![]() |
ik gaat heen...
... naar dromenland :z
damnz wat een saaie avond was dit... Doei mensjuhs :* zeg me ff morguh wat jullie hebben gedroomd, zalk 'es kijkuh of ik de betekenis ervan weet ;):D |
bye :*
|
mijn avond was ni saai, deej je toch iets ni goed :p
trouwens, me avond is nog ni eens afgelopeO-) |
oeh check mijn topic in t meidenforum dan meteen es :$
|
enne irene? leuke jongen ontmoet ofzo?:p
|
ik heb gedroomd over een leuke jongen die niet trugmailt :) :{
|
Slotje:thumbsup:
|
Citaat:
|
Jup Blauwe Zak heeft een hekel aan ik ga slapen-topics
|
mensen zonder leven, die tijd zat ik lekker aan de HJ en een jointje, heeeerlijk en niet te vergeten een leuke dame naast me :p
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ohw vet:d Als ik vannacht een leuke droom heb mag je dat ook even doen:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Zaag* |
Re: ik gaat heen...
Citaat:
|
ik heb de laatste 2 dagen alleen maar zware nachtmerries gehad :(
|
:aai: voor bunny en nightwolf!!
|
*gaapt*
ben net wakker en dan kom je een slaap lekker topic aan :s |
zoals gewoonlijk heb ik weer niks gedroomd. of het was geowon niet belangrijk genoeg en ben ik het nu vergeten
|
Ik heb gedroomd over een broodje jam en pindakaas:9~ uhm hoe vaag kenne drome welnie zijn:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.