Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   wat een zielig gedoe na al die jaren (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30147)

meiske 25 April 2003 20:15

wat een zielig gedoe na al die jaren

sinds de 1e klas hadden mijn ouders nooit tijd voor me werk de kleine en me broertje.

zoals de meeste weten ben ik door heel mijn dorp gepest, mishandeld en bedreigd omdat ik hier niet hoorde ik woon hier nu 4 jaar enzo en in de 1e 2 jaar deed ik er alle moeite voor om er bij te horen nu dees laatste 2 jaar doet het me niks meer en ze laten me nu ook met rust.

nouja dat ff ter zeide maar mijn ouders hadden het dus nooit door.

ben ook seksueel misbruikt en toen me ouders er vanaf kwamen te weten deden ze net of ut niks voorstelde me moeder geloofde het eerst niet eens.

nouja laatste half jaar veel ruzie weer harstikke depri kotste alles maar uit wat ik kon uitkotsen.

toen ben ik keer weggelopen en een onwijze boze brief geschreven en toen ineens was ik er wel en hadden ze tijd voor me

het ging ff goed maar zakte al snel weer af

toen werd me fiets gejat en toen ik me nieuwe fiets had na 2 weken weer gejat. was als de doods dus niks gezegd en stiekem naar de politie gegaan daar ben ik helemaal ingestort toen
ik vertelde dat me ouders niks wisten en waarom niet.

hij heeft toen me ouders het verteld en me naar maatschappelijk werkster gestuurd
er was gesprek voor beide apart (ma en ik) ineens vond me moeder zielig

nou ik heb dit in dr gezich gezegd: krijg nou de klere maar na 4 jaar besta ik ineens en heb ik ineens een fulltime moeder nou dagt het niet

sorry dit moest er ff uit ik zit nachten lang te huilen en ben onwijs boos en agressief en er was niemand die ik het kon vertellen,
dus post ik het maar hier

SpiNe 25 April 2003 20:30

verban je moeder nou niet je heb haar nodig en zij jou ook

sterkte:aai:

Plankje 26 April 2003 00:15

Citaat:

Originally posted by SpiNe

lisa_girl 26 April 2003 14:24

Idd. verban je moeder niet. Zij heeft nu ook door dat ze fout zat, probeer haar te vergeven, en er samen weer uit te komen. Zij kan je helpen.

0Vera 26 April 2003 17:31

I've been through the same thing, exactly. add me on msn, I'd like to talk:) ppblid@hotmail.com

:aai: voor jou, leven kan heel hard zijn :S

Queenie 26 April 2003 18:40

Citaat:

Originally posted by SpiNe

meiske 26 April 2003 19:21

verbannen verbannen? damn zeg jaren lang besta ik niet voor dr is alles het gezin waar ik niet in besta

gvd man :[ spoug van alles van iedereen iedereen van ze heeft een fout gemaakt

een fout GVD ZE HEEFT NOOIT GEVRAAGD OF IK HET LEUK VOND DAT ZE NIEUWE VRIEND HAD OF IK HET LEUK VOND DAT WE GINGEN VERHUIZEN DAT IK EEN ZUSJE ZOU KRIJGEN, OF IK WEL WEG WILDE VAN IETS WAARVAN IK MET ME GEBOORTE BEN MEE OPGEGROEID.

ALS IK VROEG OF WE NAAR MIJN VADERS GRAF EEN KEER ZOUDEN GAAN, DAN VERZON ZE SMOESJES, ZE HEEFT NIEUWE VRIEND DUS HET VERLEDEN LATEN GAAN, JA GODVERDOMME EN IK DAN IK MIS HEM IK WEET NU PAS WAT IK GODVERDOMME MIS EN IK KAN ER NIET HEEN

:[

WhizzCat 26 April 2003 21:12

Je moet doen wat volgens jou het beste is. Je moeder heeft er (voor zover ik dat kan zien) een potje van gemaakt en jij bent daar de dupe van. Ouders mogen hun kinderen NOOIT zo behandelen. Dat het nog gebeurt maakt mij heel verdrietig. Ik heb zelf ook een aantal dingen meegemaakt, niet zo erg, maar ik kan me er wel wat bij voor stellen.

Enfin, ik kan en wil je geen advies geven van doe dit of doe dat, want dat kan ik niet doen omdat ik er eigenlijk niks vanaf weet, het enige dat ik kan zeggen is, doe wat jij voelt dat goed is en probeer er veel over te praten, met vrienden, vriendinnen, desnoods met een zielenknijper, die hebben er immers voor geleerd.

Iig, veel sterkte en mocht je ooit behoefte hebben om iemand de huid vol te schelden, ik hou me aanbevolen.

0Vera 27 April 2003 12:32

Citaat:

Originally posted by meiske
verbannen verbannen? damn zeg jaren lang besta ik niet voor dr is alles het gezin waar ik niet in besta
I've been through the same thing as you, mijn broer was zo'n aandachttrekker dat mijn ouders voor het gemak 'vergaten' dat ik er ook was. Na jarenlang doodongelukkig zijn liep ik weg, anderhalve maand weggebleven en toen ik terugkwam heb ik met heeeeeel veel moeite de vrijheid maar ook verbondenheid met mn ouders teruggevonden. Maar ik heb er heel hard voor gevochten.

wanna talk?

A-Man 27 April 2003 15:10

je moeder is ook maar mens.
[vaag]
Wees slimmer dan je moeder.
[/vaag]

Sterkte :S

Philosopher 30 April 2003 00:10

tsja

als je echt geen behoefte hebt aan je moeder dan zal je er nu niet over opwinden
nu ik wat dingen heb meegemaakt is ze er ook voor me, sterker nog ze heeft haar excuses aangeboden over de tijd dat ik weinig aandacht kreeg.

Wees blij dat je nu een kans hebt om dichter bij elkaar te komen, dalijk krijg je er later misschien spijt van als je de kans niet grijpt.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:43.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.