Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ik Verveel Mij!!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30293)

GregoorvanDijk 29 April 2003 20:37

Ik Verveel Mij!!!

Jah, zit je lekker op Gran Canaria, denk je, heeeerlijk, een week je beetje vermaken enzo.. NOTTTT :'( :'( :'( :'(

Klote weer, hele dag bewolkt, geen ruk te doen, en het enige dat er is zijn baby´s en bejaarden. Voor de rest geen enkele leuke kroeg, of dico, helemaal NIETS, en Las Palmas ligt hier een uur vandaan, en 5 uur ´s middags gaat de laatste bus. Tja, daar zit je dan :no:

Nouja, eerste dag helemaal verbrand, hehe, daarna bewolking. Net gevreten enzo, nu ff met met zusje die hoognodig haar vriendlief moet mailen ff naar een cafe enzo, maar straks weer niks te doen... En daarvoor offer je dar Zwolle-Roda op, kun je nagaan :{..

Vannacht wel iets moois meegemaakt. Heb over het park lopen slaapwandelen, in mijn onderbroek.. 2 uur s nachts kwam werd ik wakker, wist niet waar ik was.. Heb nog een half uur buitengestaan, omdat niemand wakker werd.. hehe, dat zijn dingen die vergeet je nooit meer.. Nouja, laters mense.. :wave: :x

xlizzx 29 April 2003 20:38

bert jonge!

meiske 29 April 2003 20:39

denk je lekker op vakantie te gaan is ut dus nog erger dan in ons koude kikkerlandje nouja je hebt ons he :yes: :aai: troost

Banaan 29 April 2003 20:39

LOL Slaapwandelen in een park. :D Eej maar wel klote voor je :aai:

Pakspul 29 April 2003 20:40

je verveelt ons

The6thgate 29 April 2003 20:41

hehehe lol:d

JennyMindTricks 29 April 2003 20:41

Ik verveel me ook!! :(

Karliene 29 April 2003 20:42

Ach arme..:aai:

Slaapwandelen in het park..Dat wel heel vreemd..Maar goed dat je niet naakt slaapt..:o :p

GregoorvanDijk 29 April 2003 20:51

Jah, nou, en dan lees je hier nog bercihten van een wel hele foute meeting :{ Vallen je helemaal de schoenen uit.. Hehe, nouja, mensen, ik ga weer een halve liter wit/bier verorberen heur, en murge naar Las Palmas :yes: Helaas geen Ankje meer :(

lieve colafles 29 April 2003 20:57

ach jongen

BlueWolf 29 April 2003 21:14

DIT is pas zielig

Irene!!!! 29 April 2003 23:15

das best wel kut ja.. :aai: :*

Arie-Kanarie 29 April 2003 23:30

Bart, dit meen je niet man

ga anders rondjes rennen door het centrum daar, maar niet internetten :no:

Of is het iemand onder Bert z'n account?

AntiKezman 30 April 2003 02:56

Re: Ik Verveel Mij!!!

Citaat:

Originally posted by bartje518
En daarvoor offer je dar Zwolle-Roda op, kun je nagaan :{..

das idd een wedstrijd die je voor geen goud zou willen missen... :wave:

The Phit 30 April 2003 09:30

jammer jong, maar remco verneukt de lay-out :p

Queenie 30 April 2003 09:34

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
bert jonge!
O-)

GregoorvanDijk 30 April 2003 16:43

Citaat:

Originally posted by Arie-Kanarie
Bart, dit meen je niet man

ga anders rondjes rennen door het centrum daar, maar niet internetten :no:

Of is het iemand onder Bert z'n account?

Hehehe, nee, Alwin, dit is bertus zelf ;). Jah, ik mot steeds met me zus mee, want die wil mails sturen enzo naar haar vriend, maar die vind die weg nooit alleen.. En jah, als zij dan toch betaald.. Dan ga ik echt niet met 30 graden rondjes rennen :p;)

Queenie 30 April 2003 17:42

Citaat:

Hehehe, nee, Alwin, dit is bertus zelf ;). Jah, ik mot steeds met me zus mee, want die wil mails sturen enzo naar haar vriend, maar die vind die weg nooit alleen.. En jah, als zij dan toch betaald.. Dan ga ik echt niet met 30 graden rondjes rennen :p;)

Kerl je heb vakantie dan ga je toch niej zitten i'netten:?

Arie-Kanarie 30 April 2003 19:54

Citaat:

Pak anders een boot en ga naar Lanzarotte en dan B&A naspelen!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:01.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.