Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Over en Uit (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30207)

FiZz 27 April 2003 14:17

Over en Uit

.Ik post dit even hier, omdat ik hier het meeste kom.

Na 1 jaar en 2 weken is het dan echt over tussen Marloes en mij. We hebben af en toe onze problemen gehad, maar nu is het dan echt voorbij.

Het is niet zo dat we verliefd zijn geworden op een ander ofzo, maar het ging gewoon niet meer. We houden nog veel van elkaar en we zijn als ECHT goede vriendin uit elkaar gegaan.

Het was zelfs nog gezellig vanmiddag, hoewel we wel allebei met een betraant gezicht zaten. We konden nog lachen zoals we altijd deden.

Marloes was niet alleen mijn vriendin, maar ook mijn beste vriendin, en dat zal ze ook blijven. We gaan het iniedergeval proberen. Maar gezien de situatie vanmiddag gaat dat wel lukken.

Het zat er eigenlijk al wel een beetje aan te komen. een klein tijdje geleden was ik nog degene die het eigenlijk wou uitmaken, en nu was zij het. Het feit dat ze ook me beste vriendin is en dat het dus niet overwacht kwam maakt het allemaal zoveel makkelijker.

En nu tijd voor een biertje.

Ik hou van me Marloes. En dat zal ik ook altijd blijven doen

eclipse 27 April 2003 14:24

Re: Over en Uit

Citaat:

Originally posted by FiZz

Na 1 jaar en 2 weken is het dan echt over tussen Marloes en mij. We hebben af en toe onze problemen gehad, maar nu is het dan echt voorbij.

Het is niet zo dat we verliefd zijn geworden op een ander ofzo, maar het ging gewoon niet meer. We houden nog veel van elkaar en we zijn als ECHT goede vriendin uit elkaar gegaan.

Het was zelfs nog gezellig vanmiddag, hoewel we wel allebei met een betraant gezicht zaten. We konden nog lachen zoals we altijd deden.

Marloes was niet alleen mijn vriendin, maar ook mijn beste vriendin, en dat zal ze ook blijven. We gaan het iniedergeval proberen. Maar gezien de situatie vanmiddag gaat dat wel lukken.

Het zat er eigenlijk al wel een beetje aan te komen. een klein tijdje geleden was ik nog degene die het eigenlijk wou uitmaken, en nu was zij het. Het feit dat ze ook me beste vriendin is en dat het dus niet overwacht kwam maakt het allemaal zoveel makkelijker.

En nu tijd voor een biertje.

Ik hou van me Marloes. En dat zal ik ook altijd blijven doen

*proost*

Kampie 27 April 2003 14:27

raar is dat he..dat je dan het zelfde met haar om gaat.. allen 'mist' er dan iets... het is anders..

ja.. :)

Nightwolf 27 April 2003 14:32

oh ik dacht dat t al uit was :$ maja hopelijk blijven jullie nog steeds goeie vrienden dan :thumbsup:

TheGroovMaster 27 April 2003 14:45

sterkte, en ik heb ook wel trekin een biertje

Linnea 27 April 2003 15:13

:*
Je had ut al beetje in je hoofd, maar fijn dat je zo'n goed gesprek kon voeren, en kdnek dat vrienschap ookw el blijft.
That's good!:aai:

Irene!!!! 27 April 2003 15:21

lief dat jullie nog zulke goede vrienden zijn dan :yes: sterkte :aai: :*

AmbyPur 27 April 2003 15:24

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
oh ik dacht dat t al uit was :$
je had haar alweer toegevoegd aan je msn? :p

FiZz 27 April 2003 15:37

Citaat:

Originally posted by AmbyPur

je had haar alweer toegevoegd aan je msn? :p

Whahahhahah :D

Nightwolf 27 April 2003 15:38

:?

FiZz 27 April 2003 15:43

Citaat:

:?
Denk maar beter na jij :D haha

Nightwolf 27 April 2003 15:47

misschien dat jullie nou echt ff op kunnen houden daarmee :wave: kvind t irritant :yes:

FiZz 27 April 2003 15:58

Citaat:

misschien dat jullie nou echt ff op kunnen houden daarmee :wave: kvind t irritant :yes:
Waarom? je snapt het toch niet...

Totdat die sukkel het gaat uitleggen :P (sorry dex ;))

Nightwolf 27 April 2003 16:03

ik snap t wel alleen ik heb al eerder gezegd dat ik t irritant vind en toch kap je er niet mee

FiZz 27 April 2003 16:04

Citaat:

ik snap t wel alleen ik heb al eerder gezegd dat ik t irritant vind en toch kap je er niet mee
Wanneer gezegt? laat maar zien dan...

Trouwens IK zei het niet.... :)

Nightwolf 27 April 2003 16:10

nee niet tegen jou gezegd wel tegen dex. maar ga er alsjeblieft niet op in ofzo want blijkbaar weet geen van jullie 2en iets van mijn liefdesleven af (en ik ga t ook niet eens tegen jullie vertellen aangezien jullie triest zo doen), dus stfu...einde discussie

FiZz 27 April 2003 16:16

Citaat:

want blijkbaar weet geen van jullie 2en iets van mijn liefdesleven af (en ik ga t ook niet eens tegen jullie vertellen aangezien jullie triest zo doen), dus stfu...einde discussie
Owkee... genoeg over jou, nu weer over mij :)

dext0r 27 April 2003 16:19

Citaat:

nee niet tegen jou gezegd wel tegen dex. maar ga er alsjeblieft niet op in ofzo want blijkbaar weet geen van jullie 2en iets van mijn liefdesleven af
Jou liefdes leven? L&D bedoel je?:? :wave:

dikke knuf, fiizz & dex

FiZz 27 April 2003 16:20

Citaat:

Originally posted by dext0r

Heh? Dat waren toch mijn woorden? ;)

Karliene 27 April 2003 16:34

Mooie woorden! :Y)

Who is Marloes? :?

psychobunny 27 April 2003 16:35

Citaat:

Originally posted by dext0r

dikke knuf, fiizz & dex

:respect:

en sterkte fizz :*

FiZz 27 April 2003 16:40

Citaat:

Originally posted by Karliene
Mooie woorden! :Y)

Who is Marloes? :?

Dat WAS mijn vriendin :) maar die komt hier niet ofzo. Ik zoek meisjes meestal die ik gewoon tijdens het uitgaan ontmoet. In tegenstellen tot anderen-waarvan-ik-de-naam-niet-mag-noemen hier

FiZz 27 April 2003 16:42

Citaat:

Originally posted by psychobunny

:respect:

en sterkte fizz :*

Gaat wel lukken, zoals het er nu uitziet blijven we goede vriendjes :)

Karliene 27 April 2003 16:43

Citaat:

Dat WAS mijn vriendin :) maar die komt hier niet ofzo. Ik zoek meisjes meestal die ik gewoon tijdens het uitgaan ontmoet. In tegenstellen tot anderen-waarvan-ik-de-naam-niet-mag-noemen hier

Ohw okee...:)
Ik suggereerde ook niet dat je alleen maar meiden via het internet kon krijgen ofzo hoor..:no:

Nightwolf 27 April 2003 16:46

Citaat:

ik ben close met iemand die ik heb leren kennen toen ik een keer in A'dam ben gaan stappen :wave:

FiZz 27 April 2003 16:47

Citaat:

Originally posted by Karliene

Ohw okee...:)
Ik suggereerde ook niet dat je alleen maar meiden via het internet kon krijgen ofzo hoor..:no:

Weet ik, maar dat sloeg ook niet op jou hoor, he nightwolf.. ow kut :+

FiZz 27 April 2003 16:51

Citaat:

ik ben close met iemand die ik heb leren kennen toen ik een keer in A'dam ben gaan stappen :wave:

Hebben we een subforum A'dam? :{

Pakspul 27 April 2003 16:55

Citaat:

Hebben we een subforum A'dam? :{

http://www.bronnenuitamsterdam.nl/forum.asp
:p

Babysmurfie 27 April 2003 17:07

:{
Wat sommige mensen hier grappig vinden...:{

FiZz 27 April 2003 17:14

Citaat:

Originally posted by Babysmurfie
:{
Wat sommige mensen hier grappig vinden...:{

Jah! geweldig he?! :D

Youssef 27 April 2003 17:35

Re: Over en Uit

Citaat:

Pech dat je hier het meeste komt. Dat is geen vrijbrief dit foreum te gebruiken voor al je berichten. Dan zouden ze net zo goed alle andere forums weg kunnen halen :x

Move? :?

FiZz 27 April 2003 18:10

Re: Re: Over en Uit

Citaat:

Originally posted by Youssef

Pech dat je hier het meeste komt. Dat is geen vrijbrief dit foreum te gebruiken voor al je berichten. Dan zouden ze net zo goed alle andere forums weg kunnen halen :x

Move? :?

Dan zijn er volgens mij nog wel veel meer topics die je kan moven... ik vind het niet erg hoor, je moved maar... maar is het eigenlijk geen ADB topic geworden ;)

BlueWolf 27 April 2003 18:12

slotje wegens uitlokken van een flame.
ga je moeder pesten kindjes..
Ik vind het trouwens ook wel straf dat dext0r hier aan mee doet .. hoe hypocriet.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:56.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.