![]() |
Hans Teeuwen Ned 3 22.10
Nuff said
|
tnx
|
NEEEEEEEEEJ niet nog een die het zegt|:(
|
hij begint al vet :d
|
Citaat:
|
kga nar bed dus ik moet het missen..:(
maar hans teeuwen is vet!!:) |
hm hans teeuwen :{ soms is ie grappig maar ik vind em snel grof
|
Citaat:
|
zie topic op Films/Tv forum :)
|
kuttttttttttt waarom lees ik die dingen nou altijd te laat :(
heeft iemand het opgenomen ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tip: Internet :) |
Citaat:
Hans Teeuwen - Hard En Zielig.xvid.avi Hans Teeuwen - Trui.avi Hans_Teeuwen-Met_Een_Breierdeck_[DVD_rip].avi Hans_Teeuwen-Dat_Dan_Weer_Wel[DVD_rip].avi je moet iets als je je verveelt he :p |
Ik miste een paar delen :{.. Sterk ras zat er nie bij, en ook unieke zin sloeg ie over.. Bovendien was de improvisatie weggelaten aan het eind.. Al met al vind ik
a. de CD beter en b. dit niet de beste show :{.. Trui en met een breierdeck vond ik beter :) |
hans teeuwen DOET gewoon :)
|
ik heb m ook opgenomen jah... hehehehe echt lachen...
|
Citaat:
dat hij gaat vertellen over dat hij voor de eerste keer stoned was: komt ie om 5 uur thuis terwijl hij om 12 uur al thuis had moeten zijn zit zijn vader in de huiskamer en vraagt hem: waar kom jij vandaan, zegt hij: dat weet niemand pa, zegt ze vader waar ga je naar toe, zegt hij: je stelt wel lastige vragen pa op dit uur ik ga maffen ben doodop hahahaaha vet grappig |
T was echt dolle pret weer :d
|
Citaat:
hij zag ook een boom en een BoOm en een BOoom en heel veel TAKKen en toen zag hij zijn HUIS vet grappig man |
Ik heb wel gekeken. Maar kende de helft nog uit mn hoofd. Ik heb die CD 20x geluisterd toen ik hem net had. Ik heb ook de hele voorstelling (zonder de improvisaties van deze avond) op meerdere MP3's. Belangstelling? Pm maar ff je email adres. Dan dump ik ze wel in je mail box. Of kan Snotmail dat weer niet aan? :+
|
Citaat:
|
die gast is echt gek op ut podium :p
Hebbeuh jullie weleens zijn versie van ut scheppingsverhaal gehoord ? Whahahahaha :D |
Citaat:
Gaat ie zeggen: 'jah, en dat zijn ze ook!' Maar intussen leven ze dus gewoon door, terwijl ze niet gelukkig zijn! En wij zijn er niet gelukkig mee! Vraag ik me af van: wat zit je de zaak nog te rekken dan! :d:d:9 |
Ik vind teeuwen niks, en die mensen die hem na doen al helemaal niet:no:
Het lijkt wel een trend om die gast leuk te vinden:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.