![]() |
Hoeveel lui van het forum heb jij in totaal gemeet?!
Dat vraag ik me namelijk wel eens af... :yes:
Volges mij zitten er namelijk heel wat kanslozen (jah vind ik dan :D) die echt alleen hun vrienden van leerlingen.com halen... Jah iedereen z'n mening toch? :) ik in ieder geval AntiKezman, the Phit en DJ (maar die komt hier niet zo vaak)... :yes: Deze sportmensen waren toevallig een keer op Arnhem CS.. en vroegen of ik langskwam... :7 en jullie dan? noem es ff jullie lijst met namen ehehe... komtttttttt u maar!!! :d |
0 of 1?
|
Nobody..
Alhoewel ik sommigen best wel wil meeten, maar ik durf het niet voor te stellen..:$ :d :p |
Bartje.... Maar eigenlijk telt dat niet want ik kon hem al voordat ik hier op het forum kwam. Maar ik kon hem niet goed. Ben 1 keer met hem en zn vrienden uitgeweest.
|
2, -spiderr- en kreej-z
|
BlueWolf 1x
Nightwolf 3 of 4 x Linnea 2x LoeLoe 2x Rickclan 2x Dimas 1x TheGroovmaster 2x Clawfinger ... Brendovic ... Wendovic ... Blossom ... Sjaan ... Meiske 2x Admiral85 ... 2D ... Bird of Prey ... UrbanLegend ... Sick-Dude .... Lieve Colafles 1x Boertje 1x Dext0r 1x Ambypur 1x YOUSSEF 1x Lu-Cky ... Jolijn 1x(alleen wist ze dat zelf niet) Ti_Mu84 2x (1keer liepie gewoon in de stad maar negeerde me) Kampie 1x verder nog 40 andere gasten van andere fora's, heb intotaal meer dan 35de meets gehad... |
1; Bluewolf
|
1, Nightwolf
|
Citaat:
|
pfff, heb heel wat mini-meetings (met 1 iemand anders dus :p) gehad en ben ook langs veel meetings geweest met meerdere mensen...eens ff denken:
LoeLoe Rickclan Irene Sgatje Rijntje Bluewolf Clauw (maar die kende ik al eigenlijk lang van te voren) Chesta Bird of Prey 2-D UrbanLegend Admiral95 Clawfinger Blossom Wendovic Brendovic sweety_pauwtjuhh Kampie Boertje FunFair Fizz Yo-de-plo Eelcotje Jochemmm Riddler Lessel (had hier ook aangemeld tijdje terug :p) AmbyPur Jamiel linnea 0vera Dimas Groovmaster x-lizz-x dext0r Stapper meiske Lieve Colafles Lu-Cky Jolijn Ti_Mu84 en volgens mij was dat t wel :? |
Ojah top 3 coolste meetings:
1. Kerstmeeting, was gewoon een nutteloze meeting met veel nut. 2. Youssef meeting, was gewoon een moment om te onthouden. Weet alleen niet meer wat we gedaan hebben en hoe youssef eruit ziet. 3. Overige Coolste gasten die ik gemeet heb: 1. TheGroovMaster, Hijs gewoon cool, flex... 2. Boertje, waar is die gast man? 3. Rickclan, waar ik mee getrouwd ben :) En alle andere mensen die ik gemeet heb waren allemaal superflex! BlueWolf zei niks over me trui maar hijs toch een coole belg! BW Rulez! En Linnea is ook heel cool. Iedereen vind ik kewl! |
Citaat:
Wel kewl:) |
Citaat:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik NW als een watje inschatten(doen mensen ook bij mij, maybe ben ik het ook) maar om eerlijk te zijn is Nightwolf ook echt een topgozer hoor. :thumbsup: Is overal wel aanwezig :) |
Andy heb jij ook een sociaal leven:? :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
bartje
dext0r amber linnea dimas 0vera nightwolf bluewolf 2-d loeloe groovmaster oja rickclan vergeten :9 sgatje ook nog maar die kon ik al van te voren volgens mij was het dat |
Nightwolf
Linnea LoeLoe xLesjuhx (hou nu eens je nickname hetzelfde ik moet steeds denken :p) Rickclan Dimas TheGroovmaster Clawfinger ... Brendovic Wendovic Blossom Meiske 2D Bird of Prey UrbanLegend Sick-Dude Boertje Dext0r Ambypur Lu-Cky Irene Sgatje Rijntje Bird of Prey 0vera x-lizz-x Ti_Mu84 Someone Kampie ---------------- 29 |
Citaat:
|
0 :|
|
Citaat:
Nee ik ga niet om de maand naar een meeting... |
Maarre vrint... dus als ik het goed begrijp betekend een sociaal leven voor jou als je weinig meetings hebt? :? Zo komt het wel bij mij over... of vat ik t nu niet? :D dat het aantal meetings wat jij hebt gehad bepaald of je nah wel of niet een S.L hebt...
Volges mij houd een S.L. toch heel wat anders in? :? of ik heb het fout... zou óók goed kunnen... want ik ben op dit moment niet 100% :z :d.. beetje brak van gister :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
conclusie: jij hebt geen S.L. :D |
Citaat:
|
maar weinig mensen die hier nu zitten die het voorrecht hebben gehad dat ze mij hebben mogen ontmoeten :)
loeloe, en daantjuh en koelkast.. da was het denk ik wel :p verder heb ik gemeet (maar die bestaan dus nie meer) bennie linda gijs peter dakip (duh :p) peter (duh :p) geert (duh :p) cindy elco gasten van games? geen idee wie het waren wolfhawk :wave: rashdocus en de rest ken ik allemaal nie... op mijn wish-list staan: eclipse + fol + da |
geen, 0 dus :p
|
Re: Hoeveel lui van het forum heb jij in totaal gemeet?!
Citaat:
ik heb: Ar-tuur, Bazzemans, Antikezman, Leiderdorp, Bartje518, Assurancetourix, HugoBoss, Arie-kanarie, Theo Tank, Forza_Barca518, Bruggi, DarkUnreal en natuurlijk Joy_RFJK gemeet. :$ bij enkelen heb ik zelfs overnacht. :o :+ shit wat ben ik triest :D:D:D:d |
Citaat:
Ik heb er 2 gemeet :) - BWM - FoL |
eeeuhm... op 1 meeting eiglijk
LoeLoe Ambypur Nightwolf Eelcootje FunFair RickClan FiZz ( 2x ! ook bij de mac :p ) vergeef me als ik iemand vergeten ben :* |
Citaat:
|
Niemand... en dat vind ik eigenlijk wel best zo... :o
|
0 want jullie zijn cheap basterds die niet naar groningen willen komen:p :D
|
Citaat:
|
ambypur
anemic yor funfair eelcootje jochemm fizz xlizzx loeloe linnea 0vera dimas groovemaster 2-d sickdude bird of prey rickclan bluewolf nightwolf kampie volgens mij heb ik t nu wel :D edit: yo-de-plo ook nog. en wie was er nog meer op vjaardag van laurens? edit2: monolo, infamous en lemon-lime kende ik al eerder dan t forum btw =) |
Groovy 3x
0vera kan nooit genoeg zijn :) linnea 5x Sick-Dude 1x 2-D 2x LoeLoe 2x Rickclan 2x Bird of Prey 1x Nightwolf 2x Bluewolf 1x x-lizz-x 1x dextor 1x ambypur 1x |
euh AntiKezman, Bartje, Bonnie, Leiderdorp de superjood, assurancetourix, Phitje, HugoBoss, Bazzemans, Ar-tuur, Arie Kanarie, Theo Tank
volgens mij was dat em sommigen wil ik nog wel es per ongeluk onvrijwillig tegenkomen :p |
Re: Re: Hoeveel lui van het forum heb jij in totaal gemeet?!
Citaat:
|
toch zou ik Arie Kanarie en Bruggi es willen meeten :p
|
bennie
linda peter (maar die was opeens verdwenen!) daantjuh/sgatjuh mandy loeloe linnea rickclan kampie ti_mu nightwolf bluewolf blossom lucky bird of prey meiske volgensmij ben ik een paar mensen vergeten :$ |
pfoe :$ Groov 3x, eerste keer meette ik hem vanwege een hele andere reden dan dit forum, en hij was de aanleiding dat ik uberhaupt hierop kwam :D *best stom als je bedenkt dat linnea hier al een jaar zit* :p
Dimas: that's so sweet what you put there:$ en morgenmiddag hebben we weer een meet :p :D Linnea: sjah hoevaak heb ik die nou gemeet? ik denk eigenlijk nooit want haar kende ik al voordat ik ooit van het woord computer gehoord had :p (goh hoe's da nou mogelijk...) Met de zwemmeet: Nightwolf (mijn liefe zoontje!! :yes: ) LoeLoe (ook al eerder toen ze bij ons kwam logeren :)) Rickclan (is oke!! thnx for the cd! :)) Bluewolf (sjah beetje weinig mee gepraat :p) 2D (aardig:)) Ambypur Dext0r (beide onwijs liev :thumbsup: ) x-lizz-x (mooi meissiej, ook heel aardig :yes: ) sjah kgeloof dat ik ze daarmee allemaal wel had ja...:) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ga maybe wel veel naar meetings, laatste jaar absoluut niet... maar denk wel dat het tijd wordt om iig niet naar meetings te gaan(of mini meetings te maken) tot iig de kerstvakantie(eind dit jaar dus) :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
nigthwolf
loe loe rijntje karma killer narya meiske en dat was het volgens mij wel, de rest wil mij ook niet kennen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
maja...ik heb ook wel flink wat mensen al gemeet, de mensen die ik al irl ken buiten de meetings om (ongeacht de mate waarin ik ze ken) laat ik ff buiten beschouwing, en sorry als ik tussen al die mensen nog personen vergeet O-) LoeLoe, Mandy (Rijntje heet ze nu toch? :o ), Nightwolf, Blue Wolf, RickClan, Ti_Mu, Youssef, Linnea, Dimas, GroovMaster, Dext0r, AmbyPur, Irene, Someone, Kampie, Meiske, Lieve Colafles, Sgatje hhmm...heb nu echt zo'n idee dat ik er nog redelijk wat vergeten ben, maja...deze dan voor zover ik me momenteel kan herinneren :) [edit] ik kwam met die Amsterdam-meeting van laatst Jolijn nog tegen, al bleef t eig bij handje schudden [/edit] |
Citaat:
- BoP + bennie +Linda =30 8) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.