![]() |
Ik ga
me nou omkleden en dan naar de zwemmeeting!!! vet he nou daaaag tot ziens
|
groeten aan iedereen daar :z
|
weet je het wel heel zeker? :?
|
zwemmeeting? kerl.. waar is dat? *)
|
Citaat:
Maar veel plezieros (ja ik weet et, ben vast al te laat :d) |
Haha maf kind komt ze ineens naar me toe lopen..Aah dus jij ben Lizz?? Jup I am:yes:
Nah gezellige meid:) |
Citaat:
|
Citaat:
het was wel heel leuk dat je er was :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
dus ik liep naar haar toe.. was het haar dus wel:):) |
Citaat:
|
mja ik vond t ook al vaag dat ie er nie was :? maja :)
|
Kut streek van me om niets te laten weten ...
Het spijt me ongelofelijk, maar het ziet er niet naar uit dat jullie me gemist hebben. Ik zal het proberen uit te leggen: Na die hint van Groovmaster: Citaat:
Maar al met al had ik gerust wat kunnen laten weten. Maar heb hele dag op mn kamer gezeten. En sinds tijden een traantje laten rollen ... :no: Het spijt me verschrikkelijk, en hoop dat ik ooit de teleurstelling goed kan maken. Sorry!!! |
Citaat:
|
had je dan nie ff kunnen bellen ofzo of smssen? ik neem aan dat je iemands nummer had? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
owja..mijn trein had vertraging!! sorry!! :wave:
|
Geloof je het zelf, Ruff?
|
Het is wel elke meeting het zelfde he....
|
Volgens mij sprak lizz mij als eerste aan :d ik stond bij de lockers een beetje te kloten want we moesten wat met da geld en die kluissies gaven die 20 ct nie trug *zucht* en ik keek zo opzij om te kijken of jo dr al aan kwam en toen stond daar een meisje me heel lief toe te lachen, en ineens zegt ze 'jij bent toch van leerlingen.com?' Ik moet zeggen dat ik haar dus echt niet herkende, magoed zij mij dus wel :D
Was erg leuk dat je dr was lizz:) :yes: |
Citaat:
Dus ik eerst allemaal een beetje lachen om te zorgen dat je me herkende maar neej hoor... Dus toen zei ik het zelf maar hahah |
Citaat:
Maar ik vond t erg tof dat je toch gekomen was :) Dat bubbelen was COOL man :d :Y) beetje proppen maar 5 meiden was net de max ;) |
"he ben jij niet die ene van leerlingen.com?"
hehe.. tja ieder z'n hobby he... |
Citaat:
Het paste wel in het bubbelbad!! |
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Jeuk :(
|
Ik zag je :yes:
Al was het wel nightwolf die ineens begon te gillen van 'Kijk daar heb je lizz' ! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
wie wilt mij dan ff de sappige fotos van lizz doormailen dan...
|
Citaat:
|
Citaat:
leuk dat je om mij gilde tijnO-) ;) |
ik gilde nie :o
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blauwe wolf is liev *aai*
|
Haha :D Jullie zijn grappig!! :D
|
Citaat:
|
*gaat het kwijl maar eens opdweilen*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw ik was de tweede die lizz zag:) en het bubbelbad was met lavendel geur (moet er bij vermeld staan) en het was leuk!!:):):) Op een gegeven moment kwamen die jongens langs, wij riepen ze.. ze keken om.. en liepen toen gewoon door..:+ |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.