![]() |
Hoi !
*poging 687698978*
Vorige keren zat ik steeds in het verkeerde deel te posten van het forum, hopelijk zit ik nu juist ;) Welleuh, ik wou mezelf eens effe voorstellen... Ik ben nu toch al effe ingeschreven hier, maar erm, heb hier nog niet veel gepost ;) Ik ben Saartje, ik kom uit Heist-op-den-Berg (Belgie) Ik ben 18jaar oud (jah muh nickname, ik weet het... oud oud oud) Men hobbies zijn slapen, chatten, forummen, jeugdbeweging, weggaan, en dom doen (vooral dat laatste) Zo, ik wou gewoon effe hoi zeggen, zodat jullie nie zouden verschieten van... *wow, hoe is die hier verdwaald geraakt ofzow* :D Dusseuh... :wave: en tot nog eens :p |
nouja, hallo, welkom enzo :)
Heist-op-den-Berg, waar ligt dat ergens? :P behalve in belgie ;) |
Citaat:
|
hey:)
|
Citaat:
|
Dit zijn pas leuke hoi topics! :thumbsup:
:) ow ja! Hooooi! :p |
Jij komt volgens mij van s.com of niet?
Welkom hoor..:Y) |
haidiehoow :D
|
kiekeboe?
|
Zo lang je geen welterustentopics post is het goed :p:p
|
Hooi!
|
Citaat:
Dankje :) |
Citaat:
:p ;) |
Citaat:
|
belgische steden hebben vaak van die lange namen :D
voorbeeld: wij hebben naar een huis gekeken in Sint-Jop-In-het-goor... nog voordat we daar waren heb ik al gezegt dat ik daar wou wonen :D damn.. voordat je je plaatsnaam heb afgemaakt ben je weer een jaar verder ;) maar iig welkom hier :D btw: ik ga in hoogstraten wonen, ken je dat? is ook in provincie antwerpen (volgensmij :$ ) |
Welkom :z
|
:wave:Hoi:wave:
|
Citaat:
maar ik gewoon in deinze of gent hoor :) |
Ellow:)
|
welkom welkom
|
Citaat:
|
Haaaaaaaaj:wave:
|
welkom:)
|
Citaat:
Neeh hoor, ik ben braaf ;) |
Citaat:
En idd :yes: hoogstraten is bovenaan de prov Antwerpen :) |
Alowa:wave:
|
Looooooooo!! :wave:
Welkom hier!! :) |
guten tag, guten tag freulein :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
AAAAAAAAAAH s.com8) :Y)
Leuke naam trouwens dat Heist-op-den-Berg :z http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=27765 O-) :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
ty :* |
Wazaaap !
Kom vaker zouk zeggen :wave: hoe meer mensen hiero des te gezelliger ! :) |
Citaat:
Citaat:
Dankje wel ;) Citaat:
Koele baby trouwens huh ;) Maar ik denk dat ik die avatar nie kan gebruiken, aangezien hier bij info avatar stond : geen geweld-aanstotende dingen ofzo... dus tsja ;) |
welkom , k hoop dat je t hier naar je zin gaat hebben , en het niet als andere s.commers saai gaat vinden.
|
Citaat:
Alleen dat ik op s.com al veel meer mensen ken ofzow... Maar het valt hier goed mee hoor... Als ik het hier saai vond, had ik me in ieder geval al niet aangemeld ;) |
Aangenaam, CoTn!! :) :wave:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.