![]() |
Geur, wordt jij daar opgewonden van?
Er zijn mensen die HEEL erg opgewonden kunnen raken van iemands lichaamsgeur, er zijn ook mensen die iemand lekker vinden ruiken door een parfum,
wat vind jij het meest opwindenste? En is het belangrijk dat je lover/partner lekker ruikt? |
Mij boeit het niet zo maar een lekker geurtje is nooit weg natuurlijk....
|
t is niet zo belangrijk vind ik, maar een lekker geurtje merk ik wel vaak direct =)
overigens is ook een geur van de mens die je niet ruikt van invloed op je gesteldheid zeg maar (feromonen....> aanzetten tot geslachtsdrift etc... ) |
het gaat erom dat de partner niet stinkt :Y)
ze hoeft nou niet persee geurtjes te hebben om lekker te ruiken d8 ik zow... |
de geur van juist uit de douch komen is supersexy :)
en van een bepaald parfum kom ik superhorny :7 maar kan nu ff niet op de naam komen :{ |
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest maakt mij dat niet echt uit :) maar ik riek het meestal wel als ze parfum aan heeft :) |
Citaat:
|
parfum vind ik heerlijk, "gewone" lichaamsgeuren niet (meestal)
|
Citaat:
ontopic: Als ie maar niet stinkt :7 |
Citaat:
en ik doe toch nooit parfum aan hoor :d |
sommige aftershave vind ik heerlijk ruiken, alleen moet je dan niet in de nek gaan zoenen, dan proef je de alcohol :$
Maar wat ik ook lekker vind (ja ik ben achterlijk ik weet t :rolleyes: ) is deolucht vermengd met n klein beetje zweet onder de oksels als je na t sexen bij em ligt :$ :x |
Citaat:
|
Citaat:
een zielsverwant :D |
Citaat:
en laurier: twas aqua di gio van armani waardak zo horny van wor :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
tjah zelf vind ik een geurtje bij een meid wel lekker.. ken er soms wel geilos :yes: van worden... kep ook wel eens acqia di gió op... word ook wel goedgekeurd..*)
|
Re: Geur, wordt jij daar opgewonden van?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Geur, wordt jij daar opgewonden van?
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm een lekker geurtje is inerdaad nooit weg... Zolang ikm aa geen zweet ruik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind geurtje van Hugo Boss ook dik te geil, vermengt met deo en zweet :p
|
Citaat:
|
Ikke ook Hugo hebbe :yes: :wave:
|
Hmmm geur is zo verleidelijk...
ik hou van hoe hij ruikt... maar een geurtje als axe of armano is ook heel lekker... of mexx of hmmzzz |
Een meisje kan heel verleidelijk ruiken.......
Zelfs als ze geen parfum op heeft, maar als ze iets op heeft dan ruikt het wel lekker fris. Zelf heb ik *toevallig* ook aqua di gio van Armani, en rush van Gucci, de laatste is ook cker een aanrader!:yes: |
het is bewezen dat vrouwen die ongesteld zijn vallen op mannen die een sterke zweet lucht verspreiden, omdat dit hun mannelijkheid aantoont en dus een geschikte partner kan zijn voor het opvoeden van het nog ongeboren kind
|
Citaat:
(het ruiken van 'feromonen' die geen geur hebben, wordt soms bestempeld als het zesde zintuig...) know thy discovery channel |
Citaat:
|
Citaat:
bovendien, kinderen?? nee dank je :no: ;) Citaat:
|
ik heb zelf vanzelfsprekend Hugo:)
en mn vriendin sinds kort ook.. Hugo for women... kword helemaal naar van die naam:D:D maar wel lekkere geurtjesO-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.