![]() |
ik ben er weer
zoals jullie misschein al gemerkt hebben.
Was echt supa laat thuis.... geen 1 of 2 maar 4uur omdat we nog een feestje hadden. Was echt te gezellig gewoon, heb ook wat foto's gemaakt, es kijken of die gelukt zijn. Treug weg was echt supa klote, was bijna inslaap gevallen maar toen begon het keihard te regen en was ik weer wakker. zware aquaplanning niet normaal, om de kilometer ofzo en dat door heel nederloand heen dus z'n 200x echt niet cool. Heb geen record tijd gereden omdak nog moest tanken en vawege de regen. 500km in 4u en 45 min. weer een top van 170 maar nu op een recht stuk, zal wel windje mee hebben gehad. de party was echt te leuk, aleen klote dat me bro weg moest anders had ik ook zwaar lam geweest... misschien ook wel beter dat we moesten anders was ik dnek ik achter een 14 jarig meisje aan gegegaan :? zwaar mooi en klef :D maja. ik vertel bij de foto's wel wat meer. En ja ik heb me prima vermaakt met iemand anders :d (jaja zonder alteveel alcohol in me bloed, 1 biertje, verder helemaal strak van de cola) |
:* welkom terug schat
|
Re: ik ben er weer
Citaat:
sorry moest er echt ffies uit.. |
was ook pas 2u wakker. ik heb toch nix gedaan, alleen maar een beetje der kont gechecked |:( ze was trouwens ook voor bestemd aan een maat van me dus jah doek nix mee
|
hoi :)
|
tzal je maar gebeuren dat je in slaap valt.
iemand die mee was op wintersport was met r vriend naar parijs. in slaap gevallen en ze is geestelijk niet 100% meer:| maar wb:) ben benieuwd naar de foto's |
strak van cola :huh:
|
Groovie man :)
|
|
hallow :wave:
|
Nu is me dag weer goed:|
|
He gelukkig, welcome back!!!!!! :wave: :wave: :wave: :) :) :) :) :) :) :aai: :aai:
|
Citaat:
|
betekent dat dat ik geen kans bij jou maak omdat ik 14 ben? :'( :p
wb :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
thx |
wb
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.