![]() |
nog maar 1 nachtje slapen..
en dan ga ik met mijn überslimme latijnklasje naar griekenland :D:D
ik heb er echt zin in!!! woeii, morgen snachts om 2 uur op school zijn :p en dan met de bus naar brussel.. en om half 7 sochtends het vliegtuig.. lekker niet slapen dus, en gelijk na aankomst een "geweldige" wandeling maken door athene :{ dat is da wel weer minder :p en we gaan naar athene en delphi, nafplion, mycene en al die coole dingen, oeee :) maar back to the point, ik ben dus t/m volgende week zondag op vakanzie :) :* :* |
veel plezier alvast :thumbsup:
|
Nice. Ik hoop dat je een leukd dagje ervan maakt.
|
mag ik mee met de bagage O-)
|
Citaat:
|
Met een Latijn-klas naar Athene.. Welke snuggere vogel heeft dat bedacht?
Krijg je 6 jaar alles te horen over Rome... Forum Romanum en dat soort klets.. wat doen ze? Gaan ze naar Athene.. Ook vet trouwens... :yes: :yes: |
Citaat:
en er zitten ook mensen die grieks hebben tussen :D maar gezellig, het halve forum in mijn koffer :9 |
Have fun 8-) :respect:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
veeeel plezier in griekenland :)
|
Amuseer je!! :wave: :wave:
Ik vertrek maandagavond naar Praag met mijn school voor 5 dagen. Maar spijtig genoeg gaan we met de bus, dus dat is een 13 à 14 uur rijden. :'( :'( |
ik heb 2 fucking dagen vrij :| maar veele plezeir
|
veel plezier:wave:
|
tot ziens lieve mensen, ik ga nu 3000 keer mijn tas checken en over 1 uur en drie kwartier weg :)
:wave: :* |
Je gaat in de vakantie van school?
|
veel pslier :). En niet het kaartje vergeten he!! :$ :*
|
ik zal niet vergeten kaartje te sturen :*
en tis nu trouwens pas 1 uur en drie kwartier :D daarnet 2 :z |
Citaat:
denk je eindelijk ff 2 weken van die ellendige klasgenoten af te kunnen zijn, en dan moet je met ze op vakantie:no::z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.