Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Het onweert hier (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30256)

LoeLoe 28 April 2003 20:49

Het onweert hier

Sjit ik ben echt dus bang..en me ma komt me pas over een uurtje thuis. Dus ik moet een uurtje hier in die kutonweer zitten en da's echt niet leuk:{

Ik ben echt zo bang weet je.:{ :(

Nickchange 28 April 2003 20:53

straks komt de boze wolf:wave:

Stel je niet zo aan8|

xlizzx 28 April 2003 20:56

hier is het gelukkig alweer weg ik vind het namelijk ook heeeeeel eng!!
*knuff*

MarkNMGN 28 April 2003 20:57

|:( aansteller

Nightwolf 28 April 2003 21:03

ik dacht dat je naar Rick was gegaan?

TheGroovMaster 28 April 2003 21:08

hier is de moeson, nog geen onweer hier

Irene!!!! 28 April 2003 21:18

hier schijnt de zon :D

maar meis.. wees blij dat je in nederland zit en niet hier of in afrika ofzo.. daar is onweer pas eng.. echt waar BAMMMMMMMoooooooooeeeehhhhh *flits**flits* :D

LoeLoe 28 April 2003 21:28

Neh morgemiddag ga ik weer naar hem want ik moet morgenvroeg hiero naar therapie enzow..even me eigen dingen doen en regelen.

Maar dat wil nog niet zeggen dat onweer niet bang is en mensen die zeggen dat ik me aanstel: Jullie zijn nergens zeker bang voor ofzo?:[

Damn laat me bang zijn stelletje bikkels:[

Arie-Kanarie 28 April 2003 21:30

Je zou ook kunnen gaan huilen.

Misschien helpt dat wel

Youssef 28 April 2003 21:37

8)

Jamiel 28 April 2003 22:20

Hier hoorde ik vanaaf ook even 1 donder...
of kwam het nou uit onze nieuwe tv ( = plasmascherm met bioscoopgeluid :o:$ ) The mummy :Y)

maar goed, donderbliksem is idd eng :(

Banaan 28 April 2003 22:25

Ik ben ook als de tyfus tering bang voor spinnen. :$ Weet niet waarom. iedereen heeft dat wel. de ene is bang voor de dood, de andere is bang voor een erectie en zo heb je dus ook weersproblemen. Heel normaal dus :)

Linnea 28 April 2003 22:36

:*
tuurlijk mag je ergends bang voor zijn
luv you!!

Irene!!!! 29 April 2003 00:07

Citaat:

Originally posted by Sick-Dude
Ik ben ook als de tyfus tering bang voor spinnen. :$ Weet niet waarom. iedereen heeft dat wel. de ene is bang voor de dood, de andere is bang voor een erectie en zo heb je dus ook weersproblemen. Heel normaal dus :)
spinnen zijn vies.. gister zijn dr bij mij nog 2 vermoord:D :$

Bon 29 April 2003 00:12

Citaat:

Originally posted by Arie-Kanarie
Je zou ook kunnen gaan huilen.

Misschien helpt dat wel

:d

arie, wanner heb jij voor laatst gehuild?

AntiKezman 29 April 2003 01:03

Citaat:

Originally posted by Forza_Barca518

:d

ik denk zondag van het spel van Feyenoord... :{

Headliner 29 April 2003 09:23

hehehe eng man dat onweer, ik schijt ook altijd in m'n broek 8)

volgens mij zag ik gisteren wel een aantal bliksemflitsen, maar ik kan me ook vergissen :z

Pakspul 29 April 2003 09:27

onweer !!! uuuuh eng eng !!! :{

SpiNe 29 April 2003 10:03

onweer is ownage vooral met een webcam:Pjammer dat ik elke keer te laat ben om een foto te maken|:(

Queenie 29 April 2003 10:15

Onweer is ook eng! Ik ben dr ook bang voor en daar schaam ik me niet voor. PUH!

SpiNe 29 April 2003 10:21

wtf is er nou eng aan onweer het 3 kilometer boven je hoofd het zijn gewoon een paar flitsen met geluid erbij:x :x

Headliner 29 April 2003 10:23

Citaat:

Originally posted by SpiNe
wtf is er nou eng aan onweer het 3 kilometer boven je hoofd het zijn gewoon een paar flitsen met geluid erbij:x :x
gisteren was er bliksem :z

0Vera 29 April 2003 10:52

Angst is heel vaak ongegrond. De grootste angst, en wat ik denk waar angst eigenlijk altijd op gebaseerd is, is angst om dood te gaan. Ik ben bijvoorbeeld panisch voor het idee dat ik stik/verdrink dus als er iets is wat je bij mij niet moet doen is me in zo'n soort situatie brengen :{
Onweer vind ik niet eng, maar juist supermooi, die scherpe aftekening van een bliksemschicht oplichtend rondom een inktzwarte hemel... maar de donder is angstaanjagend, vaag gerommel boeit niet maar die keiharde knallen :no: kan me goed voorstellen dat je dat eng vindt :*
gelukkig belde ik je ff om je af te leiden :) (niet dat ik dat daarom deej magoed tis wel iets;))

DarkSilence 29 April 2003 11:53

Ik vind onweer ook niet eng ofzo, maar als anderen dat wel vinden mag je dat best respecteren, als je je hier stoer gaat voordoen alsof je nergens bang voor ben, dan ben je gewoon zielig. Zegt alleen maar dat je niet voor je zwaktes uit durft te komen. Maar je moet maar zo denken, je hebt et weer overleeft :+

Goed idee trouwens van die webcam, die ga ik onthouden ;)

BlueWolf 29 April 2003 11:54

the sun is shining :yes:

Fade of Light 29 April 2003 11:55

Citaat:

Originally posted by 0Vera
Angst is heel vaak ongegrond. De grootste angst, en wat ik denk waar angst eigenlijk altijd op gebaseerd is, is angst om dood te gaan. Ik ben bijvoorbeeld panisch voor het idee dat ik stik/verdrink dus als er iets is wat je bij mij niet moet doen is me in zo'n soort situatie brengen :{
Onweer vind ik niet eng, maar juist supermooi, die scherpe aftekening van een bliksemschicht oplichtend rondom een inktzwarte hemel... maar de donder is angstaanjagend, vaag gerommel boeit niet maar die keiharde knallen :no: kan me goed voorstellen dat je dat eng vindt :*
gelukkig belde ik je ff om je af te leiden :) (niet dat ik dat daarom deej magoed tis wel iets;))

wa boeit dat nou alks je dood gaat? alsof je er dan nog iets om geeft :rolleyes:

rare mensen

Banaan 29 April 2003 11:56

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
the sun is shining :yes:

Irene!!!! 29 April 2003 23:22

Citaat:

Originally posted by Fade of Light

wa boeit dat nou alks je dood gaat? alsof je er dan nog iets om geeft :rolleyes:

rare mensen

het leven is leuk.. :yes:

Arie-Kanarie 29 April 2003 23:27

Citaat:

Originally posted by Forza_Barca518

Een week of drie geleden toen het zo hard waaide

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.