![]() |
Whahahah net me broer betrapt
Ooooow mooi man whahahha :d
|
waarmee :? :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En..Kreeg ie hem omhoog? :] :p ;)
|
ieuw, zou ik niet van mn broer willen zien:huh:
|
met jouw vriendin? 8-)
|
op mijn 14e heb ik ook ooit mijn zus betrapt in de bosjes van de discotheek 8|
|
Hmmz shocking fact.....
|
Citaat:
|
Ik hoefde mn zus niet te betrappen, hoorde zo ook wel dat ze aan het neuke was :{ :O
|
Citaat:
|
Citaat:
:yes: 8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grappig om iemand anders te betrappen,niet grappig om zelf betrapt te worden :[ :no:
|
heb je nou een trauma rickje?
|
Citaat:
Zo moest ik eens gaan helpen op een fuif van de jeugdbeweging, en het was al laat, dus ik dacht van *laat ik een uurtje gaan slapen* Maar het donkere plekje waar ik wou gaan slapen met mijn deken, was precies al lang bezet *) Ze waren me voor :] :9 |
ik b en niet betrapt ik ben een onschuldige jongen van 18 jaar en doe niet aan sex voor het huwlijk dus wat rick zegt is niet waar
|
Citaat:
|
lijkt me niks :no:
daar heb ik iets geniaals op bedacht, ik waarschuw mn zussie van tevoren 'kom niet binnen'. En ik sex meestal niet binnenshuis :Y) (en nu helemaal niet...) @ Kampie: dat lijkt me erg :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja lekker hel erg graag lolly s rulez
|
Citaat:
|
jullie krijgen allemaal lollies en ijsjes oke??? Maaruh rickclan weet je broer zelf ook wel dat je hem betrapt hebt of zag je het sneaky???
|
ik weet van niks
Ben niet blind. maar we waren niets aan het doen hij blaasd de boel gewoon op zoals ik al zie ik doe niet aan sex voor het huwlijk |
Citaat:
LIES I've seen them all LIES etc :) |
Gewoon deur op slot.. :) werkt goed O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik kon er nix aan doen.. ik stond ze per ongeluk bijna over de voeten te pissen.. :x 8| |
Ik slaap op zolder dus ik merk het wel als er iemand de trap op komtO-)
|
van familie wil ik het niet eens weten
|
Citaat:
|
Citaat:
en elysium,zou ik ook niet willen zien ze van u broer :p *kouwe rilling* |
Citaat:
|
Ik heb een keer me ouders betrapt toen ik een jaar of 11 was :no:
|
ik ben ook wel eens betrapt door de pa van het vrouwtje waar ik mee lag te sexxen.. :x
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.