![]() |
Koniginendag 2003
En wat gaan jullie dit jaar doen met Koniginendag?
Nadat ik wat jaartjes Amsterdam heb gehad, ga ik dit jaar naar Den Bosch naar een hardcore concertje:) |
Re: Koniginendag 2003
Citaat:
|
ik ga denk ik gewoon naar amsterdam denk ik ik weet het nog helemaal niet
|
Waarschijnlijk eerst vanaf 10 uur 's morgens met m'n vrienden bij een vriend zuipen tot zo'n 9 uur ofzo, tussendoor pizzaatje bestellen ed. Chips over de vloer gooien (das de reden waarom et niet bij mij is :+) En 's avonds tot ver in de ochtend doorfeesten, zoiets... Gaat wel leuk worden!
|
k ga naar de pleinfeest:)
|
gewoon nutteloos rondlopen denkik
|
gwn chille ?
|
Ixie wel... bietje chillen :)
|
ik heb er zin in, uhh ben er alleen niet (griekenland :7)
|
Hmm dat ligt een beetje aan de situatie maar anders ga ik gewoon weer naar Amsterdam dit jaar
|
Ik ga gewoon Amsterdam weer in..
Waarschijnlijk ff naar Museumplein, Spui of ergens anders waar vrienden heen willen... Nog ff overleggen.. *) |
Citaat:
|
BOWLEN.. damn daar heb ik zo'n hekel aan :(
|
die dag is voor mij zoals alle andere
|
museumplein denk ik
of als het lekker weer is, gewoon een biertje drinken op het terras hier |
*Wij* gaan eerst met de hele vriendengang bij elkaar zitten en ons lam zuipen en ons schaamhaar oranje spuiten enzo (niet te letterlijk opvatten hoor) en daarna uiteraardelijk naar de kermis en verder zuipen in het café :p Euhm, ja, het is wel leuk..
|
werken eni niets doen...
|
Kom gezellig naar Hilversum ;)
|
Citaat:
:'( jammer.. |
Citaat:
|
Ehmm...Is alweer de zoveelste keer dat ik de nach&dag niet in Nederland ben..Me moeder is nml op 30 april jarig en dan gaan we meestal op vakantie..Maarja, we hebben allemaal oranje shit meegenomen en een nederlandse vlag dus we maken er wel een feestje van :)
|
ik ga LAAAAAT wakker worden..
|
utrecht eindhoven veldhoven of wintelre... Zie wel is allemaal gezellig :)
|
AMSTERDAM!!!!!
|
Citaat:
|
Re: Re: Koniginendag 2003
Citaat:
|
Citaat:
ik ga ALWNG tjekken :thumbsup: |
Dan zit ik GODZIJDANK níet in Nederland, en dat is maar goed ook, want ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat alles wat ook maar enigzins verband houdt met het koningshuis
|
Citaat:
(hier altijd wel iig :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik haat die oranje shit |
Citaat:
|
nacht = Alkmaar
dag = Amsterdam & misschien nog wat alkmaar |
Gewoon een dag zoals alle anderen...
|
Misschien s keertje naar Groningen
|
verjaardag van vriendin vieren bij haar thuis
|
in de nacht ga ik naar den haag toe gaan we relax toe. Die hard Haarlemse band dei zwaar chill is en ook op bev pop komt
|
Citaat:
|
Citaat:
29ste ga ik iig naar een optreden van een kameraad en de 30ste ook, zelfde kameraad /me wordt roadie 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
nog geen plannen maar wel laaat wakker worden.. heb eerst de knoalster n8 |
Citaat:
|
Citaat:
|
amsterdam; ravage royaal zal het misschien wel worden
|
Gelukkig heb ik het gemist. De krant van 1 mei heb ik het eerste deel gewoon, oh cliché, linea recta de prullenbak in gegeooit, zodat ik alle vreugde niet hoefde aan te zien. Redenen om te feesten heb ik niet nodig, en al helemaal niet met debiele oranje klompen of molens op mijn hoofd, ik feest wel als ik daar zin in heb.
Dat vervolgens in de spor-katern ene flapdrol van de KNVB meende te moeten vertellen dat het NL XI-tal en koningennedag op 1 dag dubbel feest betekende is dan weer mijn pech :no: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.