![]() |
Poll: de Joden ligger erui..
Wat vinden we ervan?
|
jij zuk aars
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje jammer dat "Nederlanders'', voor de tegenstander van Ajax zijn:rolleyes: :{
Maar goed van die discussie heb ik inmiddels genoeg gehad8| Voortreffelijk gedaan van Tomasson trouwens, iedereen kan trots op hem zijn8-) Beetje kutstreek dat doelpunt te stelen:| |
De titel moet natuurlijk zijn: de joden liggeN eruiT :):9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stem ook ach gut 8)
|
jammer, als je een aantal minuten van een halve finale verwijderd bent, en dan zo'n treffer om de oren krijgen
maar wel mooi voor het nederlands voetbal, eerst een uefa cup en daarna een kwartfinale CL, benieuwd hoe het volgend seizoen loopt :thumbsup: |
hmz sja, tis natuurlijk wel jammer voor de mensen die van voetbal, en vooral van ajax, houden...
maar mij maakt t niet zo uit.. :) |
het is gewoon extreem kut
|
Citaat:
|
Rot op nac/roda slet
|
Citaat:
Pfff.. :p Maja in de blesuretijd!! Zo zonde... |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( Kwas boooos.. Grrrrrrrrr |
man-real gekeekt
toen ronaldo vant veld ging deden de supporters sportief en klapte 8-) ook de real fans :) |
waar staat de optie
i don't fucking care en dit hoort op het sporftorum ? |
Citaat:
|
Opsouten bart, we moeten weer 3 CL plekken hebben, en dit helpt niet echt daaraan.:[
|
*me heeft gewoon ff manchester gekeken* :z
|
:'( :'(
|
Citaat:
Jah dat vond ik ook. Respect voor de Engelse supporters!!! Ik snap die toevoeging van je "ook de real fans" niet helemaal. Op zich speelt Ronaldo voor Real :D. |
voetbal zuigt
|
Voetbal is leuk... Het leukste is het shirtje wisselen aan het eind van de wedstrijd :D
|
Citaat:
Zeker balen..Toen Chivu aan het praten was na de wedstrijd gingen er wel even wat tranen rollen hoor... :| :Y) |
Citaat:
vonnet btw wel klote voor die mcmanamamanammanamanaman goeie speler en dan zo uitgeboe-t worden :p laatste keer datk dat mee maakte was toenk in de meer was en dan scholten uitgefloten werd door et ajax publiek...maar das weer een jaar of 7/8 geleden kraam denkik onzin uit :p maar idd respect voor de engelse :thumbsup: |
Wat dacht je van Seedorf pas geleden nog...
|
Sport
|
Citaat:
|
Hehehe, mooi om te zien hoe de reacties zijn.. Ik had het wel eens willen zien als die joden hadden gewonnen, dan had het aantal topics niet te tellen geweest.. Beetje jammer, getuigt niet van bijster veel sportiviteit, maar had niet anders verwacht :thumbsup:
|
Ik heb overigens (uiteraard) Manchester-Real gekeken op de Belg :+
|
waar staat de optie flikker op met je kutpoll ze hadden door moeten gaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Spelen er Nederlanders dan bij dat jodenteam? |
balen natuurlijk, vooral de manier waarop :(
laatste minuut. echtjammer |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.