![]() |
hodgkin
4 deepink times
hoi! ik ben 14 jaar en een tijdje geleden is er bij mij hodkgin stadium 3 geconstateerd. dat is een vorm van lympfeklierkanker. Nu zou ik het leuk vinden om met iemand van mijn leeftijd die ongeveer hetzelfde meemaakt of meegemaakt heeft te e-mailen, of iemand die het gewoon leuk vind!? ik stuur altijd wat terug! -XxX- moi (gurlpowerr@hotmail.com) |
Re: hodgkin
Citaat:
Sterkte iig. Geen ervaring/ken niemand ermee |
ik heb dr zelf geen ervaring mee maar veel sterkte
|
Citaat:
|
Re: Re: hodgkin
Citaat:
|
Re: Re: Re: hodgkin
Citaat:
maar goed. Ik ken niemand eigenlijk (gehalve dan mijn oom maar ja da's nou te laat) maar sterkte in ieder geval |
heeej meis!
heel erg veel sterkte en succes... lijkt me echt onwijs moeilijk... je zou altijd me tmij mogen praten (maaike_112@hotmail.com) Heel veel liefs, *knuf* maaike |
beetje late reactie zo te zien, maareh, whizzcatgfx@hotmail.com als je ooit nog iets nodig hebt om tegen aan te kleppen ;)
|
hee, me vader heeft ook Hodgkin gehad. Et lijkt me kut als je keivaak naar et ziekenhuis enzo moet :kots: voor de behandeling. Kunnen ze et bij jou nog wel goed behandelen want stadium 3 is toch als best ver zeg maar? (sorry als dit een beetje lomp overkomt ofzo) En je mag mij ook best toevoegen hoor: sannehellinga@hotmail.com :wave:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.