda-fans (niet ondergetekende overigens :o), Adolf Hitler, die vandaag zijn 114e verjaardag zou hebben gevierd. De songs 'Hitler was een Roda-fan' waren dan ook niet van de lucht. Onderwijl discusiërde ik met nog 2 personen over de algehele politiek, met name in Heerlen, over de goldrace, de formule 1 enz enz, en voor we het wisten waren we alweer thuis, oftewel, een topper :) :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar is het niks voor jullie om dan voortaan in dit soort shirts naar de 11 Helden van het zuiden te kijken? Perfecte kleurcombinatie voor jullie dacht ik zo... |
Citaat:
|
en ik maar denken dat adolf een schalke fan was :{
|
Citaat:
|
gezellig:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
FC Berchtesgaden :?
|
:no:
|
veel plezier :)
|
Wordt vaak best massaal gezongen :no: Ik ben er ook tegen, maarjah, sommige mensen hebben te weinig hersencellen.. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hitler was schizofreen... en daar door kwamen die gedachten.
|
ik vind je titel 3x nix. Jodenstad... zo heet ut toch helemaal nie..
|
Citaat:
Intelligent wasie dus zéker wel :). |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.