Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   hoe vaak bijna dood (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30425)

joeyB 3 May 2003 16:45

hoe vaak bijna dood

Je kent het wel, je loopt de weg over en springt net op tijd naar achteren omdat je anders aangereden werd door een bus.

Dit zijn natuurlijk de momenten waar je hart ff een extra stootje van krijg en dat je denkt van yes ik heb het gehaald.

Hoe vaak hebben jullie van die momenten?

Forza_vitess 3 May 2003 16:46

3x

Irene!!!! 3 May 2003 16:50

ik heb een keer bijna een keiharde honkbal tegen me aan gehad maar mn gym leraar hield em tegen, en ben een keer bijna gestikt :s

Queenie 3 May 2003 17:11

1 keer toen ik een scooter ongeluk heb gehad samen met mn vriendje... Reden we toen 20 km harder zat ik hier nu niet...........

Forza_vitess 3 May 2003 17:13

-

yeahhh ik heb ook keer gehad, zat ik in de auto met 5 mensen, geen gordels om enzo, muziek hard aan, de bestuurder had wat bier op..en ja hoor tegen een boom aan gereden..

als we 100 kilometer harder reden, zat ik hier nu niet...

Kampie 3 May 2003 17:13

dat ga ik dus niet bijhouden..

maar ik ben zeker al 1x dood.. want ben me al minimaal 2x half dood geschrokken

TheGroovMaster 3 May 2003 17:14

zal best wel een paar x geweest zijn maar dat boeit me niet, leef toch nog

Queenie 3 May 2003 17:29

Citaat:

Originally posted by Kampie
dat ga ik dus niet bijhouden..

maar ik ben zeker al 1x dood.. want ben me al minimaal 2x half dood geschrokken

:respect:

F_asd 3 May 2003 17:31

:{

dext0r 3 May 2003 17:46

kweenie.. paar keer ofzo

eclipse 3 May 2003 18:07

1x Had inwendige bloeding en kwam er pas 12 uur later achter, terwijl ie toch echt ernstig was:)

The6thgate 3 May 2003 18:11

ehm ff denken.
bijna in een pepermuntje gestikt en dat was het wel zo'n beetje.
wel een keer door een tien tonner aangereden op vakantie, maar dr was niemand gewond:p

Queenie 3 May 2003 18:17

Citaat:

Originally posted by The6thgate
ehm ff denken.
bijna in een pepermuntje gestikt en dat was het wel zo'n beetje.

NO SMINT NO KISS:yes: :d O-)

Jamiel 3 May 2003 18:33

nee ik ben nog nooit net aan de dood ontsnapt
ik ben wel 'es een keertje bijna blind geweest, toen wask aan skaten en toen wouk zo'n steiger af en viel ik met me stuitje op die steiger :(
ik kon een paar uur niets zien dus ik was bang dak voor altijd blind zou zijn, maar viel gelukkig wel mee :)

ter extra informatie voor de blondjes onder ons : Als je op je stuitje valt, kun je blind worden

BWM 3 May 2003 18:33

keertje of 50?

Palma 3 May 2003 18:35

Ik zou bij een vriend mee in zn auto naar huis, maar wou die avond tog langer blijven, en die avond is hij tegen een boom gecrasht

Bazzemans 3 May 2003 18:40

Ik heb wel een keertje mijn moeder gered :o.
We draaiden een weg in vanaf een weg waaraan parallel een (brom)fietspad lag. Voor het (brom)fietspad stonden haaientanden en wij moesten dus stoppen voor het verkeer op dat (brom)fietspad. Er kwam van links (richting bestuurderskant dus) een scooter véél te hard aanrijden en mijn moeder had het niet in de gaten (zat in die periode niet echt lekker in d'r vel) en doordat ik heel hard pas op schreeuwde ging ze vol in de ankers en kon die scooter nog net voorlangs glippen in plaats van vol tegen de zijkant tegen mijn moeder aan. (was nogal klein autootje).

Karma-Killer 3 May 2003 18:42

'k ben toevallig 2 keer achter elkaar de laatste tijd BIJNA aangereden door 'n motor. Eerste keer was m'n eigen schuld, ik stak over zonder te kijken, 2e keer was zijn schuld, ik fietste gewoon en hij kwam me tegemoed, en terwijl de weg heel breed was kwam ie echt op 'n haartje langs me af gereden :(

0Vera 3 May 2003 18:51

Citaat:

Originally posted by Jamiel
ter extra informatie voor de blondjes onder ons : Als je op je stuitje valt, kun je blind worden
ben ni blond maar da wis'k ni hoor :o

mijn enige wat-me-nu-zo-eens-te-binnen-schiet-dood-ervaring was erg leuk :p ik rende tegen de enkelglas ruit van de schuurdeur, toen ik 9 jaar oud was, et glas drong onder andere mn arm binnen, ik had een slagaderlijke bloeding en als mn moeder niet met de minuut naast me had gestaan had ik et nie overleefd.

En die littekens overal op mn lijf herinneren me er altijd nog aan :Y)

DarkSilence 3 May 2003 21:18

Tsjah kheb een keer op de motorkap van een auto gelegen, hij kwam keihard aanrijden de bocht om toen ik (lopend) overstak, als ik niet gesprongen was had ik wrsch m'n been gebroken. Die hufter durfde zelfs nog boos op me te worden ook. :[

JennyMindTricks 3 May 2003 21:21

Ben bijna verzopen in zee, echt eng vond ik dat!! Heel die schelpen in me en dacht echt van *Help* maar ben meestal wel de eerste die zegt van: zullen we ff de zee in gaan, als we op het strand zitten.

En nog paar keer bijna overgeree, maar komt omdat ik meestal wel oplet met oversteken maar toch nog ff voor een auwto gaat!! En keer bijna door tractor-iets overgereden maar kon ik niets aan doen.

En nog iets, maar dat was mijn eigen schuld...

En voor de rest weet ik het niet meer!!

AntiKezman 3 May 2003 21:45

keertje een ravijntje ingefietst in Frankrijk..gelukkig niet zo diep..was ik 100 meter verderop naar beneden gereden dan was ik wel een meter of 50 naar beneden gevlogen :o

en keertje aangereden met mijn racefiets door een auto..al was ik niet over de motorkap gevlogen, maar erop en door de voorruit dan was het waarschijnlijk ook wel ietsie minder afgelopen...

en ook nog een keertje gevallen met mijn fiets..reed er op 10 cm een auto langs mijn hoofd :o

misschien moet ik maar niet meer gaan fietsen ofzow... :Y)

Youssef 3 May 2003 22:19

Re: -

Citaat:

Originally posted by Forza_vitess
yeahhh ik heb ook keer gehad, zat ik in de auto met 5 mensen, geen gordels om enzo, muziek hard aan, de bestuurder had wat bier op..en ja hoor tegen een boom aan gereden..

als we 100 kilometer harder reden, zat ik hier nu niet...

Forza, ik hou van je! :respect: :thumbsup:

Je verwoord precies de sarcasme die ik ook heb :Y)

2-D 3 May 2003 22:34

ben laatst nog bijna voor de bus gestapt in Eindhoven, maar was net op tijd wakker. :Z

ik had dan ook om 8 uur opgestaan ...pfff wat een tijd....

Linnea 3 May 2003 22:34

Citaat:

Originally posted by 0Vera
ben ni blond maar da wis'k ni hoor :o

mijn enige wat-me-nu-zo-eens-te-binnen-schiet-dood-ervaring was erg leuk :p ik rende tegen de enkelglas ruit van de schuurdeur, toen ik 9 jaar oud was, et glas drong onder andere mn arm binnen, ik had een slagaderlijke bloeding en als mn moeder niet met de minuut naast me had gestaan had ik et nie overleefd.

En die littekens overal op mn lijf herinneren me er altijd nog aan :Y)

:* luv you..

Ik wil er niet eens meer aan denken.. ben meerdere malen, echt heel vaak in 2 weken keerjte heel onoplettend iedere keer net op tijd gekeerd.. een keer raakte ut wel, maar was niets ergs..

keertje uit raam gesprongen...
kwil er niet meer aan denken. allemaal.. ben blij dak nog leef.
en hoe:):):):):):):)

Chatty 3 May 2003 22:42

Elke keer als ik op me scooter rij :$

WishfulDreaming 3 May 2003 22:52

Ik ben bijna één keer onder een trein gelopen... Vraag me niet hoe ik dat deed, maar ik ben er zeker een week niet goed van geweest |:( :no:

Stevie 3 May 2003 22:56

1 keer in het zwembad hield mijn 8jarige neefje mij zo onder water, en ik kon niet meer omhoog komen (hij was toch aardig sterk :x ) gelukkig haalde mijn oom zijn hand weg anders was ik mooi vezopen door mijn eigen neefje :o :{

jdiezrequejo 3 May 2003 22:56

1x...

Kreeg geen adem meer dankzij iemand die mij met een fles in mijn maag sloeg. Ik viel bewusteloos neer op de grond, en toen ik "wakker" werd had ik best beetje pijn aan mijn hoofd :+

Youssef 3 May 2003 22:57

Citaat:

Originally posted by linnea
:* luv you..

Ik wil er niet eens meer aan denken.. ben meerdere malen, echt heel vaak in 2 weken keerjte heel onoplettend iedere keer net op tijd gekeerd.. een keer raakte ut wel, maar was niets ergs..

:?:?:?

xlizzx 4 May 2003 10:47

Elke morgen als ik naar school toe fiets slaap ik nog en steek ik gewoon de weg over...
Zo ben ik dus 5 keer aangereden 2 keer ernstig..
verder ben ik een keer super hard van de trap afgeflikkerd recht op m'n kop..

En ik heb een keer een ernstige ontsteking gehad in me buik..

Zullen vast nog wel meer dingen zijn want ze hebben een foto collectie van heel mijn lichaam in het ziekenhuis.. Ik ben zooooow onhandig :(

Forza_vitess 4 May 2003 10:55

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
Elke morgen als ik naar school toe fiets slaap ik nog en steek ik gewoon de weg over...
Zo ben ik dus 5 keer aangereden 2 keer ernstig..
verder ben ik een keer super hard van de trap afgeflikkerd recht op m'n kop..

En ik heb een keer een ernstige ontsteking gehad in me buik..

Zullen vast nog wel meer dingen zijn want ze hebben een foto collectie van heel mijn lichaam in het ziekenhuis.. Ik ben zooooow onhandig :(

Bijna dood ervaringen he.

niet uhmm ongelukke! kom maar terug als je in coma hebt gelegen,na een zwaar ongeluk

meiske 4 May 2003 11:03

2x

toen in de bus zat en recht voor ons ineens een vrachtauto op ons afkwam de bus kon net uit wijken naar links

en nog keer toen k op me fiets zat en me remmen ut begaven zag ik een auto met volle vaart aankomen, glukkig hield ik er alleen een kapotte broek en lichte hersenschudding aanover :)

supernova 4 May 2003 11:07

Toen ik 3 jaar was op het dak van mijn ouwe huis geklommen omdat ik jaloers was op men zus , wou men speelgoed vant dak afgooien. Als me pa me niet had gezien was ik hier niet. Dak was nogal stijl en 10 etages naar beneden.

Banaan 4 May 2003 11:36

3x

1ste keer was ik 2 weken oud (:p) en ik had wat in me buik. Alsik geen eten had uitgekotst en niet geopereerd was, zat ik hier niet meer.

2de keer was in suriname en het regende fucking hard en ik rende dus naar buiten rennen maar ik glee uit en me hoofd kwam tegen de grond en ik was naar de klote en ik wou dood maar ik was dus bewusteloos geraakt en kwam de volgende dag weer bij (!!)

3de keer wassik ergens van af gesprongen, maar ik dacht dat het laag was maar het was dus een volgegroeide boom met bladeren en ik viel zeker wel een paar meter (nouja 6 of 7 meter) met me rug naar beneden, maar kon me nog net vasthoude aan een vette tak

:p

xlizzx 4 May 2003 11:43

Citaat:

Originally posted by Forza_vitess

Bijna dood ervaringen he.

niet uhmm ongelukke! kom maar terug als je in coma hebt gelegen,na een zwaar ongeluk

2 keer heb ik met die ongelukken in het ziekenhuis gelegen...

en met die onsteking ook

Forza_vitess 4 May 2003 12:01

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x

2 keer heb ik met die ongelukken in het ziekenhuis gelegen...

en met die onsteking ook

ja niet iedereen die in ziekehuis ligt gaat bijna dood hoor

Nightwolf 4 May 2003 15:23

minstens 6 keer :o

Youssef 4 May 2003 15:26

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
minstens 6 keer :o
6x pech voor ons dan :o

;):*:love:

Nightwolf 4 May 2003 15:32

:(

Irene!!!! 4 May 2003 15:42

Citaat:

Originally posted by Youssef

6x pech voor ons dan :o

;):*:love:

LOL :D:D

PFP 4 May 2003 15:47

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!

LOL :D:D

damn jij bent grappig

psychobunny 4 May 2003 17:33

Citaat:

Originally posted by PFP

damn jij bent grappig

:aai:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:31.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.