![]() |
regen
dat is zo irri he je kunt helemaal nix doen behalve dan op de comuter zitten.8| 8| 8|
|
Like.... der bestaat geen regenjas? :{
|
hele week mooi weer is t weekend gaat et regenen :[
|
ja en volgende week word het weer beter8|
|
Ik heb vandaag anders al harstikke veel gedaan
- uitgeslapen - met een paraplu naar de stad geweest - naar een vriendin toe geweest - met de paraplu met de hond gewandeld en straks ga ik lekker met de bus naar Overloon de hele avond, concert geven met het fanfareorkest. En ik heb zo'n hoofdpijn :( |
eiglijk was het de bedoeling dat jullie nu zegge wa ik allemaal kan gaan doen:] :] :]
|
Ja t is idd tering weer.... Ga maar es sjoppen in Maastricht ..... BAH.... een en al modder omdat ze overal aan het werken zijn YUK:[
|
Heerlijk gietweer hiero :s. Beter is het vanavond niet zo, ben ik drijfnat voordat ik aankom
|
maandag moet et beter zijn
altijd zo, op school is et tyfusheet in de klas en verlang je naar de stad ofzow. en heb je vakantie, lekker blij: regen 8| begint nu irritant te worden |
Ik en mn paardje waren ook zeiknat, en ik heb mn raam open laten staan dus mn bed is ook erg nat nu geloof ik
|
Citaat:
Hadden ze die balkonne nou maar beter vast gemaakt :] |
Citaat:
|
Citaat:
lol, zo erg is dat hier gelukkig niet, ook al is het 1 bouwplaat hier :z toch maar lekker de stad in gegaan vanmiddag, zonder paraplu, je smelt toch niet van een paar regendruppels ? :Y) |
Citaat:
|
Re: regen
Citaat:
|
Re: regen
Citaat:
|
Pfff, inderdaad zeg..
Ik ben al de hele dag chagrijnig..8| 8| Ben je 4 dagen lang van kwart voor 8 tot zes uur 's avonds bezig met stage..Is het heerlijk weer..Heb je eindelijk vrij, regent het..AAAAAAAAAAARGH...8| :[ |
werk je de hele dag, kom je niet buiten...
is het half 6, de winkel gaat sluiten en je komt doorweekt en chagrijnig thuis 8| |
Re: Re: regen
Citaat:
en anders wou toch nienand mee:rolleyes: |
Re: Re: Re: regen
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.